Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Pipstip; Een koortslip is ook herpes. Herpes genetalis is niet 1 blaasje maar meerdere en dan op een iets vervelender plekje.
Ik moet nog ffies werken en dan snel boodschappen doen voor vanavond! Wij blijven lekker thuis maar krijgen genoeg mensen over de vloer! Ik zelf hou niet van oliebollen maar denk dat het me door de andere erg kwalijk wordt genomen als ik ze niet in huis haal! haha
pip; er is idd helemaal niks af te lezen van die cyclus, daar kan je echt helemaal niks mee.
Ik hoop dat de gyn gelijk iets voor je kan betekenen, dat je wat doel gerichter kan gaan klussen.
Al werkt dat ook niet altijd hoor, wij zijn al een poosje doelgericht bezig, maar tot op heden nog geen mazzel
brrrrr...charlotte, kan me er iets bij voorstellen dat dat iets heer erg vervelends is...Gelukkig gaat het bij jou al een tijdje goed (afkloppen!).
Tja, ik denk ook wel dat als je een tijdje gericht klust het wachten ook wel lang duurt, vind het ook wel begrijpelijk want zodra je hebt besloten voor een kindje te gaan zou je het liefst al eentje in de kinderwagen hebben liggen ahahaha.
Maar ik vind dit ook wel een hele leuke tijd hoor. Samen kletsen over een kindje, hier en met je partner. Ik vind dat erg leuk en wil dan ook best wel even wachten (maar niet te lang natuurlijk haha).
I'v got the power..tututututtt....YEAH: Q is leuk!
Met je geheugen is niks mis hahaha, klopt idd we zitten in ronde 7.
Eigenlijk al vanaf het begin dat ik gestopt ben met de pil ( januari een jaar) heb ik een vrij regelmatige cyclus. Met een paar uitschieters.
Maar is ben nu 13x ongie geworden met de volgende cyclus;
23-26-27-28-28-29-27-27-31-25-25-28-28
Die 31 was de 2de ronde, dus toen was het wel ff spannend, maar zoals je ziet is het gemiddels 27/28 dagen, volgens mij wel metjes toch?
Een keurige cyclus lijkt mij zo! Kan wel begrijpen dat je naar een jaar denkt: nou toe nou maar!!! Jouw/jullie geduld wordt wel op de proef gesteld...brrr
Zing met me tot morgenvroeeeeg, hier op het plein of in de kroeeeeeeg! JOEHOE, geeeer is zoooo gezellig!
We zijn nog geen jaar bezig hoor, ik ben alleen al ik jan gestopt met de pil omdat we wisten dat we er dit jaar voor zouden gaan.
Me vriendje moest nog een beetje wennen aan het idee dat hij eventueel papa zou worden, dus we hebben het de eerste periode nog met rubbers gedaan. Zo kom hij aan het idee wennen en mijn lichaam kon ontpillen zeg maar.
Ik juli zijn we voor het eggie begonnen.
In het begin hebben we het gewoon gedaan wanneer we zin hadden en nu sinds 2 maanden doen we het op de kalender zeg maar.
Voige maand hebben we het op de oneven dagen gedaan en deze maand op de even dagen... kijken of dat dan beter gaat hahahaha