Klusbabes 13

hoi   hoi,

zo alles in huis is weer helemala glad, zo nog ff alvast de aaradppelen schillen voor de boerenkool stampot voor vanaaf. ooooh jammie.

Linda mijn vader heeft een nek herinia en rug hernia en heeft al diversen pijn bestrijding gehad. dan doen ze met een dagopname b.v een spuit in de zenuw zetten. dan moet niet echt geopereerd worden, maar hij moet wel naar de operatie kamer en de hele mikmak. vandaag weer iets nieuws proberen. met electro schokken ofzo. tot nu toe nog geen verbetering. hellaas.

Kruimels ben benieuwd wat de ha gaat zeggen.
Pip ben je al bij de gyn geweest ben namelijk zeer benieuwd.

ga weer.

xxx Bambi

hey bambi

nou dan is het te hopen dat het snel allemaal gaat werken bij je pa zodat ie snel van de pijn is verlost, dat is niet niks een rug en nekhernia,

Boerenkool stamppot, jammie maar het is al heel lang geleden dat ik dat heb gegeten , me man lust het neit hahaha
Wij hebben net koolrapen met biefstuk en tartaar gegeten, en vanmiddag ga ik nasi maken voor morgen, want morgen moet ik naar de voetreflex toe en dan red ik het niet om om 12 uur aardappelen en groente op de tafel te zetten

Volgende maand mag joey voor een ochtend naar de creche toe, ik krijg van de week nog een brief met de datum en de tijd, spannend hoor, nou wordt ie wel erg groot, ben benieuwd hoe ie het vind

xxx linda

Hallo Allemaal,
ales gelezen maar ef geen zin om te reageren op iedereen...solly

Bambi; misschien toch wel goed dat je donderdag afspraak met vriendin hebt. Als je er echt niet meer uitkomt, heb je t in ieder geval geprobeerd. En dan is die vriendschap er gewoon niet meer. Dat kan, iedereen verandert

Rimke; Fijn toch weer beetje tietpijn. En die krampjes, misschien al groeien baarmoeder?

Pipstip; al bij dokter geweest

Dames, volgens mij ga ik nu echt trouwen!! We hadden t er gister weer over, en nu kreeg ik volgens mij de volledige medewerking haha. Was helemaal hyper gisteravond. Zei wel van. nu moet ik officieel gevraagd worden, maar volgens hem moest ik eerst de datum maar regelen haha. Ach, vragen zal hij me denk toch niet echt officieel doen. Alleen nu krijg ik de zenuwen haha. Wil ik wel trouwen? En wanneer? en wat kost t? Had gister al discussie dat we dan maar klein feestje moeten geven, maar nu hij wil echt feest. En ik toch eigenlijk ook wel. En wanneer dan? 8-8-08 mooie datum, maar stel dat ik nu snel zwanger raak. WIl niet met dikke buik trouwen. Althans, dan tot max. 6 maanden, en niet verder hoor. En nu we dit besloten hebben, wil ik toch eigenlijk wel trouwen voor er een baby komt. Daarna komt er toch niks meer van.
Als ik deze maand zwanger raak, ben ik 8-8 al 7 maanden....Nee, dat wordt me te dik.   Anders maar vervroegen naar juli
Haha, nu al stresssss.
Essey; je hebt me aangestoken!!!

Ben trouwens niet veel ong. Ben er al weer overheen, dus straks weer met volle moed klussen. Nu heb ik ook nog wat anders om naar uit te kijken.....

Hihihi!
Iedereen gaat maar trouwen hier! Leuk hoor!
Bieb, nu nog even gevraagd worden en dan lekker gaan plannen en dromen.........leuk!!!!
Bambi: boerenkool!!! Jammie!!!! We hebben vanavond rode kool........met appeltjes. Alles voor de uk he?
Linda: 17 wordt joey geopereerd? Spannend weer hoor!

Wij hebben hier de echo iets naar voren kunnen schuiven, mag nu woensdag komen, moeten wel afwachten of we dan uberhaupt een hartje zien kloppen want dan is het wel heel vroeg, maar dan zouden we in iedergeval kunnen zien of de groei op schema ligt, en dan over twee weken zoeken naar een hartje............zucht.....woensdag ben ik tussen de 5 weken en 5 dagen of precies 6 weken..........we zullen het zien...........

PIP!!! Hoe was het???

Bieb: ook gefeliciteerd!!   Spannend hoor.
Aangezien ik in die "business" zit (ik ben de weddingplanner van hier)... wil ik  je een ding alvast mee geven... Als je volgend jaar zomer, op een vrijdag wilt trouwen zal ik eerst snel op zoek gaan naar een locatie. Vooral speciale data zoals 8-8-08 zijn al vol (wij zitten ook al vol op die datum!).
Verder geniet ervan! Want het is een hele speciale dag en ook het organiseren ervan is echt leuk! Succes lady!
Liefs! Charlotte

hey meiden

Bieb: o wat fijn, toch trouwen, wat spannend meid, hup regel een datum en dan kan je vent op zijn knieen

Rimke; wat fijn dat je een woensdag al een echo mag hebben, hopelijk ben je een beetje gerustgesteld

Charlotte: wat een leuk beroep lijkt me dat weddingplanner haha

Meiden ik heb een irritante druk in me hoofd bovenop, en dan trekt het me gezicht in en door me hele kop, het doet niet zeer maar is wel irritant, ik wordt er ook een beejte duizelig van, heeft 1 van jullie dit ook wel eens gehad??, ik ga natuurlijk gelijk denken ik heb een tumor in me kop zitten maar die zit er niet hahaha ik moet positief blijven

xxx linda

Kruimels
Veel succes bij de h.a. morgen!

Charlotte
At goed dat je toch weer will gan proberen om te gaan rijden. Wat is er dan gebeurd toen je klein was?
Er is bij mij eens met een kinderfeestje toen ik klein was, een paard op mijn tenen gaan staan sindsdien moet ik er niets meer van weten. In mijn geheugen is het een groot paard maar aangezien ik alleen blauwe teentjes had en niets gebroken of zo zal het wel een klein paard geweest zijn! Hahaha

Bambi
Ik hoop dat het gesprek donderdag goed gaat en jullie het kunnen bijleggen. Zal voor jou ook wel goed voelen!
Veel succes met je vader in het ziekenhuis.

Linda
Spannend dat hij naar de creche gaat! Zal wel wennen zijn voor hem!
Ben je verkouden?? Misschien dat je daardoor druk in je hoofd krijgt..

Bieb
Wat leuk!! Een half half aanzoek!! Als ik jou was zou ik toch informeren hoe het zit met die datum dan weet je dat in ieder geval al. Misschien dat je die datum voor de wet kunt trouwen en later voor de kerk (als je dat will heet dat) Als je voor de wet getrouwt ben dan hoeft hij de vrucht niet te gaan erkennen en alles. Is veel makkelijker… en in augustus heb je meestal mooi weer….Succes ermee!! Hahaha

Rimke
Wat fijn dat je al eerder voor de echo kunt komen…Nu maar hopen dat de groei op schema is…

Meisjes jullie moeten wel allemaal en hyves aanmaken nu dan kunnen jullie ook undervover op de hyves kijken hoe het met iedereen is!!

Ik had ook al op de klusbabes hyves gezegd en doe het nog eens. Phoebe heeft nu een gewone hyves aangemaakt met de naam klusbabes.Maar zij kan nu alleen een www invullen en foto ´s plaatsen. Als we een publieke hyves aanmaken die je alleen kunt zien als je lid bent dan kan iedereen foto ´s plaatsen of een poll en dergelijke. Als er animo voor is dan maak ik wel een publieke hyves!

Bah ik moet gaan strijken maar ik heb helemaal geen zin!!! En het bed heb ik al afgehaald maar meot ik nog schoon overtrekken….
Ik heb ook geweldig een hele dag vrij!! Ongelofelijk 1 hele dag bah bah wat een zeik!
Heb ik ook nog tot half 2 in bed liggen lezen dus de halve dag naar de klote!!
Mijn animo is ver mijn schoenen in gezakt…ben blij dat vriendjelief gisteren hier heeft gepzogen en gedweild en dat ik zaterdag heb gestoft…Ik doe woensdagmiddag de badkamer wel weer….
BAH!!!

X

Terug
Bovenaan