Klusbabes 13

April: ik ben vorig jaar 16 kilo afgevallen, en op zich blijf ik goed op gewicht. Soms let ik er niet meer op, en afgelopen maand weer wel, was weer wat bijgekomen. Bij mijn 1e zw.schap ging ik op t moment dat ik wist dat ik zwanger was lekker vreten haha. Daarom zijn die paar kilo er ook bijgekomen, en daarom moest ik afgelopen maand weer even pas op de plaats maken. Had die weken ook niet meer gerend, dus het zakte gelijk allemaal in haha.

Maar als ik nu weer zwanger ben (hopelijk snel), ga ik niet te veel aan de kilo's denken hoor, althans niet lijnen, wel beeeetje opletten. Mijn   vriendin was 30 kilo (!!!!) aangekomen bij haar laatste zw.schap, en volgens haar ging het er niet meer af...nou met een beetje moeite moet dat toch lukken lijkt me. Nu is ze toch gaan lijnen, (ook door mijn 16 kilo) en er is geloof ik al de helft af, wel goed. Maar dat na 5 jaar!!!!

Jeetje 30 kilo, dat is echt veel.
Ik zal eens kijken hoe het boek heet dat wij hebben. Hmm, ik heb ook nog honger  . Wij eten witlof, jakkie echt geen zin in, ik wil friet, met vette mayo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey maar hoe voel je je, want je NOD komt er weer aan, toch?

4-1 is mijn NOD. Ik wilde mijn kwaaltjes niet vertellen maar ben toch overstag gegaan, ook omdat ik gisternacht wakker werd van een zeurende buikpijn en rugpijn! Was er zelfs misselijk van, heel vreemd. Misschien heb ik die misselijkheid wel gedroomd, weet t niet eens haha
verder af en toe steken, wat gerommel in buik, en op dit moment weer een zeurend gevoel in onderbuik. Dus ik weet t allemaal niet....

We gaan nu alvast film kijken, dus kom vanavond nog wel even buurten...

geloof dat ik nu bijgelzen ben, maar denk niet dat ik alles nog weet hihih.

april ik kan ook zo vreten de laatste tijd, maar soms heb ik er een dag tussen zitten dan kan ik juist niet eten en moet ik mezelf echt dwingen.

phoebe welkom meid, ook ik bdoelde natuurlijk niks gemeens hoor toen je jezelf op de wolk zette.
Ik ben dus Bambi en 1 van de babes die zich zelf al zwanger mag noemen, vandaag 12 wk presies, maar ik klets nog even gezellig mee hoor. Ik werk 24 uur als boekhoudkundig medewerker en woon ook in zuidholland. waarschijnlijk dichtbij jou.

jacqy meid wat ontzettend rot dat de rd zijn gekomen, had het je echt gegunt .

rimke ook zo lekker sago ik heb de laatste dagen ook steeds meer emo's en sago's. om het minste spring ik uit me vel. meid geniet er van hihihi. niet echt he.

kruimels veel plezier met video kijken, en het is echt wel spannend voor je, en ook nog steeds voor linda, gossie als je man zegt dat je zwanger bent. wel lief hoor, en hopen dat ie gelijk heeft.
ook voor bieb word het mega spannend/

pip ook die bruine zooi moet er uit, moet je maar denken.

iedereen is dus aan het schoonmaken, of heeft het gedaan of moet morgen hahah. nou hier vandaag alle kerstzooi opgeruimd, was het inene helemaal zat. nu weer een lekker schoon huisje, samen met me mannetje gedaan, scheelt mij een heleboel en hoef ik morgen niks te doen. lekker hoor.

Wij vieren morgen oud en nieuw bij me schoonzussie en haar man en me 2 neefjes, heel leuk en voor het eerst bij hen. en ook met vuurwerk en doen we anders ook nooit. heel leuk en heb er zin in.

ga ff bij me soep kijken , heerlijke verse groentesoep met rund dat lekker een paar uur staat te prutelen. jammie.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan