Oke, dit is al gebeurd vanmorgen:
Kat sliep vannacht weer bij me, dus dacht al, ojee wordt toch ongi. om 6.45 getemperatuurd, 0.3 graden lager dan normaal. Nouja, kan want laat naar bed gegaan. Naar wc geen ongi, dus hup testen. Hmm wat raar. Test gaf alleen streep in het midden aan, even andere gebruikte test erbij gehaald, en die had toch het controle streepje aan de zijkant. Grr nu weet ik het nog niet, iets fouts gedaan of toch gewoon neg. 5 min later moest ik p**pen, beetje bloed maar kan van mijn achterste zijn ivm vele p**pen. Maar had al zoiets van, ongi komt eraan want heb buikpijn. Dus zonder tranen even gehuild bij vriend,die moest gaan werken. Daarna moest ik dus weer p**pen. Nu toch wat meer bloed, ook bij afvegen. maar in maandverbandje zat niks, want die had ik wel ingedaan.
kruik aan vriend gevraagd, want was toch beetje zielig haha. Daarna lekker tot 10 uur geslapen, en toen naar wc gegaan, (moest WEER p**pen) en ja hoor, maandverbandje zat gewoon vol. Dus om een verhaal kort te maken (onee daarvoor is het al te lang...) ik ben ongi geworden. En dat vele p**pen hoort dus ook altijd bij mijn ongi....
Voel me ook echt niet lekker, zeurderige buik en rugpijn. Heb me nog even toegezet om beetje op te ruimen, en stof te zuigen. Zelfs naar winkel geweest voor vers brood maar nu heb ik gegeten, joggingbroek aan en ga zo lekker op bed liggen. Denk even video kijken, want moet nog steeds Dirt kijken.
Voelde me vanmorgen op zich niet eens zo teleurgesteld, maar nu is het paar uur later, en ben gewoon kwaad op mezelf.
Kwaad dat ik me weer heb laten meeslepen met die stomme klachtjes, toch hopen terwijl ik dondersgoed diep in me hart weet dat ik gewoon niet zwanger was deze maand.
Kwaad dat ik weer getest heb voor niks
Kwaad dat mijn lichaam niet meewerkt. waarom wordt ik niet gelijk zwanger zoals de 1e x? 1e x was ook gelijk raak. Oke, dit wordt de 4e ronde, valt wel mee vergeleken bij anderen, maar het gaat nu even heel ego om mijzelf.
Vorig jaar juli toen we begonnen, gaf ik mezelf tot december. En was in 1e instantie gelukt, maar welke periode moet ik mezelf nu geven?
Wil het van me af zetten allemaal, maar hoe? je blijft er toch mee bezig. En kan wel zeggen, zie wel, maar als me eisprong eraan komt, wil ik toch die kans wagen.
Pff zo, ben nu klaar met mijn geklaag. Heb net mijn brood op EN een zakje mm's. Heb net ook bij de winkel halve abrikozenvlaai gehaald, lievelingsvlaai van ons alle2, en die gaan we straks lekker opsmikkelen. Dan is dat ook weer gebeurd, en kunnen we weer verder....
mannetje is nu aan het werk, denk rond 3 uur thuis, dus kan lekker rustig op bed liggen. En maar goed voor hem ook, anders had ik nog misschien sjaggie tegen hem gedaan, en dat heeft Ãe ook eigenlijk niet verdiend.....