klusbabes 14

Hoi meiden,

Nou met mn paps naar het ziekenhuis geweest vandaag. Best een vervelend onderzoek, duurde ook bijna 20 minuten, nou maar hopen dat volgende week de uitslag goed is !!! Ik voel me nog steeds raar. Kan mn gevoel niet echt beschrijven maar, heb echt een raar gevoel in mn buik. Voel er af en toe ook aan, zegt mn moeder wat zit je tochaan je buik? Is er iets? Ik zeg, nee beetje krampen haha. Ik denk dat ik me deze maand toch weer teveel laat meeslepen......moet echt nog ff geduld hebben pfffff

Linda; gelukkig is het wat minder, en haal je nou niet allemaal van die enge dingen in je hoofd he lieverd !!!

Bambi; hoe is tie met het huisje? Hebben jullie al een beslissing genomen?

Pip; gaat het weer een beetje met je meisje? Geeft niks hoor om af en toe eens toe te geven aan een klote gevoel of bui....

Rimke; is het gelukt op je werk? Heb je je oogjes opengehouden?

Bieb; nou volgens mij gaat er iemand trouwen !!!!! Dit is toch wel een teken he ......

Essy; hoe gaat het, begin je het al een beetje te beseffen?

Klaasje; goed gewerkt meid !!!!! Ben trots op je haha.......Het is ook wel iets om trots op jezelf te zijn he !!!! Hopen dat het ook resultaat heeft meid......

Charlotte; ach verdorie, misschien blaasontsteking pfffff. Gaat het een beetje? Ook al zit je pas in de eersten ronde, het kan bij jou net zo goed raak zijn he ! Het is logisch dat je ( zeker in het begin maar, de klusbabes altijd haha ) van alles gaat denken als je bepaalde klachten hebt

Kruimels; hoe is het met je? Miste je op kruimels tijd hihi

Meiden, weet het niet meer.....vind dat ik mn best heb gedaan !!!

Liefs happy

Charlotte, even een reactie op je vraag voor antibiotica. Je moet gewoon even tegen de huisarts zeggen dat er een kans is dat je zwanger bent, dan geven ze een ander antibiotica mee. Ik heb ook een blaasontsteking gehad toen we probeerde zwanger te raken en heb dat toen ook gezegd. Achteraf maar goed, want toen was ik dus blijkbaar al zwanger.

Bieb: gaaf trouwen, lekker doen waar jullie je prettig bij voelen!

Essy: hoe is het meid, kunnen jullie het al een beetje beseffen?

Bambi: hoe is het met jullie huisje?

Charlotte : wat net ook al werd gezegd.. Zeg dat die kans bestaat en vraag het aan je huis arts.. hij begrijpt dat vast wel en een kuur die samen kan met zwangerschap voorschijfen...

Bambi : Gelukkig viel deze beter in de smaak dan het vorige huis dat jullie bekeken hebben.. Hoop dat je je besluit al heb kunnen nemen met een goed gevoel.. Want er moest snel besloten worden dacht ik.. veel succes..

Voor de rest moet ik nog even terug lezen..

xxx Mamoetje

hallo meiden,

happy: gelukkig is het achter de rug nu maar wachten op de uitslag.

bieb: zeker een voorteken die 08-08-2008 maar zou ook nog even het gemeentehuis checken zit namelijk ook snel vol met die dagen.
over het feit met dikke buik mijn mening was dat ik eerst wilde trouwen omdat ik er op mijn mooist uit wou zien op mijn trouwdag vandaar dat ik niet eerst voor kinderen gekozen heb. wou absoluut niet met een dikke buik trouwen. alleen snap dat sommige mensen daar niks om geven. en je weet natuurlijk nooit wanneer je zwanger raakt dus met die 6mnd of 7 mnd kun je geen rekening houden.

charlotte:
iedereen kan zwanger raken hoor op het monet niks anders om me heen nee hoor was gelijk zwanger ... grrrrr denk ik dan waarom ik niet dan?

bambi:
als ik het goed heb was jij met je huisje bezig.... zou er goed over nadenken het best een stap die je neemt maar wel super leuk voor je kindje dalijk dat het in de tuin kan schommelen en niet over het balkon heen valt haha..

iedereen:
wat is de plublieke hyves??? heb dat iet mee gekregen.. hoe meld ik me aan....

rimke:
werk jij in de zorg. want weet van een vriendin dat als je zwanger bent je geen nachten hoeft te maken...???

nou heb vandaag weer super lange dag achter de rug lekker zo de 2e werkdag na min vakantie gelijk weer van 06.00-17.00 maar ben nu niet moe dus was echt wel uitgerust.

weet dat er nog ergens een vraag zat over die blaasontsteking of eisprong.. sinds ik bezig ben met zwanger raken let ik heel erg op mijn eisprong heb ook ovulatietesten besteld nu ik weet wanneer die is voel ik hem heel erg zelfs soms zo erg dat ik bijna niet rechtop kan zitten of kan lopen. eerst dacht ik het heeft met mijn darmen te maken want je dikke darm ligt ook aan die kant. maar ik loop ook bij een fysio die soms in hogere sferen is en die zegt dat dat mijn eisprong is. en dat als je er heel erg aan denkt dat je het ook echt goed voelt.

ga nu ff eten ben zo terug

groetjes anoeska

Meiden, mn huis wordt mega schoon .....als ik ga zitten krijg ik de neiging om te gaan snaaien en dus ben ik maar lekker bezig hier hahaha. Net lekker snijbonen gegeten met aardappels en een kippepoot, was lekker joh !!!! Hoop echt dat ik het vol ga houden. Was daarnet echt trots op mezelf dat ik AL hihi twe dagen helemaal niks tussendoor had gegeten, voelde me gelijk slank whahahaha. Ik weet gewoon als ik de tussendoortjes laat staan ik echt ga afvallen maar, het is s avonds zo gezellie he met een zak borrelnoten op mn schoot pfffff

knuf happy

Happy, zeker super goed meid! Zeker in de winter vind ik het altijd lastig, in de zomer kun je 's avonds lekker buiten bezig zijn, maar in de winter is een met een zak chips op de bank zitten wel lekker. Maar met schoonmaken verbrand je veel calorieen dus dat is dubbel positief.
Hoeveel wil je ook alweer afvallen?

Succes

Ik wil in ieder geval tien kilo kwijt. Ga mn best doen ......hopen dat ik snel zwanger ben krijgik uitstel haha. Wanneer had jij nou je 20 weken echo? Toch al bijna of zit ik nou helemaal verkeerd ?

kussssssss

Terug
Bovenaan