Klusbabes 13

Phoebe:WELKOM! (of had ik dat al gezegd?) weet het niet meer, maar volgens mij ben je er al achter dat het hier erg gezellig.

Ik ben Pip en woon vlakbij Kruimels (toevallig).

Kruimels...ik vind het zooooo spannend voor je!

Bieb: HALLO!!

Wat is het vandaag weer gezellig hier!

Ik hang nog steeds in m'n trainingsbroek rond. Vanochtend gepoetst want de schoonmaakster kwam afgelopen week niet ivm de feestdagen dus moesten we het zelf fdoen. Geeft wel voldoening!

Hoe is het met iedereen?

X

hmm ben er nog steeds....vriend is nu commentaar van t voetbal aan t bekijken....

Heb vandaag ook heeel klein beetje zeurend gevoel in onderbuik, Als ik google dan kan t bij een evt zwangerschap horen....dus ben benieuwd. Wil me eigenlijk niet gek laten maken, maarja hoe hou je dat tegen....door er niet te veel over te praten haha......

kruimels; Jeetje, wat heb jij een leuke baan!
En een boerderij..... dat heb je hier in de regio niet hoor... ja of het is niete te betalen hahahaha.

Ik ben momenteel alleen thuis, me vriendje moest overwerken en de tv staat uit, ik heb het veel te druk met klesten hahaha
En eigenlijk moet ik nog heel veel doen.
We krijgen morgen vrienden op bezoek en die blijven slapen.
Alleen is de logeerkamer nu nog een rommel/opslaghok hahahaha

Bieb; heen en weer reizen is idd ook niks. Maar het lijkt me straks idd niet zo leuk als je ouders op 2 uur rijden afstand zitten, is het ook jullie eerste?

Dat vind ik nou ook Kruimels: iedereen is ineens zwanger op dit forum behalve de klusbabes: nou ja, Rimke natuurlijk net positief getest dus wel eentje maar we willen er meer!!

Rimke waar ben je eigenlijk? Ben je nog aan het mokken?

Kruimels; wij komen echt nog wel aan de beurt hoor. Er worden nu allemaal aparte forums geopend met zwangere meiden,   ben blij voor ze hoor, maar lees ze gewoon niet hihi. Wacht maar, de komende 3 maanden is iedereen zwanger!!!

Pipstip, leuk dat je er weer bent. heerlijk zo in je joggingpakkie. Ik ben vandaag al naar supermarkt geweest ivm evt drukte, maar afgelopen dagen ook regelmatig lekker in joggingbroekie ongewassen rondgelopen...moet kunnen!!!

Bieb, je hebt het nu toch gezegd...wihihihi. Geeft niet hoor! Het wordt weer spannend!

Er wordt me hier al een vuurwerk afgeschoten, de hele dag knalt het buiten al!

Phoebe; mijn ouders komen wel regelmatig op bezoek, maarja het is toch anders als je in de buurt woont. Wel is het zo dat mijn vader niet meer werkt, en mijn moeder volgend jaar vervroegd met pensioen gaat, dus meer tijd om langs te komen. alhoewel ze dat vast niet elke week doen, kost natuurlijk ook veel geld.

Terug
Bovenaan