Klusbabes 13

Phoebe; ik zal straks mezelf ook maar even vriend maken op Hyves

Linda84; welkom! Leuk dat je weer terug bent. Althans voor even dan haha, is niet erg dat je niet zo vaak hier bent, we weten waarom. We zien je nog wel op Hyves!

Chris; balen van je rd-tjes. Vroeg me gister al af hoe het met je ging. Dus nu moet je eerst 15 kilo afvallen voordat je die medicijnen krijgt? Sjonge, ben je weer een aantal maanden verder zeg. Ik wens je in ieder geval sterkte de komende tijd met alles.

Zo volgende berichtje is ego berichtje

Oke, dit is al gebeurd vanmorgen:

Kat sliep vannacht weer bij me, dus dacht al, ojee wordt toch ongi. om 6.45 getemperatuurd, 0.3 graden lager dan normaal. Nouja, kan want laat naar bed gegaan. Naar wc geen  ongi, dus hup testen. Hmm wat raar. Test gaf alleen streep in het midden aan, even andere gebruikte test erbij gehaald, en die had toch het controle streepje aan de zijkant. Grr nu weet ik het nog niet, iets fouts gedaan of toch gewoon neg. 5 min later moest ik p**pen, beetje bloed maar kan van mijn achterste zijn ivm vele p**pen. Maar had al zoiets van, ongi komt eraan want heb buikpijn. Dus zonder tranen even gehuild bij vriend,die moest gaan werken. Daarna moest ik dus weer p**pen. Nu toch wat meer bloed, ook bij afvegen. maar in maandverbandje zat niks, want die had ik wel ingedaan.
kruik aan vriend gevraagd, want was toch beetje zielig haha. Daarna lekker tot 10 uur geslapen, en toen naar wc gegaan, (moest WEER p**pen) en ja hoor, maandverbandje zat gewoon vol. Dus om een verhaal kort te maken (onee daarvoor is het al te lang...) ik ben ongi geworden. En dat vele p**pen hoort dus ook altijd bij mijn ongi....
Voel me ook echt niet lekker, zeurderige buik en rugpijn. Heb me nog even toegezet om beetje op te ruimen, en stof te zuigen. Zelfs naar winkel geweest voor vers brood maar nu heb ik gegeten, joggingbroek aan en ga zo lekker op bed liggen. Denk even video kijken, want moet nog steeds Dirt kijken.

Voelde me vanmorgen op zich niet eens zo teleurgesteld, maar nu is het paar uur later, en ben gewoon kwaad op mezelf.
Kwaad dat ik me weer heb laten meeslepen met die stomme klachtjes, toch hopen terwijl ik dondersgoed diep in me hart weet dat ik gewoon niet zwanger was deze maand.
Kwaad dat ik weer getest heb voor niks
Kwaad dat mijn lichaam niet meewerkt. waarom wordt ik niet gelijk zwanger zoals de 1e x? 1e x was ook gelijk raak. Oke, dit wordt de 4e ronde, valt wel mee vergeleken bij anderen, maar het gaat nu even heel ego om mijzelf.
Vorig jaar juli toen we begonnen, gaf ik mezelf tot december. En was in 1e instantie gelukt, maar welke periode moet ik mezelf nu geven?
Wil het van me af zetten allemaal, maar hoe? je blijft er toch mee bezig. En kan wel zeggen, zie wel, maar als me eisprong eraan komt, wil ik toch die kans wagen.

Pff zo, ben nu klaar met mijn geklaag. Heb net mijn brood op EN een zakje mm's. Heb net ook bij de winkel halve abrikozenvlaai gehaald, lievelingsvlaai van ons alle2, en die gaan we straks lekker opsmikkelen. Dan is dat ook weer gebeurd, en kunnen we weer verder....
mannetje is nu aan het werk, denk rond 3 uur thuis, dus kan lekker rustig op bed liggen. En maar goed voor hem ook, anders had ik nog misschien sjaggie tegen hem gedaan, en dat heeft íe ook eigenlijk niet verdiend.....

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3) Kruimels 9de ronde, 1ste kindje
4) ,Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde     , Bieb, 3e ronde na mk
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)   Charlotte 1e ronde, 1e kindje  (weet cyclus nog niet, 28 dg aangehouden)
14)
15)
16) Phoebe 7e ronde 1ste kindje
17)
18) Linda 2e kindje , 10e ronde deze keer geen clomid
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Jacqy84, 7e ronde
26) klaasje 1e ronde (onrm.cyclus)
27) Renée 6e ronde (onregelmatige cyclus, uitgegaan van gemiddelde 33 dagen)
28)
29)
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje , Bieb 4e ronde 1e kindje
3)
4)
5) Kruimels 10de ronde, 1 ste kindje  (gemiddelde 34 dagen aangehouden)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

he bieb,

Jee balen zeg toch ongie geworden. ik vind het echt kut voor je , en het is niet raar van je en je moet helemaal niet boos zijn op jezelf, want iedereen die nog niet zwange ris hoopt het elke maand weer. kan niks anders zeggen als succes in de volgende ronde.

nou net ff lekker broodjes knakworst gegeten en gan u ff make uppen en me haar fohnen anders kom ik nooit de deur uit.

toedels.

xx Bambi

He fuck bieb!
Wat ontzettend klote, en tuurlijk voel je je kut op dit moment. Waarom moet het zo lastig gaan. En het is helemaal niet ego. Je wilt gewoon het beste voor jezelf, das toch logisch!
Ga jezelf maar lekker in de watten leggen,
Dikke kus Rimke

hier ook even een ego berichtje van mij.
Zit natuurlijk weer lekker zonder mannetje thuis, net nu ik me zo klote voel.
Zal even uitleggen waarom. Van de week had ik een dag met hele zere tieten en ontzettende maag zuur.
sindsdien zijn mijn klachten alleen maar aan het afnemen, ik heb het gevoel dat het weer niet goed is en dat we vrijdag een hele slechte echo krijgen..........
Ik ben er zo naar van, kan me gedachten er gewoon niet vanaf zetten. Ik wil zo graag van alles voelen maar het enige wat ik nog voel is borrelende darmen.............that's all. Geen zere tieten meer, geen maagzuur, niets, niets niets..............
Er zit niets anders op dan gewoon afwachten maar ik wordt langzaam gek........

Hey meiden,

Jeetje Bieb, wat ontzettend K.. voor je meid! Alle reden om je rot te voelen, natuurlijk hoop je elke ronde dat het raak is.  Hou vandaag in ieder geval een "niets moet alles mag dag" voor je zelf, sterkte.

Rimke, jee meid klote dat je nu net alleen bent, wachten duurt nu zeker lang voor je. Weten vriendinnen in je omgeving het eigenlijk al, is daar niet iemand die je nu kan steunen? Hoewel ik me voor kan stellen dat alleen een goede echo je nu geruststeld hoor.

Nou, hier gaat het ook echt K.. ik ben al vanaf 3.00 uur afgelopen nacht wakker van de pijn in mijn rug + uitsraling been. We zouden vandaag voor een baby kamer op pad gaan, maar dat lukt dus echt niet. Weet me echt geen houding te geven van de pijn.

Liefs April

Terug
Bovenaan