Klusbabes 13

Is de winkel open dan? Hier vast niet...wahahaha

Morgenavond gaan we (man en ik) lekker koken voor vrienden, oliebollen eten en dat soort oud&nieuw dingen doen! JOEHOE!

Hier trouwens nog steeds geen rood bloed: alleen vieze rommel   wahaha BAH!

oh bieb, dan word het voor jou ook erg spannend rond de jaarwisseling.
is ook vaak wel een chaotische dag he nieuwjaarsdag.
stel dat je wel positief test s'ochtends, dan moet je overal waar je komt je in houden, om maar niet te laten blijken dat je zo blij bent.
mijn vriendje kwam met dat idee, heeft hij wel gelijk in.
nou we zien wel dinsdag, als ik dan nog niet ongi ben, dan wil ik het vast wel, omdat ik dan veels te nieuwschierig ben.
zit nu bij elk gevoel te denken, wat zou het zijn?
heb nu wel een beetje een vol gevoel in m'n onderbuik, maar ja als je alle zwangeren mag geloven, dan kunnen ongi klachten dezlefde klachten zijn dan zwangerschaps klachten.
heb trouwens ook rugpijn sinds vanochtend, heb ik wel vaak als ik ongi moet worden.
durf gewoon niet te zeggen, denk dat ik....... heb ik het toch weer mis straks

Hey Pip,

Bedankt voor je welkom, het is idd gezellig hier en heeeeeeeeeeeeel verslavend.... ik moet echt nog een hoop doen ik huis, maar ik kan niet achter die pc vandaan komen.... ( ook ik zit nog lekker in mijn housepak hahahaha)

Liefs Phoebe

Kruimels; ong klachten kunnen ook bij zw,schap horen, ik had 1e x ook ong klachten, maar was toch zwanger
Heb sinds vanmorgen ook rugpijn, maar dat kan ook zijn omdat ik op bed de was heb opgevouwen, en zat in niet zo een fijne houding....
Maar ik wil eigenlijk testen voor ik weer 2-1 moet werken, dus misschien 1-1. Als ik dan neg test, dan houdt ik t er maar gewoon op dat ik niet zwanger ben....

Pipstip; lekkere rommel in je onderbroek hihi

Hier zijn elke zondag de supermarkten open,. wel handig. En vandaag waren ze al om 1000 uur open ivm oud en nieuw morgen.
Wij krijgen familie van vriend op bezoek. Pas vanaf 22.00 uur, dus geen avondeten gelukkig. Schoonzus maakt oliebollen, maar ik heb nog stokbroodjes met kaasjes, en vriend maakt nog gehaktballetjes met satesaus, Ook wel lekker. Oja, en garnalen. bah, lust ik zelf niet

ja pipje de winkel van ons is gewoon open van 13:00 tot 17:00.
had ook liever niet gewerkt, maar ja ik was in geroostert. dan ga ik niet moeilijk doen.
wij schieten altijd karbit met oud en nieuw s'middags, ze hebben dit jaar een soort pijp in elkaar gelast, die ontzettend hard knalt. als ik uit m'n werk kom zouden ze hem nog een keer laten horen, dat hebben ze belooft haha.
we zitten oud en nieuw uit bij familie van mijn vriendje in erica, whaha nog dichter bij jou.

raar dat het bij jou niet echt doorzet je ongi.
hoe voel je je dan?
vol gevoel, krampen?

Terug
Bovenaan