klusbabes 14

Hoi meiden,

Nee, ik besef het nog steeds niet helemaal. Werd vannacht wakker met hartkloppingen en kon tijdens het lesgeven nergens anders aan denken.
Grappig, toen ik maandag aan mijn klas vertelde dat ik volgend jaar zou gaan trouwen, vroeg een leerling :"Wil je nu ook kinderen". Nieuwsgierige aagjes... Heb een vaag antwoord gegeven   "Alles op z'n tijd". Wist het toen ook nog niet hoor!

BIEB: het kan niet anders dat 8-8-08 voorbestemd is! Gaan met die banaan! Eindelijk heb je je mannetje zover. Nu vasthouden.. haha

CHARLOTTE: Ik kreeg vorige maand ook blaasontsteking en heb toen aan de huisarts gezegd dat ik probeerde zwanger te worden, dit omdat ik ook niet wist of antibiotica mocht of niet. Maar dit kon geen kwaad, stond ook in de gebruiksaanwijzing. Trouwens vaak is een blaasontsteking een begin van een zwangerschap. Achteraf gezien bij mij dus ook. Heb nog wel 3 weken het gevoel gehouden dat ik blaasontsteking had, maar zijn waarschijnlijk voortekenen geweest van zwangerschap.

Oja, omdat ik onregelmatige cyclus had, was ik ook aan de theunisbloemcapsules gegaan in december en ben er inmiddels van overtuigd dat dit wonderpillen zijn. Het is natuurlijk geen garantie, maar misschien een tip voor andere meiden met onregelmatige cyclus.

dikke kus en bedankt voor alle felicitaties

Hey april,

Probeer me een beetje aan het 40 punten dieet te houden. Dan mag je in principe alles, alleen met mate. Vind het belangrijk dat ik vooral s avonds gewoon kan eten want, als ik dat niet mag ga ik meestal s avonds de fout in !

xxx

Joh april dat gaat al opschieten dan he ......spannend hoor ! Toch net ff wat anders als een gewone echo he ......willen jullie het geslacht ook weten of niet?

xxxxxxxx

Nee we willen het geslacht niet weten. We vinden het wel lastig om een meisjesnaam te bedenken, dus daar zou het wel handig voor zijn, maar ja we hebben nog even de tijd om en naam te zoeken.

Ach april, nu mag je het he .....we zien het wel door de vingers haha. Het is zeker aan te raden voor na de bevalling. Het idee alleen al dat er geen dingen zijn die je niet mag vind ik fijn. Dan komt het niet zo streng over he hihi

xxxxxxx

Terug
Bovenaan