Klusbabes 13

Dan wens ik met je mee..

Zozo moest alweer een hoop bijlezen..

Jeetje charlot, gelukkig heb je er niet zoveel last van!! Success 22 jan..

Kedengedeng   Kedengedeng Kedengedeng oehoe.. Iedereen luisterd naar q zo te zien

Enen klinkt beter he, dat vind ik ook hahahah
Ik ga er ook vandoor, moet ( heel vervelend) olie bollen gaan proeven bij mijn ouders en daarna nog wat boodschappies doen voor vanavond.

iedereen een hele fijne jaarwisseling en we proosten op een fijne zwangerschap voor de zwangeren onder ons en op een vruchtbaar jaar voor de (nog) niet zwangeren onder ons!

Iedereen een hele fijne avond!

Liefs Phoebe

Zo mijn dag zit er op! Ik ga nu eerst boodschappen doen en dan lekker naar huis.

Ik wens iedereen een goede jaarwisseling! en we hopen op een gezond en vruchtbaar 2008!

Tot in het nieuwe jaar!
Liefs Charlotte

Meiden ff snel .... jeetje wat hebben jullie weer zitten kletsen haha. Charlotte welkom meid, gezellie dat je erbij bent !!!!!  

Meiden, ga weer verder rennen, tot later schatten......pfff knokken zowat bij de slager, wat een gekkenhuis zeg !!!!!!

Kussssssss happy

hey stelletje kletsbabes

pfff wat zijn jullie aan het kletsen geslagen vandaag zeg, ik ga proberen in ettapes te schijven

Bambi: je mag gewoon paracetomol hebben hoor maar niet teveel meid

Rimke: ik ben blij dat je je weer wat beter voelt meid

Charlotte; wat een verhaal zeg pfff,   en bedankt ex vriend, ik had hem vermoord, en trouwens welkom

Kruimels: zo spannend meid voor je ik kan het niet afwachten als je gaat testen

xx xlinda

Charlotte: welkom op dit forum. Je bent al aardig aan t kletsen haha
Dat is niet niks wat je hebt opgelopen., maar ik geloof toch wel dat ze vandaag de dag medicijnen hebben zodat je kindje t niet oploopt.?

Happy; misschien wel voor t laatst alleen  dansen op de biljarttafel, of volgend jaar met een baby of met een dikke buik hihi
Jij ook al kerstspullen opgeruimd? Nee, dat doe ik morgen wel

mamoetje; toch nog ong geworden? Nouja, beter dan de hele tijd in onzekerheid te zitten...wie weet volgende ronde

Rimke; weer alles beter meis? Hier ook druk met vuurwerk, de kat loopt al een beetje verdwaasd om zich heen te kijken, vanavond zal hij wel in slaapkamer zitten met die visite, maar dan doe ik fijn de rolgordijen en gordijnen dicht, beetje geluidsafwerend. Sja, vorig jaar kon hij nog met Puma verschuilen,...

Bambi; hoest met je tomatenhoofd??

Kruimels; veel plezier en gelijk laten weten als je pos getest hebt hoor!

Pipstip; schiet nog niet echt op zo die ongi. Hoop dat je volgende week verder geholpen kan worden bij gyn

verder weet ik t niet meer hoor

hey pip
balen meid dat het toch niet zo is doorgebroken als je hoopte, maar gelukkig mag je bijna naar de gyn toe en gewoon allles zeggen tegen die man of vrouw

xx linda

Terug
Bovenaan