Klusbabes 13

Hej biebje,

Jeetje balen ook al een nega test pfffff maar, het kan nog he, miss iets te vroeg ? We wachten maar wer af he ......Ohhh vind oliebollen ook zooooo lekker. Mn mammie had ze gemaakt, heerlijk heb er net ook nog 2  op.....jummie. Zag dat jij vannacht ook nog had opgeruimd...... ik ook hoor, mn mannetje wou naar bed maar, wou echt het meeste nog ff opruimen..... half 5 gingen de laatste weg en kwart over vijf gingen wij naar bed ..... heerlijk bijna alles al opgeruimd !!!!!!

Kus happy

shit bieb....hoop voor je dat je te vroeg hebt getest. Stom dat wachten zo lang duurt!

Stelletje olliebollen zijn jullie zeg! Ik heb er nog maar 2/3 gehad, eergister bij schoonmoeder. Wil er nu eigenlijk ook niet meer hebben want ik wil 5 kilo afvallen!!!! Ja ja, niet echt een goed voornemen maar met de feestdagen kan je gewoon niet lijnen dus vandaar dat ik nu maar begin.

De oorlog is weer over hier. Kan niet lang boos zijn en man en ik hebben echt nooit ruzie (geloof niet dat ik ooit zo boos op hem ben geweest). We zijn weer vriendjes hahaha. Moeten eigenlijk nog op bezoek maar zoooo geen zin in!

X

He girls,

Allemaal natuurlijk de beste wensen voor 2008 en dan vooral de wens dat we allemaal een kindje verwachten en ontvangen in het komende jaar.
We beginnen alleen alweer met 2 negatieve tests, kruimels en bieb balen zeg. Maar het kan nog, maar we hadden liever 2 positieve tests gezien!! Ik hoop echt dat het nog komt voor jullie,
Hier een rustige jaarwisselingen gehad, moest werken tot 23.30, daarna racen naar vrienden en daar tot 3 uur gebleven. Ben net nog ff wezen hardlopen (goed voornemen he?) en ga zo naar m'n moedertje, daar eten.
Ik vind trouwens dat er wel bar veel gekletst is inderrdaad, ben een uur aan 't bijlezen geweest. Vriendjelief vraagt zich af of dat wel allemaal nodig is... ja sorry, maar ik wil bijblijven hoor !!
Ik ga nu de nachtdienst in, dus misschien dat ik jullie even niet spreek want er komt een drukke week aan.

Hallo Meisjes!

Allemaal een mooie avond gehad gisteren??

Bambi
Ik denk dat je nu een beetje angst krijgt omdat je echo zo dicht in de buurt is… Krampjes heb je die niet je hele zwangerschap al een beetje? Je concentreert je er nu op en daarom voel je ze erger. Ik zal een kaarsje voor je branden dat dat kleintje in je buik nog helemaal in orde is!!
Ik lees nu net dat alles weer in orde is…Toch brand ik dat kaarsje voor je!!!
En ik zeg volmondig….DEAL!!!!
Ik haat die verplichtingen ook. Vriendjelief is nu naar de nieuwjaarsborrel van de harmonie maar ik had geen in en ben thuis gebleven.
Beterschap voor de opa van je mannetje!

Happy
Ik ben al net zo erg hoor ik reageer er ook niet meer op als iemand zwanger is….Als ik ze al lees…Wel gemeen van me maar ik wordt er ook moedeloos van (dat zeg je toch zo he??)
Pff…Tot half 5 bezoek..Toe maar! Het was dus gezellig.

Pip
Wat jammer dat het zo mistig was! Hebben wij geen last van gehad..Maar ik heb ook geen vuurwerk gezien hoor. De hondjes waren bang en ik ben binnen gebleven en ben met ze op de grond gaan zitten. Eigenlijk mag dat niet want dan beloon ik hun angst, maar ik vond het zo sneu voor ze!! We hadden Guus (de grote) tabletjes gegeven waar hij rustiger van zou worden. De kleine had eerder niets laten merken van angst maar toen ze hem zo bij me zag zitten razelen ging ze hetzelfde doen…Guus liep heel wankel op de benen door die tabletjes was hij helemaal suf geworden! Alsof hij een slok teveel op had hahaha. Maar hij lag nog te razelen. Toen de tabletjes uitgewerkt waren begon er weer leven in hem te komen!
Nou pip… Dat zou die van mij me ook niet moeten flikken!! Ik zou hem ook de rest van de dag doodzwijgen tot hij het op een behoorlijke manier heeft goedgemaakt!! Mannen!!

Jacqy
Gelukkig een mooie afsluiting van het jaar….Dat dit jaar een beter jaar mag worden!

Klaasje
Wat ben jij al goed bezig zeg!! Nu al aan het hardlopen! Leiver jij dan ik! Hahaha
Waar werk je ergens? Ik weet dat je verpleegkundige bent maar kan met neit herinneren of je ook gezegd hebt waar...Rustige nachtdienst!

Kruimels en bieb
Dat was niet de afspraak he! We zouden alleen nog maa rpositieve testen laten zien! Aan negatieve testen doen de klusbabes niet meer!!!

Bieb
Je maakt het wel heel spannend!!! Hahaha Je staat op de wolk voor 4 jan…Maar is dat naar aanleiding van die lange cyclus van de laatste keer of van je normale 28 dagen?? Want dan zou je al overtijd zijn…niet?

Kruimels
Heb je je ei niet veel later gehad dan normaal? Omdat je temp ook pas laat omhoog ging….
Bah heb ook net gestreken… Heb ik zo ´n hekel aan maar ja wat moet dat moet…

Als vriendjelief wat gedronken heeft dan wordt hij altijd scherp.Gisteren had hij aardig wat achter de kiezen, dus hij was al de hele avond toespelingen aan het maken. Ik denk leuk begin van het nieuwe jaar! (Ik had al de hele dag geen viezigheid meer in mn broekje kunnen bespeuren) Kwamen we thuis heb ik heb besprongen, was immers alweer een week geleden, deed ie niets meer, slappe hap!! Hahaha Had hij teveel gedronken! Hij me beloofd morgenvroeg dan gaan we tekeer. Ga ik vanmorgen, of ja vanmiddag, meteen uit bed naar de wc en was me al aan het verheugen, ben ik weer ongesteld Dus hier is nog niets van klussen terecht gekomen!

De hondjes liggen na alle spaningen van gisteren avond al de hele middag op bank voor pampus. Wat een rust hier!! Moet eigenlijk nog stofzuigen maar ik ga morgen maar nog eens goed aan het werk hier in huis heb nu nergens meer zin in!

Vanavond komt nieuwe serie op net 5: Dirt. Stond een hele tijd geleden een stuk over in de vara gids. Lijkt me wel leuk dus vanavond zit ik voor de buis!!

O ja meisjes, Als er erg veel typ fouten in mn tekstjes zitten. Ik heb een duitse laptop en daar zitten sommige letters anders om dan op een NL toetsenbord. En ik duw soms neit hard genoeg op de toetsen waardoor die niet pakken, of ik ben te snel waardoor letters verkeerd om staan. Ik typ tegenwoordig ook eerst alles in word en kopieer het dan naar de site. Maar omdat er dus ook een duitse spellingcheck opzit verandert hij smmige woorden naar duitse woorden (kann wordt dan kanN) Heirvoor mijn excuses!!! En als het neit te lezen is laat het me dan weten dan ga ik er beter op letten!!

XX

joehoee meiden

GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL

Zo meiden daar ben ik dan, me zwager had vannacht de laptop meegenomen omdat hij even een nieuw antivirus geval erop moest zetten en ik heb hem net pas terug, Ik de hele dag tegen me man, ik moet me laptop terug want ik moet me klusvriendinnen allemaal een gelukkig nieuwjaar wensen

Vannacht om half 3 lagen we op bed, en vanmorgen om half 7 was joey alweer wakker pfff ik voelde me net of er een vrachtwagen over me heen had gereden, en ik had nog wel geen drank geha

Om even na 12 uur kon ik me niet meer inhouden en heb hysterisch zitten janken vannacht niet normaal, me oom had het ook erg moeilijk dat is de broer van me moeder, en we stonden met z'n tween te janken voor ons leven, Me vader heeft zich heel goed gehouden en die vond het zo zielig voor mij
Maar voor de rest was het erg gezellig

Happy: ik las dat er bij jullie ook een hoop tranen zijn gevallen, dat was natuurlijk te verwachten   meid, maar jullie hebben het voor de rest ook nog gezellig gehad??
Vandaag nog lekker gewerkt, ook al waren het maar 2 uurtjes?

Jacqy: hoe was het vandaag met je oma meid?? heeft ze het allemaal nog een beetje doorstaan? en hoe is het met jullie gegaan, voor jullie was het ook verschrikkelijk moeilijk, hopelijk brengt 2008 jullie hele mooie dingen meid

pip: hahah het jaar goed begonnen met een ruzie zag ik, is het inmiddels alweer bijgelegd?? hoe is het met je ongi, is er nog iets van doorgebroken?/

Bieb; ik las dat je had getest meid en dat die negatief was, balen meid, maar wacht het nog maar even af meid, na een vrijdag nog eens testen

Kruimels: voor jouw las ik ook een negatieve test, dat had ik niet verwacht, maar misschien ook te vroeg, ik hoop het zo voor je meid, en natuurlijk ook voor bieb

Ik ga weer even verder lezen

xxx linda

Bambi: die krampjes kan natuurlijk alles temaken hebben met de groei van je baarmoeder, maar ik snap erg goed dat je daar een beetje angstig van wordt, maar donderdag krijg je je echo en dan kan je ook alles vragen wat je vragen wil. spannend hoor meid, een donderdag al dan wordt het zo echt echt hahah

Ik lees ook dat alle beestjes het zo'n beetje goed hebben doorstaan, met de jaarwisseling, gelukkig maar

Renee: hahaha hij deed het vannacht niet meer, en balen dat je vanmiddag dan weer ongesteld werd, shit meid, en ik heb nog geen last met het lezen van je berichtjes, ik kom er nog uit haha

Ik ga morgenochtend als ik van bed afkom nog 1x testen, ik heb nu al de hele dag kleine steekjes aan de zijkanten zeg maar bij me liezen die hele streek, en de hele dag al een barstende koppijn   maar ja dat kan ook komen omdat ik vannnacht 4 uurtjes heb geslapen, haha vanavond nog even snel klussen, en daarna lekker slapen

xxxx linda

Terug
Bovenaan