Vanmorgen stond ik met verkeerde been uit bed op. Eerst was mijn temp iets lager dan afgelopen dagen, dus ik dacht, grr zal wel weer ong worden komende week. maarja zegt eigenlijk niets, kan ook liggen omdat ik laat naar bed ben gegaan, of geplast heb tussendoor ofzo. En dacht al gelijk dat ik niet zwanger ben, en zei dat ook gelijk tegen vriend Hij zei al, even pos. blijven.
Toen na t opstaan wilde ik gelijk schoonmaken, dan doe ik t liefst dan gelijk. Vraagt mijn vriend gelijk of we nu eerst naar supermarkt gingen anders waren garnalen op, of dat we eerst gingen opruimen!! grrr verkeerd gesproken mannetje. Ik ging echt uit m'n dak, oke laat maar dan niet opruimen, hup ik ga wel douchen...dus ik loop boos naar de douche. Hij weet gewoon dat ik eerst wil opruimen, en ik heb geen zin om al 10 uur in de supermarkt te staan. Dan kan hij zelf toch alvast gaan! Nouja, hij kwam naar me toe en toen was t weer goed. Was misschien beetje overdreven van me, maar kon t ef niet hebben. Hormonen???? maar welke....
Toen ik later in tuin liep, voelde ik weer allemaal steekjes, dus dacht, ah voel nog wat, dus t kan nog...
Net op wc schrok ik weer. Dacht beetje rozige plas te zien, maar bij afvegen zat er niks. Wel wittige afscheiding in broekje (misschien nog van t sexen vanmorgen haha, niet goed gedoucht ). Maar ik had nog wel bleek in wc pot liggen, dus denk dat t daar van was. Net weer geplast, en was niks aan de hand....maar wel even in de gaten houden natuurlijk