Klusbabes 13

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3) Kruimels 9de ronde, 1ste kindje
4) Bianca, 3e ronde na mk ,Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde  
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)   Charlotte 1e ronde, 1e kindje  (weet cyclus nog niet, 28 dg aangehouden)
14)
15)
16) Phoebe 7e ronde 1ste kindje
17)
18) Linda 2e kindje , 10e ronde deze keer geen clomid
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Jacqy84, 7e ronde
26) klaasje 1e ronde (onrm.cyclus)
27)
28)
29)
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje
3)
4)
5) Kruimels 10de ronde, 1 ste kindje  (gemiddelde 34 dagen aangehouden)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

hoi meiden,

we zijn weer terug van dvd kijken hahaha. nou schoonouders vonden het ook prachtig hoor.

Essy geweldig dat new york goed bevallen is en wog overtijd. hihih. mega spannend dus weer.ik hoop het voor je hoor.

he klaasje gatsie neit van die enge verhalen hier hoor hahaha.

phoebe hoest met jou? zit je nou in je klus ? schit weet het niet meer, zo ff spieken op de wolk.

bieb en linda heb ik nog voorbij zien komen en hoest met jacqy  , rimke, en alle andere dames.??

xx bambi

Hey Bambi, we zitten idd in de klus fase.
Me vriendje heeft het woord klussen inmiddels ook over genomen, alleen als hij om de dag moet noemt hij het een grote verbouwing hahahaha
Maar ik denk dat ik gisteren en/of vandaag me eitje heb gevoelt.
Eergisteren geklust en vanavond maar weer!
Eruit halen wat er in zit toch?

Liefs Phoebe

juist phoebe, zo ben ik ook zwanger geraakt. vanaf dat me ongie verdewenen was om de dag en in me vruchtbare dagen elke dag hahah. ohja en ik had sexy pakjes en lingerie uit de kast getrokken whahaha. moet lukken zou je haast zeggen he.

nou ik ga me bedje in, ben in ene kei moe, was iets te vroeg voor mij vanmorgen.
slaap lekker  allemaal.

xxx Bambi

Hoi lieverds,

Nou ik kan jullie geklets niet bijhouden hoor !!!! Sorry whhaha, zag dat renee had geschaatst, bieb het nu wel heeeeel spannend maakt, anoes ook in een spannende periode zit, essy ook weer veilig terug is, rimke weer alleen is, april morgen naar de vk mag, linnie nog geen bal wijzer is in feite.......balen he lieverd.....ooit komt het voor ons ook, bambi een gelukkige meisje is ........geniet er maar lekker van, kruimels ongie is maar wel heel raar en verder weet ik het echt ff niet meer ........

Vanaaf weer bij die kleine geweest , ff lekker half uurtje mee op schoot gezeten.... heerlijk. Meiden, ga mn mandje opzoeken..... tot morgen

Kussssss happy

he meisies, hier weer als vanouds de late night kruimeldiefshow whaha.
ben een beetje over de ergste teleurstelling heen.
heb nog niet weer gekeken hoe erg ik ongi ben.
vond het gewoon zo raar dat het er normaal uit stroomt en  nu haast niks.
ach geloof er geen barst van dat het een innestelingsbloeding is, zeg ook maar wat om mezelf te troosten hoor. helpt alleen geen barst, haha.
ach kan mezelf aardig weer oppeppen.
heb afgelopen nachten zo slecht geslapen, gewoon van de stress hoop dat dat vanacht nu wat beter is.
en ik hoef na constant 4 maanden temperaturen morgen niet meer, yes yes.
huisarts vond 4 cyclussen wel genoeg, mijn cyclus is gewoon vrij regelmatig tussen minimaal 32 en maximaal 36 dagen.
ik weet nu wanneer ik ongeveer moet klussen, daar ging het grotendeels om.
zal wel effe wennen zijn morgenvroeg, haha
heb in totaal 138 keer dat ding in m'n reet gehad, haha dat went op een gegeven moment ook echt.
maak er vanavond niet zo'n heel lang verhaal van, moet morgen nog 1 dag werken en dan weekend!!!!!
allemaal lekker slapen vanacht
xxxxx

goeiemorgen meiden

Klaasje: pfff wat een verhaal zeg meid, en wat erg dat die persoon is overleden, ook daar moet je mee om kunnen gaan zeg, ik vind het knap hoor dat je zo'n beroep kan uitoefenen en dat geld natuurlijk ook voor de andere meiden in de verpleegsector, petje af voor jullie allemaal

Phoebe: haha dus je man neeemt onze termen al aan haha en om de dag een grote verbouwing hahaha moest er wel om lachen

Essy: weer veilig terug op nederlands grondgebied meid,, ik ben blij dat je het mooi hebt gehad, en dat zal inderdaas wel een belevenis zijn geweest daar zeg,

Bambi: dus je schoonouders, hebben frummel ook kunnen bewonderen, die zullen ook wel apetrots zijn, geniet ervan meid, en doe vandaag lekker rustig aan meid

happy: och wat ontzettend lief zeg dat je de baby mocht vasthouden, lekker is dat he, en inderdaad onze tijd komt nog en sneller dan we denken hahaha

Kruimels; wat heerlijk zeg dat je die termometer niet meer in je reet hoeft te steken hahaha ik kan niet wachten tot ik dat neit meer hoef pfff ben dat zo zat elke dag weer, haha, ik heb dat gisteren ook tegen de gyn gezegd, maar daar kreeg ik geen antwoord op hahah
en wat je ongi betreft, het schijnt dus dat je de ene keer leeg kan lopen en de andere keer dus bijna niks geen bloed kan hebben, kijk maar naar mij, ik moet die paar bloedvegen als een ongi beschouwen, nou ja dan doe ik dat toch

Zo de reiki mevrouw komt weer over 3 weken, en ze was heel tevreden, Dat gevoel wat ik heb van ik ben er wel ik ben er niet haha, dat moet ik gaan accepteren want dat komt omdat ik nu zoveel balast aan het kwijtraken ben en dat ik in me hoofd heel rustig ben geworden en daar kan dat van komen, Ook heeft ze gisteren een persoon naast me zien staan, en dat is hoogstwaarschijnlijk me moeder geweest, ooo dat gaf me toch een lekker gevoel zeg, Ik had het super koud op een gegeven moment, maar daar zei ik niks over en toen zei ze dat ze iemand naast me zag staan, en ik heb me daarna toch als een blok geslapen zeg, tot 6 uur vanmorgen want toen was joey alweer wakker

Meiden ik ga me klaarmaken om naar me werk te gaan, Ik wens jullie allemaal een fijne dag en tot vanmiddag

xxx linda

Terug
Bovenaan