Klusbabes 13

hey meiden

April: ik voelde joey voor het eerst toen ik 19 weken zwanger was, en dat was zo ontzettend leuk haha, leuk hoor als je morgen het hartje weer mag horen

Bieb; meid wat hou je het spannend, ik hoop dat je zaterdag wel positief test meid, en fijne avond verder meid

Bambi: veel plezier met jullie krummel aan iedereen te laten zien hahahah aan je schoonouders toch vanavond als ik het goed heb gelezen,

me mannentje wil niet klussen vanavond  nee hoor dan maar niet, ik ga niet meer verplicht sexen ik ben er klaar mee, Dinsdag moet me mannetje zijn zaadjes bij het ziekenhuis brengen dus dan mag er vanaf zondag geen zaadlozing meer zijn,
Ik ga de roze wolk eventjes aanpassen en dan zet ik me gewoon op 22 dec, en dan maar 27 dagen ik zie het allemaal wel

xx linda

o renee, vergeet ik dat weer, geschaatst meid de hele dag pfff dat is inderdaad vrij vermoeiend, haha, Vanavond een fijne avond meid met je vriendje op de bank, en succes met de 3 nachtdiensten die eraan zitten te komen

xxx linda

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-01-2008 13:28:10'));

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk

DECEMBER

1)  
2)
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
    Jacqy84, 5e ronde
4)
5)    
6)
7) Bianca 2e ronde na mk
8)
9)
10)
11) Chris 10e ronde
12)  
13)
14)
15)

16)Happy 6e ronde kleintje 6e ronde
17)  
18)
19)
20)  
21) Linda2, 5e ronde
22) Linda 2de kindje  ronde 9 2de ronde met clomid
23)
24) rimke 7e ronde     ZWANGER !!!

25)
26)
27)
28)
29) Jacqy84, 6e ronde, 1e kindje
30) kruimels 9e ronde , 1ste kindje
31)   mamoetje 2e ronde 1e kindje

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3)
4) Bianca, 3e ronde na mk ,Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde  
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)   Charlotte 1e ronde, 1e kindje  (weet cyclus nog niet, 28 dg aangehouden)
14)
15)
16) Phoebe 7e ronde 1ste kindje
17)
18) Linda 2e kindje  ronde 10 deze keer geen clomid
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Jacqy84, 7e ronde
26) klaasje 1e ronde (onrm.cyclus)
27)
28)
29)
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

snap er niks van,
normaal bloed ik altijd in alle hevigheid los zodra het begonnen is en nu.......
hoeveel bloed verlies je als je een innesteling hebt????

gaan geen chinees maar shoarma eten, mjam.
ze zijn het nu aan het halen, kom vanavond nog wel even weer
groetjes kruimels

Hey Kruimels,
Wat raar zeg. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoeveel bloed je verliest bij een innesteling. Misschien kan iemand anders je helpen, succes ermee.
Meiden, ik ben er vandoor, tot morgen.

Hey,

Kruimels; balen zeg, nou weet je helemaal niet hoe of wat. Is de bloeding weer gestopt dan?

Renee en Jacqy, we als zorg-babes zijn wel wat gewend, maar vannacht had ik de meest ranzige reanimatie die ik ooit heb gehad. Een reanimatie is al erg, maar nu liepen we in 3 liter kots te reanimeren. Ik ben me om 3 uur (halverwege m’n dienst) wezen douchen en omkleden. O ja, de patiënt heeft het niet gered helaas….
Kon vanmorgen soort niet slapen, maar ff slaaptabletje ingenomen.

Bambi; super dat je je kleine hebt gezien zeg!! Wil ik ook!! Wil ik ook!!

M’n ovu zit eraan te komen en ik hoop toch echt dat het klussen een beetje wil lukken. Nu ik in de nachtdienst zit komt er natuurlijk niks van terecht… Ik reageer vaginistisch, dus het gaat allemaal niet vanzelf, maar met therapie lukt het wel, alleen niet zo vaak nog. Ben benieuwd….

Doei doei

Terug
Bovenaan