klusbabes 14

hey happy: 20 min, voor dat onderzoek, dat is nog effe wat, ik hoop dat de uitslag volgende week positief is, welke dag krijgen jullie het te horen??

April: 25 jan, je 20 weken echo spannend hoor meid

xxx linda

O knap hoor, ik zou het gelijk willen weten hahaha een echte klusbabe he.......Wij hebben voor zowel een jongen als een meisje al een naam.........moet er wel eerst iets zijn om een naam te geven he

hey april:jullie willen het geslacht niet weten, dat houd het wel spannend hoor, en ik vond de jongensnamen zo moeilijk, vooral omdat me man en ik niet op 1 lijn lagen wat dat betreft haha

happy: goed meid al 2 dagen niks tussendoor genomen, volhouden maar, en mocht je zwanger zijn dan mag je stoppen, het wordt wel spannend voor je hoor meid, een zaterdag is je nod toch

xx linda

Hey linnie, we hebben een afspraak voor volgende week dinsdagmiddag maar, het is nog niet zeker dat de uitslag dan al binnen is er staat namelijk 10 dagen voor !!! Dus we moeten dinsdagochtend bellen of de uitslag binnen is en als dat niet zo is moeten we een nieuwe afspraak maken. Hij moet dan ook gelijk weer spoelen .....ach die man, hij is wel de klos  Hij zei trouwens ook dat ie nooit homo zou worden hahaah moest gelijk aan jou denken met je verhaal

Kusssssss

hey happy: dat scheelt wel al hoor dat jullie nu al de namen hebben, wij hebben wel al een meidennaam hoewel ik twijfel tussen 2 namen en een jongensnaam dat zou ik echt niet weten haahah

xxx linda

Oh ik zie net dat je NOD zondag is, toch? Super spannend dus. Ik hoop het voor je, zou een mooi begin van 2008 zijn toch.
Wel leuk dat jullie al namen hebben, voor een jongen waren we er snel uit, maar een meisje dus nog niet, dus tips zijn altijd welkom!

Ik volg momenteel vrees ik een 4000 punten dieet hi hi.

jeetje he ze moeten jullie inderdaad wel hebben, zeg dan gelijk over 2 weken hebben we de uitslag want nu ga je je concentreren op dinsdag, maar misschien valt het mee en is de uitslag er dinsdag al
hahaha dus je pa zei hetzelfde al mijn oom dat ie geen homo wordt hahahaha

xxx linda

Terug
Bovenaan