Klusbabes 13

Jeetje lin, wat een bijzonder verhaal zeg !!!!! Je moeder naast je.......das toch wel fijn he lieverd !!!!

Zo, voor mij roept de plicht ook weer. Tot vanavond meiden, fijne dag

Liefs happy

Goedemorgen ladies,
Vindt het zo rot dat mijn internet het (nog steeds) niet doet! Erg jammer voor de baar maar ik moet alles even bijlezen (hehe)…

Kruimels: Ik woon er nog maar een jaar en als het aan mij had gelegen hadden we nog hoger gezeten! Heb geen hoogtevrees. Mijn moeder echter wel haha en die komt dus ook niet bij het raam! Die komt binnen en gaat gelijk op de bank zitten en komt er alleen nog maar van af wanneer (hoog nodig) naar de wc moet.
Evenementen zijn idd erg leuk om te organiseren. Ik hoop voor het nichtje van je vriend dat ze een leuke baan vindt! Die zijn helaas niet voor het oprapen. Ik ga het denk ik maar proberen (tempen)… Het eerst nog maar even afwachten wanneer ik ongesteld wordt! Ik was gister bij de huisarts (niks bijzonders) en hij zei dat het bij sommige vrouwen wel maanden kan duren voordat ze een keer natuurlijk ongesteld worden!! Daar zit ik dus echt niet op te wachten!
Balen dat je toch ongi bent geworden! Ik duim voor je dat de volgende ronde wel raak! Hhummmmm ik straal positieve straling uit… hummmm

April: klinkt best heftig eigenlijk (van je rug!) Nu dat ze niks kunnen doen met zwangerschap etc… heb je dan niet voordurend pijn?!

Bieb: Ik ga je toevoegen!

Klaasje: Ik wordt al misselijk door het verhaal te lezen! Ik heb best een sterke maag maar ik had in deze situatie denk ik niet veel waard geweest! Vindt het knap hoor!

Phoebe: Ik moet dinsdag 22 jan naar de Gyn.

Essy: Hoi, ik ben ook nieuw! Ook sinds vorige week. We zitten nog in de eerste ronde voor ons eerste kindje.

Ik had gister tegen eind van de middag opeens buikpijn! Het begon als irritatie en het werd steeds pijnlijker! Opeens had ik helemaal in mijn onderbuik, leek wel in mijn blaas, hele erge pijn! Dat heeft echt nog de hele avond geduurd! Ik heb nooit mijn eisprong gevoeld… zou dit het kunnen zijn? Dan is het wel een late eisprong…

Ik ga maar es wat doen voor de baas hehe…. Zit er al bijna anderhalf uur en heb nog niks gedaan hehe oeps…
Liefs Charlotte

goedemorgen meiden,

happy leuk dat je de baby weer vast mog houden.
Kruimel toch als een ongie beschoud, tja je kan ook neit vele anders he, fijn dat je niet meer hoeft te temp.
Linda, dat is een apart verhaal hoor wat die reiki mevr. vertelde, laten we hopen dat ze er indd staat als jij dat nodig hebt.
charlotte lekker he internetten op het werk, vergeet niet je internet geschiedenis te wissen he, anders komen ze er zo achter. Jij woont echt heel hoog.

Nou ben dus net wakker en moet zo echt aankleden, want de week boodschappen moeten wordren gehaaald. heb net me hyves aangepast, en lekker duidelijk gemaakt dat ik zwanger ben hahaha.

ooh voor de nieuwe dames met hyves, je mag vriendjes worden met Diana van der Tak uit Sliedrecht. of op deze manier http://bambi1982.hyves.nl/

xxx Bambi

Bieb en Bambi: ik heb jullie uitgenodigd op hyves! hehe
Iemand ineteresse... ik ben te vinden onder Charlotte Biesot, Zoetermeer (was te raden haha)

Ik heb geen rete zin om te werken! Ben alleen maar vacatures aan het zoeken hehe. Nu kan het nog! Als mijn collega weer terug is van vakantie kan het helaas niet meer. Ze zit achter me en kan op mijn pc scherm meekijken.... ach, nog 1 week alleen. Ze zijn van plan om het kantoor te verbouwen (alles anders neer zetten) en ik hoop stiekem dat ik ergens in een hoek kom zodat er niet meegekeken kan worden... hehe
Mijn vriend is 1 jan begonnen op zijn nieuwe baan maar ben bang dat hij het daar niet gaat volhouden. Hij is niet erg enthousiast en positief. Hij begon na de eerste dag al "schat ik weet het niet hoor.... ik weet niet of ik mijn draai er kan vinden" en de volgende ochtend was het "ik heb geen zin om te gaan"... Kreeg ik net ook een sms "ik wil naar huis!" Gaat goed zo hahahaha

(merken jullie dat ik geen zin heb om te werken hahahaha lul een end weg!)

Oh ja... onze kinderwens is voor de buitenwereld nog een geheim... baby vragen/verhalen/onderwerpen graag persoonlijk sturen naar mijn inbox... (dit hadden jullie waarschijnlijk zelf ook al verzonnen maar wou het toch even gezegd hebben...)

xxx Charlotte

Terug
Bovenaan