klusbabes 14

He Bieb, niet in z'n piemel hoor, maar van z'n nek tot z'n kuiten. Echt geweldig, je zou hem moeten zien lopen. Net een  bejaarde met reuma... Ha ha ha

april 2; kan wel door blijven vertellen haha. Even dat gedoe met baby;s opzij, misschien wel goed voor me. Even gedachten ergens anders.
We gaan het nu nog niet vertellen, eerst afspraak met locatie maken, dan gemeente even bellen, en dan vertellen. over paar weken denk ik. Ik zei al, we moeten het snel vertellen, anders gaat iedereen vakantie boeken...

Bieb!! Trouwen kan je idd net zo duur maken als jezelf wilt! En wat trouwen met/zonder zwangere buik....tja, ik kan me beide heel goed voorstellen. Ik zou alleen niet willen trouwen als ik net een kindje van een paar week/maand had omdat je dan niet meer mooi zwanger bent maar wel nog blubberig bent van de beeb die net uit je buik is. Dus of voordat je zwanger wordt of zwanger maar niet vlak nadat je kindje is geboren...

En heb je de Gemeente al gebeld? Want die zit volgens mij wel snel vol voor die datum....(heb kennis die dan trouwt en die heeft alles in de zomer/najaar van 2006 al vast laten zetten en ze was niet eens de eerste in onze gemeente).

X

Ja, gewoon de meest basis-stand die er is; missionaris. Maar aangezien het een jaar geleden is dat het echt lukte in die stand (of in elke stand) is  'tie dat niet meer gewend. Maar hij stelt zich ook vreselijk aan, maar ja, dat zijn mannen...

moet nog aan pagina 4 beginne, kijk straks nog wel ff.

Bieb leuk dat je plannen vorm krijgen, maar hetlijkt me handig als je het bij de gemeente ook regelt, hahaha

Happy spannend   hoor, bijna je nod.

Essy moet nog   ff wennen

april heeft 25 jan de 20 wk echo, spannend.

heb mamoetje gezien en charlotte en pip hebben last van hun buik
verder ben ik niet gekomen.

ga nu gtst kijken. stelletje kletsbabes

Terug
Bovenaan