Klusbabes 13

Ik ga stoppen, ik ga een zak chips van kant maken, ik heb al 2 dagen gigantische honger niet normaal ik zit te vreten niet te kort hahaha
Iedereen een fijne avond en morgen dan lees ik weer bij

xxx linda

hahah bieb, dat is ook leuk als je vriend dat soort dingen zegt dan, haha, en zo moet je er ook mee omgaan, mijn man zegt nu steeds van   als joey op me buik gaat zitten van vriendje doe je voorzichtig want er zit een baby in mama haar buik hij is er gewoon helemaal van overtuigd, soms denk ik van wel maar over het algemeen heb ik zoiets van ik zal wel het rambam in me lijf hebben  

xxx linda

hoi meiden,

Linda en bieb voor beide van jullie zo spannend. ik snap die gevoelens die jullie hebben heel goed hoor. als je indd die stap heb genomen om aan kinderen te beginnen dan kan je niet anders als er mee bezig zijn.

van de week trouwens op de oudejaarsborrel van me ventje, was er een collega met zijn kinderen en ook hun jongste van 3 mnd oud, nou echt mega lief om te zien, maar mijn ventje en ik dachten wel allebij als ze nu maar niet met die baby naar ons komen en gelijk melde kunnen juliie oefenen. ik had daar helemaal geen behoefte aan. ik kan die baby niet en hoef het ook niet et kennen , vind het leuk om naar te kijken maar hoef het echt niet vast te houden.
ohja en ik vroeg me af of het gezond was om je kindje van 7 tot 7 te laten slapen zonder voeding als het 3 mnd oud is. lijkt mij niet, zei er maar niks van want ik heb nog geen ervaring en zij heb er al 3.

ohja vanmiddag met 1 van me vriendinnen via msn. is nooit een hele goede vriendin geweest, maar is tot nu toe de enige die pas via hyves reageerde en nu uit haar eigen msn me aansprak. blijkt dat zei ook al vanaf de bruiloft geen contact meer heb. dus ligt miss niet helemaal aan mij, maar goed dan nog mag de rest wel reageren als ik een bericht stuur lijkt mij.

nou ga nu filmje kijken.
fijne aaf.

xxx Bambi

Hallo dames,

Misschien een beetje domme vraag...   maar wat wordt er bedoeld met klusbabes?... Ik lees alle verhalen (en lig soms dubbel! :) )  maar haal er ook heel veel  goede en bruikbare informatie uit!  Ik ben vrij nieuw op dit forum en met het hele zwangerschap gebeuren en heb nog niet alle definities door... Zo ben ik er ook nog maar net achter wat NOD is! :)

Ik hoop niet al te "clueless" over te komen.... hehe  

Groetjes Charlotte

voor charlotte,

Wij zijn een groepje meiden die kletsen onder de naam klusbabes. als je moet vrijen voor een kindje noemen we dat klussen en we vinden onszelf allemaal echte babes, vandaar klusbabes.

zoals je miss kan lezen zijn wij al bij klusbabes 13 beland en kletsen dus een hoop af.
geeft niks dat je nog niet alles snapt, zo zijn wij ook begonnen/

Voor de andere meiden,

Vond de film een beetje spookie, hou niet zo van gemuteerde honden en mensen die andere mensen willen opeten. brr. vage film dus.
kan ik straks niet slapen hahaha, ben echt geen held met zulke films.

morgen ergens nog een berg oliebollen vandaan halen pfff heb er geen zin in, maarja me mannetje moet werken.
ga zo me bedje in heb nog steeds hoofdpijn en heel de avond zure oprispingen en dat heb ik dus elke dag. bleggg.

slaap lekker.

xx Bambi

Jeetje... als je een paar uurtje hier niet geweest ben moet je eerst een uur lezen voordat je weer een beetje bij ben hahaha, gezelling hoor!
Nou, daar gaat tie dan...
April; bedankt voor je welkom, dat het verslavend is ben ik nu al achter hahaha
Bieb; welke film heb je gekeken?
Bambi; leuk dat je ook hier in de buurt woon, en volgens mij dien we nog ongeveer het zelfde werk ook!
Renee, dankjewel! jij bent nog lekker aan het ontpillen lees ik, wel lang vanag mei al, of komt dta wel vaker voor?
Linda;, ik ga de goede kant op he... zal mij benieuwen hoelang het gaat duren voordat man lief gaat piepen dat ik ineens wel erg vaak en lang achter de pc zit hahaha en uhhh.... succes met le linker tiet
Charlotte; ook welkom, maar pas op hoor, ik klets hier pas sinds vanmiddag mee en ik heb nu al moeite om te stoppen hahahaha

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan