goeiemorgen meiden
Dit is me laatste goeiemorgen van het jaar 2007, als we maar niet te sentimenteel worden vandaag he hahaahahahahahahaha
Charlotte; welkom meid, en als je vragen hebt kan je die gewoon stellen, en er zijn geen domme vragen want wij zijn ook allemaal begonnnen. Succes meid
Phoebe: je bent echt al verslaafd meid hahahaha, nee hoor erg leuk dat je er bent
Happy: lekker geslapen meid?? vandaag heb je ook nog een drukke dag en daarna kan ju weer lekker rustig aandoen haah
Bambi: je vroeg of het goed was om een kindje van 3mnd van 7 tot 7 te laten slapen, nou je kindje geeft dat zelf aan, als je gewoon een kindje krijgt van een pond of 7 dat is een normaal gewicht, dan hoeven ze sneller geen nachtvoeding dan een klein kindje, maar ook dit is natuurlijk per kindje verschillend,
Joey sliep na 8 weken door, en joey was 4 pond toen ie werd geboren, en ik maakte hem niet wakker als ie s'nachts niet kwam,
Maar daar rol je vanzelf in, en je kan het natuurlijk altijd navragen aan de kraamverzorgster ofzo, maar je moet ook gewoon je eigen gevoel volgen
En toch leuk dat die vrriendin uitzichzelf via msn wat tegen je zei, en als zij ook al geen contact meer heeft, dan zal het inderdaad niet aan jouw liggen meid,
Rimke; lieverd hoe is het met je meissie,
meiden ik ga er weer vandoor, ik ga Joey eventjes aankleden en dan ga ik in de rij staan voor de slager haha
Ik ben er straks nog eventjes
xxx xlinda