Klusbabes 13

Linda; echt k*t..... 1 voordeel, je nod is alweer over 2 weken! dus dat schiet al aardig op weer. Hoe was je reiki?
Bambi; echt super gaaf! ik kan niet wachten op dat moment ( ik denk wij allemaal niet) maar voor ons komt die tijd ook, ik weet het zeker!   Ennou lekker genieten toch?
Kruimels;SHITTTTTTTTTTT   veel meer kan ik niet zeggen, alleen op naar de volgende ronde!
Mamoetje/Jacqy; hoest met jullie?
Bieb, is jou nod nou morgen?
Charlotte; wanner moest jij nou naar de gyn?

Hoe zijn jullie eerste dagen in het nieuwe jaar bevallen?
Mijn vriendje was wel weer blij dat we gewoon aardappels gingen eten, die was al dat rare eten weer behoorlijk zat.

liefs Phoebe

Dag ladies,

HAPPY NEW YEAR!!!

Ik ben weer back from the States. New York was super!!
Vanaf ons hotel konden we de kristallen bol op Times square zien vallen. 1 miljoen mensen bij elkaar!
Mijn ritme is nog wel wat in de war.

Heb een paar pagina's terug gelezen, maar heb niet de puf om vanaf klusbabes 12 alles te lezen.

Allereerst BAMBI: Geweldig lijkt me dat om die kleine te zien!
APRIL: De eerste plop gevoeld! Yehhhh
KRUIMELS: Balen dat je ongesteld bent geworden!!
RIMKE: Hoe gaat het met jou? Voelt het tot nu toe goed allemaal???
BIEB: Spannend he, en wachten duurt zo lang.... Ik ben net zo'n gluurder als jij. whahah.

Ik zit inmiddels op dag 36 van mijn cyclus, maar ga niet eerder dan dag 40 testen. Vorige rondes waren: 47, 34, 37...
Er is dus wederom deze maand van alles mogelijk.
Moet wel zeggen dat ik in New York veel steekjes en pijntjes heb gehad in mijn buik. Maar dat zouden ook nog de naweeen kunnen zijn van mijn blaasontsteking een paar weken geleden!

xxx Essy

zoww, klaasje, jij   moet echt een sterke maag hebben.... ik ga al haast kotsen als mijn kat over zijn nek gaat!
Wat dat betreft, echt petje af hoor voor iedereen die in de verzorging/verpleging of iets dergelijks werk!

liefs Phoebe

gaaf new york met oud en nieuw!
ik zag op de roze wolk dat je nod gisteren was... spannend, over 4 dagen testen dus.

Liefs Phoebe

p.s. hen ik mezelf al voorgesteld aan jou, ben sinds vorige week "lid van de klusbabes" hahaha

Hey Phoebe,

Aangenaam, zag dat er nog meer meiden bijgekomen waren. Gezellig!

Zijn jullie pas begonnen of al wat langer bezig?
Wij zijn begin augustus gestart maar nog erg onregelmatige cyclus. Durf dus ook niet te snel hoop te hebben, anders is het steeds zo'n teleurstelling..

Lang leve de roze wolk hahaha, geef niet hoor, het klopt, we zitten idd in ronde 7 voor ons eerste kindje.
Allemaal spannend, maar dat geld voor iedereen hier denk ik.
mijn cyclus is wel regelmatig, maar zoals je ziet zegt dat ook niks....
maar we klussen gewoon verder!

liefs Phoebe

Terug
Bovenaan