Klusbabes 13

Ola,

Nou vandaag weer gewerkt, was wel zwaar..pffff, maar wel weer leuk (i love mij werk).

Nog niet alles helemaal bijgelezen maar deels wel.

Morgen de echo al Bambi, leuk! Veel plezier. En eet smakelijk voor nu!

Kruimels en bieb....kut met peren (rimke noemde dat laatst toch zo mooi?), ik hou niet van negatieve testen!!!

Linda, ook kut met peren!

Sterretje, jij doet onze naam (klusbabes) wel eer aan! Goed werk dat je zo druk aan het klussen bent. Pas wel op je rug!

Had ik trouwens al gezegd dat mijn smurrie (bruin bloed) al lang weer gestopt is? Uiteindelijk was het alleen donderdag, vrijdag en zaterdag. Ik denk in totaal 1 maandverbandje (heb natuurlijk wel gewisseld wahahahahahaha maar alles bij elkaar bedoel ik) dus kan niet echt spreken van ongesteld (en het was ook nog eens bruinig vies en 1 "reneeklodder: (wiihihihi, zelf bedacht dat woord nav de rood/bruine klodder in de plee van Renee!). Maandag dus naar de gyn. Ga even een apart topic openen met de vraag hoe het eerste bezoek van de anderen was bij de gyn. Begin stiekem wel een beetje zenuwachtig te worden...brrr....

Dames, ik moet even eten koken (Andijviestampot, jammie!) en kom vanavond (nadat ik op de step heb gestaan) nog even buurten en alles goed doorlezen).

Laterssssssss

Hoi hoi,

Zooooo, pfff ben echt versleten ,net pas klaar. Alle kerstzooi uit de zaak moest ook nog eens weg, morgen, vrijdag en zaterdag ook werken en dan ben ik zaterdag om half vijf klaar, dan ff douchen en eten thuis en dan om 7 uur weer beginnen ivm afswcheidsreceptie van mn collega ....hahah daar gaat mn goede voorenmen al......niet meer rennen , ach nog ff doorbijten. Ga nu eten en dan naar het ziekenhuis ...........mn vriendin is vanmiddag bevallen !!!!!!!!!! Een gezonde zoon, Dave van zes pond en hij 49 centimeter, kleintje wel he.....Ik wou eerst niet gaan had zoiets van eerst de familie maar maar ze belde vanuit de verloskamer en vroeg of ik ff kwam. Nou dat doe ik natuurlijk wel haha, ben zo nieuwsgierig als wat, heb me al die maanden al suf gekocht voor hem hihi. Iik gun het ze ook echt want ze zijn ook iets van anderhalf jaar ezig geweest. Nou, ben helemaal door het dolle hahah.... tot later

Kusssssss happy

Sjezus happy, je blijft rennen...pfffff. word al moe als ik eraan denk! hahahaha

Wat leuk dat je vriendin is bevallen! Toch maar even kijken dus! Veel plezier vanavond!

x

Ga nu echt koken!

Trouwens Renee, grappig he kotsende mannen?   Mijn man was gister ook ziek (hij zei dat het de gehaktballetjes van de buurvrouw waren maar we weten natuurlijk allemaal dat dat niet zo is haha). Ik heb hem naar het logeerbed gestuurd omdat ik geen zin had in iemand naast me die snurkt en naar kots stinkt wahahaha. Ik heb heerlijk geslapen, hij niet hihihi.

Is de jouwe wel weer helemaal fit nu?

Je praat trouwens over zijn harmonie? Vertel vertel..

x

Rimke wat fijn dat je weer kunt gaan werken!werd ook tijd he!
En volgende week vrijdag al naar de vk!! Bofkont!

Kruimels ik vind het ook zo eng om met dichte mist te rijden. En dan al helemaal met oud en nieuw dan lopen veel beschonken mensen ´s nachts over straat. Dan kun je gewoon neit zien of er iemand oversteekt of zo. Gelukkig dat alles goed is gegaan.

Linda gelukkig dat de datum voor de operatie van je kaboutertje eindelijk vaststaat. Hoe ga je hem voorbereiden?

Bambi ben je alweer wat geruster op je zwangerschap? Of heb je nog de kriebels voor morgen?

Happy gefeliciteerd met je vriendin!! Is het een mooi kereltje geworden??

Pip wat leuk een klodder naar mij vernoemd….hahaha Zou ik maar niet zo tegen de gyn zeggen maandag.
G: en mevrouw pip wat zijn de klachten?
P: Nou meneer/mevrouw de gynaecoloog. Ik heb vorige maand een feestje gegeven omdat ik al 80 dagen niet ongesteld ben geweest. Een paar dagen later had ik 3 stipjes en de dag daarna een Reneeklodder.
Hahahaha

Vriendjelief om 1 uur uit bed gegooid. Ik moest boven poetsen en de hondjes waren aan het klieren en konden neit alleen blijven beneden. Die breken me de boel af. Ik heb hem een uurtje bij laten komen op de bank en daarna hebben we samen de ramen gewassen. Hij heeft zich gedouched en het gaat nu een stuk beter met hem. Hij heeftwel zo ´n oud-bier-walm om hem heen hangen! BAH!!
Maar hij heeft gelukkig goed meegeholpen en bijna niet lopen klagen!

Vriendjelief speelt slagwerk in de harmonie. Is zijn lust en zijn leven. Dat kreeg ik bij ons 2e afspraakje te horen: Wat je ook doet kom niet tussen mij en de harmonie! (Ik had toen al weg moeten rennen hahaha). Op dinsdagavond dan heeft hij 2 jongetjes die hij slagwerk leer. Op woensdagavond dan geef hij les aan de drumband, Op vrijdagavond dan zit hij in de jeugdharmonie (met zijn 30 jaar hihi) en op zondagochtend dan in de gewone harmonie. En dan nog alle concerten die ze doen en alles.
In 2005 hebben ze meegedaan aan het concours van de limburgse bond voor muziekgezelschap en hebben ze op de concertafdeling (hoogste niveau) de eerste prijs gewonnen en waren ze beste harmonie van Nederland. Toen heeft hij een traantje gelaten zo blij was hij!

Pff…Ik dacht even wat in het huis doen. Nu heb ik bijna alles gepoetst! Het blinkt hier weer!!

Ik ben weer veel te veel aan het vertellen! Hahaha

Ik ga eens kijken of ik weer kan gaan rampeneren met vriendjelief!! Vindt het toch wel tijd worden nu!!

Fijne avond !!!

XX

Hey Kletskous (ja, jij Renee, wihihi),

Wat weer een verhaal. Ik heb heerlijk gegeten! Lekker gezond!

Ik denk dat het maandag een goed gesprek met de gyn gaat worden als ik vertel over mijn stipjes en reneeklodders wahahaha! Bedankt voor de tip!

De harmonie is dus echt belangrijk voor je vriendje (als hij dat al op de tweede date verteld). Ach mijn motto: iedereen heeft recht op een afwijking. De harmonie zal die van hem zijn hahaha.

En, kan je alweer rampeneren (op die beat)?

X

Hee rene,

Hoe heten die verenigingen waar je vriend bij meespeeld??

Als het in kerkrade was 2 jaar geleden dan was het het WMC (world musiccian concours) en dus een Wereldkampioensschap om het wat makkelijker te houden.. (speel zelf ook muziek:D ) Net als serie's (zoals gtst en dat soort dingen en chcolade) is dit ook heel verslavend.. Speel zelf dwarsfluit..

(korte uitleg)

Je krijgt voor je precentatie van je uniform/muziek/ en  lopen (marcheren)  punten.. deze punten moeten  in totaal uitkomen boven de 75.0 Anders degradeer je..  heb je 80.0 punten heb je  3e prijs.. 82.0 2e prijs.. 84.0 1ste prijs.. En 85.0 Promoveer je (als je nog niet aan de top zit)   dan heb je ook nog boven de 90.0 Eerste prijs met lof.. Dan krijg je ook wat geld en zo.. Hou me niet vast aan de preciese punten die weet ik neit..

Eigenlijk kan iedereen dan de eerste prijs winnen.. hihi.. leuk zo'n spel waar je met zn alle kunt winnen..

Linda.. jammer van de nega test.. ( de andere 2 ook natuurlijk!! )

Bambie dacht ik .. Veel succes met je echo!!

hier zijn de rd's nog steeds aan het feestvieren.. wordt wel alweer minder gelukkig.. was vandaag niet zo lekker op me werk.. vraagt me collega waar hebje last van?!? ik gisteren avond ineens misselijk en was ook zo weer weg.. en nu hoofdpijn.. Zegt ie met een big smile.. In verwachting? Ik lachen.. nee dat kan niet ben ongesteld.. Ow zegt ie.. ik had het idee dat je zwanger was een week of 2 geleden.. de hele tijd met je hand op je buik.. en je at meer als normaal.. (zijn vrouw is net half jaar geleden bevallen van een dochtertje.. hiuj denkt nu een profecional te zijn.. hihi)

Fijne avodn meiden..

xx mamoetje

Terug
Bovenaan