klusbabes 14

hey klaasje

wat goed meid dat het gisteren goed is gelukt meid, en daar mag je best trots op zijn, ik denk dat jullie psygologe daar ook wel tevreden mee is

charlotte; dat is wel leuk werk wat jij doet, en natuurlijk een hoop regelwerk
Ik hoop ook voor jouw dat het raak is meid, nog eventjes geduld hebben en dat is voor ons klusbabes wel eens moeilijk haha

xxx linda

Pipstip; meisje, hoe is het met je vandaag? Misschien is het wel de eisprong die bezig is, of ongi?? Onee, laatst had je toch ook al bloeding? pff sorry, hou het af en toe niet meer bij met iedereen. Dan toch je eisprong misschien?

Klaasje; fijn dat het klussen gelukt is! Had niet meegekregen dat Happy je tips had gegeven, maarja laatste dagen met gedachten ergens anders haha

Linda; en hoest met druk in je hoofd? Als die maar niet ontploft! haha sorry grapje hoor. Toch een beetje van stress ivm je lichaam??

Charlotte; en jij waarsch een blaasontsteking?

We willen niet meer ziek zijn maar alleen baby;s krijgen!!!!

Charlotte: dat is ook leuk wat jij allemaal doet. Kan ik niet eens wat tips van je doorkrijgen ivm van alles regelen enzo voor trouwen? mailadres is bianca1408@hotmail.com. Hoeft niet hoor, maar zo leuk zijn

En dames, dan zal 8-8-08 voor mij wel voorbestemd zijn!!!! dan moet ik er maar voor gaan hihi. Maar wat ik zei over dikke buik, 6 maanden vindt ik wel oke, maar ben bang dat als ik 7 maanden ben, dat ik dan erg   moe ben, ivm regelen enzo, en buik te dik is, nou jullie snappen wel wat ik bedoel.
Wie schreef nou dat haar zus kort voor bevalling getrouwd is? poeh, dat vindt ik wel erg kort dag haha. Maar ook met een echt feest enzo?

Hier verder goed, denk laatste dag van ongi. En dan eind van de week weer met frisse moed ertegaan. Ik laat alles maar op zijn beloop, het zal allemaal wel goed komen

Bambi; hoest met huisie!!

enne dames die net bezig zijn met 1e ronde; waarom zouden jullie niet zwanger kunnen zijn? alles kan. Ik was ook zwanger in 1e ronde. Jaja, uitgedraaid op mk, maar evengoed.

Enne bij deze wil ik niet meer terugkomen op mijn mk. Dat hoofdstuk is nu even afgesloten. Volgens mij heb ik het er ook niet meer op roze wolk bijgezet, en anders ga ik dat nu aanpassen
oke, zal het er nog wel eens over hebben, maar wil nu weer richten op toekomst en hopelijk alle leuke dingen die in het verschiet liggen.....

Ik haal ook echt allemaal dingen in mijn hoofd; late eisprong, ongi, blaasontsteking, innestelling... het zou toch zomaar kunnen?! Ff afwachten nog...

Bieb: ik zal es nadenken over wat puntjes... no problem! :)

xxx charlot

hey bieb

die druk in me hoofd dat gaat wel weer af en toe is het er, maar het kan te maken hebben omdat ik met allerlei dingen bezig ben om mezelf weer terug te vinden, en nu was ik bij voetrefex vanmorgen en toen zei ik dat ik me zo dromerig voelde net of ik er niet was, en toen zei zij dat dat goed is en omdat ik bang voordat gevoel ben omdat ik dat niet ken ga ik allerlei gekke dingen bedenken en krijg ik dus lichamelijk klachten zoals oorsuizen, en die druk in me hoofd, nu heb ik als ik het krijg zoiets van he het is er weer en gaat vanzelf wel weer weg, het klinkt allemaal wel een beetje zweverig maar ik weet dat als ik naar de ha ga dat ik dan ongeveer hetzelfde antwoord krijg

xxx linda

meiden ik ben er weer vantussen, en vanavond ben ik er niet dan gaan we weer eens kaarten dat is door de feestdagen ook alweer 3 weken geleden

iedereen een fijne avodn en voordat ik morgen naar me werk ga lees ik nog eventjes bij
Me man is al thuis en die gaat nu eventjes met joey spelen en dan ga ik lekker relaxen in bad met me leesboek, en het tijdschrift kinderen, is een heel erg leuk tijdschrift vind ik, ook ouders van nu lees ik elke maand, vind ik ook erg leuk

xxx linda

Terug
Bovenaan