Hallo Allemaal,
ales gelezen maar ef geen zin om te reageren op iedereen...solly
Bambi; misschien toch wel goed dat je donderdag afspraak met vriendin hebt. Als je er echt niet meer uitkomt, heb je t in ieder geval geprobeerd. En dan is die vriendschap er gewoon niet meer. Dat kan, iedereen verandert
Rimke; Fijn toch weer beetje tietpijn. En die krampjes, misschien al groeien baarmoeder?
Pipstip; al bij dokter geweest
Dames, volgens mij ga ik nu echt trouwen!! We hadden t er gister weer over, en nu kreeg ik volgens mij de volledige medewerking haha. Was helemaal hyper gisteravond. Zei wel van. nu moet ik officieel gevraagd worden, maar volgens hem moest ik eerst de datum maar regelen haha. Ach, vragen zal hij me denk toch niet echt officieel doen. Alleen nu krijg ik de zenuwen haha. Wil ik wel trouwen? En wanneer? en wat kost t? Had gister al discussie dat we dan maar klein feestje moeten geven, maar nu hij wil echt feest. En ik toch eigenlijk ook wel. En wanneer dan? 8-8-08 mooie datum, maar stel dat ik nu snel zwanger raak. WIl niet met dikke buik trouwen. Althans, dan tot max. 6 maanden, en niet verder hoor. En nu we dit besloten hebben, wil ik toch eigenlijk wel trouwen voor er een baby komt. Daarna komt er toch niks meer van.
Als ik deze maand zwanger raak, ben ik 8-8 al 7 maanden....Nee, dat wordt me te dik. Anders maar vervroegen naar juli
Haha, nu al stresssss.
Essey; je hebt me aangestoken!!!
Ben trouwens niet veel ong. Ben er al weer overheen, dus straks weer met volle moed klussen. Nu heb ik ook nog wat anders om naar uit te kijken.....