Klusbabes 13

april: wat ik een mooie meiden naam vind, is : cathy, cathlyn, yulanne, kate , chantal
Als wij een meisje  krijgen dan wordt het waarschijnlijk cathy, mijn moeders doopnaam is catharina, dus vandaar

Meiden ik ben weg we gaan boodschappen doen, misschien ben ik er vanavond nog wel effe

xxx linda

Hallo allemaal,
Ik heb effe snel gelezen en zag dat Bambi flink aan het regelen is geslagen. Je vroeg me laatst of dat allemaal voor de kleine was. Niet alles, maar sommige dingen wel. Zoals cursussen en vragen aan de kraamzorg over hun uitzetlijst. En je had de echo gehad. Super dat alles in orde was.
@april: ja, ik heb morgen de echo en ik ben heel benieuwd. Weet jij trouwens al je uitgerekende datum?
@linda: ik ga duimen dat het deze maand raak is.
@bieb: Ben je nog niets wijzer????
@rimke: lekker al kwaaltjes, heerlijk.

April; Hier ook even van mij een beschrijving hoe je de geschiedenis kan wissen:
start, configuratiescherm, internetopties. En daar kan je zelf aangeven wat je wilt wissen.Met cookies wissen, wis je dus alles, bestanden kan je verwijderen, maar dan blijven de cookies staan.
In dit scherm  kan je ook geschiedenis wissen, of aangeven hoeveel dagen de pagina;s blijven staan. 1x in zoveel tijd wis ik alles op werk, voor t geval dat....

Rimkel grappig klein spinnetje door je lichaam. Voelde van de week ook al soort kriebel in buik, ook zoiets als een spinnetje, Maar weet natuurlijk niet of dat bij mij pos., is haha. Enne nu al moe? sja gaat snel he haha

Bambi; heb je ook gezien op Hyves. Te gek toch dat iedereen t nu   mag weten. En leuk dat mensen t nu gaan zien, als ze maar niet gaan denken dat je 'gewoon' dik wordt. Meestal zie ik t gelijk als een vrouw zwanger is aan haar buikie

April; fijn dat alles goed is! En 20-1 alweer 3 weken echo, spannend hoor

EN hier nog steeds geen ongi te vinden. Als ik toch niet zwanger ben, laat maar komen zou ik zeggen....liever niet natuurlijk haha. Als het maar niet zoals vorige maand gaat,dan wordt ik gek
Mijn buik voelt net of het door de mangel wordt gehaald, niet echt pijnljk ofzo, maar er gebeurt van alles. Lijkt wel of ik een strakke riem omheb.....
Wie schreef ook alweer dat je lelijker wordt als je een meisje verwacht, Nou stel dat ik nu zwanger ben, dan krijg ik vast en zeker een meisje, Sjonge zie er niet uit, allemaal uitslag op gezicht, haar zit niet....

Heb op werk gesch... en net weer..sjonge doet helemaal pijn van het papier   whahahah wat een vieze praat, maarja het is nu eenmaal zo, sorry hoor

Zo, net eindelijk kerstspullen opgeruimd, alleen de kerstboom er nog uit trappen. Weg met die zooi

Morgenvroeg moet vriendlief werken. Wilde gaan rennen en misschien ef bakkie bij vriendin doen, maarja volgens mij morgen slecht weer, en denk dat ik morgen in de 'mood' ben om te poetsen.....

Iemand nog leuk nieuws???

Oh ik word echt gek van internet, overal staat iets anders over haarverven tijdens zwangerschap....
Rimke is er volgens mij niet, weet iemand anders iets?
Nou, ja ik heb het toch al gedaan, maar hoop dus niet dat het slecht is, oh ik haat mezelf, onzekere muts.
Maar ja ik las net wel dat ze proeven bij dieren hebben gedaan, met 100x de hoeveelheid haarverf dan wat wij krijgen en bij de nakomelingen waren geen afwijkingen, dus dat is toch oke zou je zeggen. Echt ik word er gewoon gek van, waarom zegt iedreen iets anders? HELP!!!!

Terug
Bovenaan