April: ik ben vorig jaar 16 kilo afgevallen, en op zich blijf ik goed op gewicht. Soms let ik er niet meer op, en afgelopen maand weer wel, was weer wat bijgekomen. Bij mijn 1e zw.schap ging ik op t moment dat ik wist dat ik zwanger was lekker vreten haha. Daarom zijn die paar kilo er ook bijgekomen, en daarom moest ik afgelopen maand weer even pas op de plaats maken. Had die weken ook niet meer gerend, dus het zakte gelijk allemaal in haha.
Maar als ik nu weer zwanger ben (hopelijk snel), ga ik niet te veel aan de kilo's denken hoor, althans niet lijnen, wel beeeetje opletten. Mijn vriendin was 30 kilo (!!!!) aangekomen bij haar laatste zw.schap, en volgens haar ging het er niet meer af...nou met een beetje moeite moet dat toch lukken lijkt me. Nu is ze toch gaan lijnen, (ook door mijn 16 kilo) en er is geloof ik al de helft af, wel goed. Maar dat na 5 jaar!!!!
Maar als ik nu weer zwanger ben (hopelijk snel), ga ik niet te veel aan de kilo's denken hoor, althans niet lijnen, wel beeeetje opletten. Mijn vriendin was 30 kilo (!!!!) aangekomen bij haar laatste zw.schap, en volgens haar ging het er niet meer af...nou met een beetje moeite moet dat toch lukken lijkt me. Nu is ze toch gaan lijnen, (ook door mijn 16 kilo) en er is geloof ik al de helft af, wel goed. Maar dat na 5 jaar!!!!