klusbabes 14

Goedemorgen allemaal! Vandaag mogen we de werkweek doormidden zagen! haha

Rimke: Succes vandaag bij de vk!

Bambi: Gefeliciteerd met je nieuwe huisje! Ik las dat je de sleutel al vrij snel krijgt. Lekker hoor... En misschien dat je al een babykamer kan inrichten hehe (hopen mag altijd!)

Kruimels: Ik organiseer evenementen. Waar ik werk doe ik altijd de bruiloften omdat mijn collega het niet leuk vindt om te doen... dus van hier  ben ik de weddingplanner  
de blaasontsteking is nog niet doorgebroken, weet niet wat het is... ach ik wacht af en zie het wel... Probeer er zo luchtig mogelijk tegen aan te kijken, anders ben ik er te veel mee bezig en ga ik allemala dingen in mijn hoofd halen (hebben meerdere klusbabes af en toe last van haha en probeer nu de vele goede adviesen op te volgen)

ok het paarden verhaal: Toen ik klein was reed ik veel paard. Op een nacht heeft de eigenares van de manege alle paarden in een vrachtwagen geladen en is vertrokken zonder wat te zeggen. Super vaag was dat. Het is toen vrij snel overgenomen en er kwamen snel nieuwe paarden. Ik werd op een paardje gezet die van een meisje was geweest en ze hadden overgekocht. Ik zat er net op (had de teugels nog niet vast!) en hij steigerde, ik viel er af en het paard viel achterover op  mij... met zadel en al (dit weet ik van verhalen want ik kan het mij niet meer herinneren) Ik had een hersenschudding, kapotte knieen en  een aantal gekneusde ribben. Helaas heb ik hieraan overhouden een zwakke en scheve rug en zwakke knieen... Ik heb toen nog veel geluk gehad want het had heel anders kunnen aflopen. Daarna ben ik gestopt met rijden en was ik als de dood voor die beesten! Nu rijdt ik sinds kort dus weer en vindt ik het helemaal geweldig! Ik heb al dromen en fantasien over; als ik een miljoen win koop ik Dorien (favo paardje op de manege) en ga ik lekker elke dag rijden!  hahahaha

Ik ga wat doen
xxx charlot

Even snel want ik heb midden in mijn REM-slaap een echo laten maken:

Klein maar fijn...........HET HARTJE KLOPT!!!!

Vanmiddag kom ik even alle verhalen lezen......ga nog even verder slapen,

Kus Rimke

bambi: ja sorry ik dacht dat het vandaag al donderdag was, toen ik je succes wenste met het gesprek van je vriendin haah, ben af en toe met de dagen in de war

rimke: zie je nou wel, meid alles komt goed,   ga nu lekker proberen te genieten, heb je ook al je vragen kunnen stellen aan haar??

Happy: het wordt nu spannend meid, en al die vage klachtjes met je hahah,

xx linda

Rimke, wat fijn voor je ! begon me al zorgen te maken.....

Kruimels. pff pas 5-2 een afspraak, nog een maand wachten....ja, je hoort wel vaak dat vrouwen toch nog voor de afspraak zwanger raken, dus wie weet....

zo, heb net even met gemeente gebeld, en er zijn nog wel wat tijdstippen vrij. Dus even met vriend bespreken en dan snel plannen. Bijzondere locaties is duurder en moet je speciaal aanvragen enzo, Ach dan maar gemeentehuis, maakt me verder ook niet zo veel uit. Aparte locatie wel mooier natuurlijk.
Maar moet ook beetje aan centjes denken, zo is het nu eenmaal

Ga nu even met vriendje bellen

BAMBI: gefeliciteerd met je huisje! Je krijgt al wel heel snel de sleutel zeg! Maar beter nu dan met een enorme toeter.

RIMKE: Wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen. Wat een opluchting meid!

BIEB: Je bent echt van het doorpakken! Vorige week dacht je nog niet aan trouwen en nu...... Goed man!
Wij gaan in 2009 trouwen. Of juni of september. We wilden eerst wat eerder, maar met de komst van een kleine beeb, wil ik niet ook nog eens in de stress zitten over een bruiloft. Ach, ik ben gevraagd en daar gaat het om.

@rimke: oeps, ik had gisteren erover heen gelezen wat betreft je echo
Maar echt TE GEK dat het hartje klopt. Wordt je nu extra onder controle gehouden of toch niet? En je had het over een echo in je remslaap, hoezo in je slaap?

@bambi: Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning. Dat wordt dus flink inpakken, weggooien en klussen. Ik zou het maar snel bijleggen met je vriendin, dan kan ze meehelpen  (just joking)

Hier wordt zachtjes getrapt van binnen. Alles voelt nog gedempt ivm placenta die aan de voorkant ligt.
Aaarghh, ik weet echt niet meer wat ik hier wel en niet heb verteld. Mijn geheugen is niet verminderd. Het is weg
Sorry als ik in de herhaling val. Ik ben deze week de babyfoon tegen mijn buik aan aan het  houden om de kleine alvast te laten wennen aan de slaapliedjes. Zodat hij dadelijk de muziek herkent en er rustig van wordt.
Ik heb me aangemeld voor de zwangerschapsgym. Die is hier gecombineerd met theorielessen. Je krijgt 1 uur theorie en 1 uur gym. Bij de theorie krijg je 1 keer uitleg van de dieetiste over de voeding van het kind. Een keer een kraamverzorgster die praat over oa de uitzet. Een keer iemand van het consultatiebureau en wat je daarvan kunt verwachten. En nog 2 lessen, maar weet t effe niet meer  De gymlessen worden door een fysiotherapeut gegeven en hebben oa betrekking op de bevalling.
Daarnaast is er binnenkort een info-avond bij het ziekenhuis over bevallingen. Je krijgt uitleg over wanneer je moet bellen en info over de verschillende soorten bevallingen en je krijgt de verloskamer te zien.
Binnenkort nog even aan mijn vk vragen hoe het zit met de borstvoeding-info-avond. Ik hoorde van een collega dat ze spijt had dat ze zich niet vooraf had laten inlichten.

hey bieb: je hebt de trouwsmaak te pakken hahaha, welk tijdstip is het geworden??

Bambi: wanneer krijgen jullie de sleutel van jullie nieuwe huis?/

Sterretje: ik raad je aan om je wel goed te laten informeren wat borstvoeding betreft, ik kon niet naar die infoavonden over borstvoeding vanwege me bloeddruk toen, maar joey pakte steeds de borst niet en dat was heel frustererend, wel doen hoor

pff meiden het was vandaag weer de nodige kunst en vliegwerk dag vandaag, vanavond ga ik lekker onderuitgezakt in de bank hangen en me mannetje nog eventjes verleiden haha

xxx linda
xxx linda

Meiden, moet nu eten en straks naar de kleine van mn vriendin dus ben er verder niet. Zag dat er voor bieb op DE dag nog wat vrij was, gelukkig meid en zag met een heleboel kippenvel op mn armen dat bij de frummel van rimke het hartje klopt !!!!! Geweldig meisje, heb er heel de dag aan gedacht. Lieve schatten tot later.....

Kus happy

Terug
Bovenaan