joehoee meiden
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL
Zo meiden daar ben ik dan, me zwager had vannacht de laptop meegenomen omdat hij even een nieuw antivirus geval erop moest zetten en ik heb hem net pas terug, Ik de hele dag tegen me man, ik moet me laptop terug want ik moet me klusvriendinnen allemaal een gelukkig nieuwjaar wensen
Vannacht om half 3 lagen we op bed, en vanmorgen om half 7 was joey alweer wakker pfff ik voelde me net of er een vrachtwagen over me heen had gereden, en ik had nog wel geen drank geha
Om even na 12 uur kon ik me niet meer inhouden en heb hysterisch zitten janken vannacht niet normaal, me oom had het ook erg moeilijk dat is de broer van me moeder, en we stonden met z'n tween te janken voor ons leven, Me vader heeft zich heel goed gehouden en die vond het zo zielig voor mij
Maar voor de rest was het erg gezellig
Happy: ik las dat er bij jullie ook een hoop tranen zijn gevallen, dat was natuurlijk te verwachten meid, maar jullie hebben het voor de rest ook nog gezellig gehad??
Vandaag nog lekker gewerkt, ook al waren het maar 2 uurtjes?
Jacqy: hoe was het vandaag met je oma meid?? heeft ze het allemaal nog een beetje doorstaan? en hoe is het met jullie gegaan, voor jullie was het ook verschrikkelijk moeilijk, hopelijk brengt 2008 jullie hele mooie dingen meid
pip: hahah het jaar goed begonnen met een ruzie zag ik, is het inmiddels alweer bijgelegd?? hoe is het met je ongi, is er nog iets van doorgebroken?/
Bieb; ik las dat je had getest meid en dat die negatief was, balen meid, maar wacht het nog maar even af meid, na een vrijdag nog eens testen
Kruimels: voor jouw las ik ook een negatieve test, dat had ik niet verwacht, maar misschien ook te vroeg, ik hoop het zo voor je meid, en natuurlijk ook voor bieb
Ik ga weer even verder lezen
xxx linda