goeiemorgen meiden
Bambi; veel succes zometeen bj de gyn meid, hha kunnen jullie lekker de hele dag het dvdtje van jullie krummel aanzetten
Klaasje: ook al een verpleegster, ik ben in goede handen bij jullie haha, nee inderdaad verpleegster worden dat is 6x niks voor mij, ik blijf wel bij bart smit in het magazijn werken haha
Nou ik heb nog steeds al die krampen en steken, maar nu ga ik denken of ik niet misschien dus evengoed zo rond de kerst ongesteld was geworden, en dat ik nu weer een eisprong heb, ik ga het straks allemaal vragen aan de gyn
Vanmorgen heb ik nog een test gedaan, en toen ik hem tegen de tlbalk hield zag ik een heel licht streepje me man ook maar ik denk dat dat een voorgedrukt streepje is, en dat ga ik ook vragen straks, ik heb nog steeds als ik me linker been beweeg dat het boven me heupkom in me zij zeg maar zeer doet, en dat trekt dan ook naar beneden, maar ik ga er niet vanuit dat het een bbz is, want als ik beneden in me buik en bij me liezen druk doet het niet zeer, maar wel in me zij en daar zitten geen eierstokken hahah,
Pffff wat zullen jullie gek worden van mijn gezeur, maar nog eventjes meiden, haha dan mag ik de gyn bellen
Ik ga zo joey aankleden en dan ga ik naar me pa toe, schoonmaken, en het is zoooo koud buiten brrrrrrrr
xxxx linda