Klusbabes 13

Dan ga ik maar in me eentje ouwehoeren hahaha

trallalalalalalaala
hahahaha

Kraamvisite was trouwens gezellig, ik smelt helemaal als ik weer zo'n ukkie zie, maar ja nog eventjes dan hebben wij die ook allemaal meiden

Ik wil ook iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling toewensen, maar dat doe ik morgen nog een kertje

xxx linda

Renee; hier ook geen ervaring met spiraaltje. Mijn vriendin wel, en die heeft er goede ervaringen mee. Maar ik zal zo een ding nooit nemen, niet prettig zoiets in lijf. Pil zou ik ook niet meer willen, maarja wel handiger dan dat gerotzooi met condooms. Of algehele onthouding, ook misschien handig haha

He Lin, alles lekker met je jeukende linkertiet hihi

Net klaar met film pirates of the c, en vond m wel oke hoor. Had tenslotte ook deel 1 en 2 gezien, dus hoort deze er ook bij

Ik zei al tegen mijn vriend, misschien moet ik wel gewoon ong worden, omdat ik zo een zeurende buik heb. Maar dat kan eigenlijk niet, is  te snel. Maar als ik niet overtijd zou zijn geweest, dan zou mijn NOD de 27e zijn geweest, dus dat klopt ook al niet.
Ach, ik denk niet dat ik zwanger ben...tenminste niet zo een tegenvaller als het echt niet zo is.....

hey bieb: dat lijf van ons he, we kunnen gewoon niks anders doen dan afwachten en dat is zo vervelend
Ik ga trouwens als ik weer een keertje mag bevallen daarna niet meer aan de pil , ik heb al tegen me man gezegd dat ie er dan maar een knip in laat geven want ik slik die troep niet meer

xxx linda

Linda; groot gelijk heb je. Maarja, voor ons misschien nog iets te drastisch.....hihi

Ach dat stomme lichaam. Iedereen maar zeggen dat je er niet te veel mee bezig moet zijn, maarja hoe doe je dat? Niet meer op dit forum komen? er niet meer over praten? er niet over denken? vindt ik wel moeilijk hoor, en volgens mij kan niemand dat als je eenmaal de keuze voor een kindje hebt gemaakt, toch?
Enne kletsen hier is nu eenmaal leuk.

weet je wat het is Bieb: ze kunnen inderdaad wel zeggen je moet er niet teveel meebezig zijn, maar als je niet meer op het forum komt, dan denk je er echt niet minder aan ofzo, ik heb zoiets dan denk ik er maar aan en dan ben ik er maar mee bezig, en op hier kan je lekker je hart luchten en iedereen zit in hetzelfde schuitje, Als ik iin de supermarkt loop denk ik er ook aan en zoiets gaat niet 1,2,3 uit je hoofd en ook niet als je zegt dat je er afstand van wilt nemen want dat gaat niet

xxx linda

precies, vindt ik nu ook. Vorige maand na mijn overtijd, had ik ook zoiets van, kom nu een paar dagen niet op het forum,maarja je bent er toch mee bezig, dus het slaat nergens op. En hier kan je ook lullen over andere dingen, of steun krijgen of wat dan ook. Nu heb ik ook nog eens vakantie, dus kom hier ook vaker lullen. Als je werkt, kan je nog wel eens je gedachten verzetten
Heb het er niet te vaak met vriend over, want dan is het ook niet leuk meer. Je kan toch niets anders dan lekker klussen en dan afwachten haha
Laatst voelde ik een steek, toen vroeg mijn vriend, en schopt íe al? haha dat is dan wel lachen

Terug
Bovenaan