Klusbabes 13

Goedemorgen meiden!

Lekker geslapen allemaal?
Het is nu een uur of 23.00 en ik ben helemaal in me uppie hier....
Maar ik denk dat ik jullie straks nog wel ff kom helpen om deze topic zo snel mogelijk vol te kletsen hahaha

Liefs Phoebe Xxxx

Nou , wou nog ff bijlezen maar, geen beginnen aan whahaha lekkere kletskousen. Ik heb ook geen zin meer..... we zijn net thuis en gaan lekker ons mandje in !!!! .Meiden, slaap lekker ....de laatste nacht van 2007 !!!!!!!!!

Dikke kus happy

goeiemorgen meiden

Dit is me laatste goeiemorgen van het jaar 2007, als we maar niet te sentimenteel worden vandaag he hahaahahahahahahaha

Charlotte; welkom meid, en als je vragen hebt kan je die gewoon stellen, en er zijn geen domme vragen want wij zijn ook allemaal begonnnen. Succes meid

Phoebe: je bent echt al verslaafd meid hahahaha, nee hoor erg leuk dat je er bent

Happy: lekker geslapen meid?? vandaag heb je ook nog een drukke dag en daarna kan ju weer lekker rustig aandoen haah

Bambi: je vroeg of het goed was om een kindje van 3mnd van 7 tot 7 te laten slapen, nou je kindje geeft dat zelf aan, als je gewoon een kindje krijgt van een pond of 7 dat is een normaal gewicht, dan hoeven ze sneller geen nachtvoeding dan een klein kindje, maar ook dit is natuurlijk per kindje verschillend,
Joey sliep na 8 weken door, en joey was 4 pond toen ie werd geboren, en ik maakte hem niet wakker als ie s'nachts niet kwam,
Maar daar rol je vanzelf in, en je kan het natuurlijk altijd navragen aan de kraamverzorgster ofzo, maar je moet ook gewoon je eigen gevoel volgen
En toch leuk dat die vrriendin uitzichzelf via msn wat tegen je zei, en als zij ook al geen contact meer heeft, dan zal het inderdaad niet aan jouw liggen meid,

Rimke; lieverd hoe is het met je meissie,

meiden ik ga er weer vandoor, ik ga Joey eventjes aankleden en dan ga ik in de rij staan voor de slager haha
Ik ben er straks nog eventjes

xxx xlinda

Goeiemorgen,

Oook mijn laatste haha vind het niet erg, voor mij was 2007 een kl*te jaar, kan me niet snel genoeg afgelopen zijn !!!! Raar he, dat ik zo denk, maar voel het echt als een soort van nieuwe start

Linnie, vanaaf heb ik het idd nog druk maar, morgen ook nog whahaha. Moet van 16 uur tot 18 uur werken voor onze nieuwjaarsreceptie. Geeft niet want is altijd errug gezellig. Zeker daarna, iedereen blijft dan hangen !!! Verleden jaar stonden we op het biljart te dansen whahaha........ach je kent me nu wel een beetje he, heb ik helemaal geen moeite mee hihi. Zaterdag ook weer een receptie op de zaak, voor mn collega, die gaat na 12 jaar weg. Ach......zal ook wel weer nooit meer naar huis worden haha. .......Ik geniet er gewoon nog lekker van !!!! Nu kan het allemaal nog. Als er een kleintje is veranderd dat natuurlijk. Vind ik ook niet erg hoor. We houden dan wel de vrijdagavond er in met de meiden maar, dan is mn mannetje thuis. Bij mijn vriendinnen zijn er meer met kinderen en die komen ook gewoon lekker op vrijdag, ff met meiden onder elkaar !!!! Maar, het blijft bij die vrijdag .........jeetje wat zal ik dan uitgerust zijn zeg whahahaha...........Nou heel verhaal geworden he lin, ik ga ook naar de slager, salade ophalen met waarschijnlijk 100 wachtende voor me

Liefs happy

Zooooo, pfffff ik heb mn kerstspullen weggehaald. Ik zou het laten staan want dat wilde mn mannetje graag omdat we visite hebben vanavond maar, was het zooooooooo zat. Krijg vanavond ook meer visite als verwacht, ook nog wat mensen uit het cafe, dus wordt aardig druk hier en dan al die zooi !!! Heerlijk nu zeg ......... Ga nu echt naar de slager voor mn salade ..........

Liefs happy

Het laatste dagje van 2007 is aangebroken! Bedankt voor de  leuke reacties!  Ik voel me helamaal thuis in dit  forum! en  klets graag mee!

Phoebe: dat het verslavend is heb ik ook al gemerkt! haha ik zit gelukkig de komende twee weken alleen op mijn werk en het forum staat de hele dag aan! Ook  thuis pak ik steeds weer de pc om te kijken of er nieuwe dingen bij staan... hahaha Gelukkig vindt mijn vriend het alleen maar leuk. Hier kan ik dingen lezen en vragen waar hij geen verstand en antwoord op heeft...  

Linda en happy: Succes bij de slager! haha  Tis vooral  ellebogen werk!

goedemorgen meiden,

haaha ook voor het laatst dit jaar, kom weer lekker aangereden me bed uit, heb nog steeds hoofdpijn, giteren ook al heel de dag. getsie. als ik het echt niet meer hou, neem ik een molletje, maar slik nu ik zwanger ben gewoon liever niks.

happy ja het zal voor jou indd wel wennen worden wat meer huis gebonden te zijn, maar ik denk dat dat vanzelf gaat. veel succes met je salade.

linda jij gaat ook lekker vroeger naar de slager. haha. verder alles oke geen bloed sporen? of andere vaagheden.

ik kruip straks onder de douche en moet dan ook ergens in de rij gaan staan voor oliebollen.

xx Bambi

Terug
Bovenaan