klusbabes 14

Anouska
wat goed dat alles in orde was met je darmen en wat fijn dat je al meteen je doorverwijzing hebt gekregen!

Klaasje
Wat jammer dat het eergisteren niet is gelukt… maar wat geweldig dat het gisteren zo goed ging!! toppie!!

Bieb
Wat leuk!! en wat een toeval!
Nou ik zou in ieder geval eens bellen met de gemeente of dat je dar nog terecht kunt…En anders zou ik alle gemeentes in de omgeving langsgaan..Grote kans dat alles al vol is die datum….
En je mag 2 getuigen…

Happy
Wat goed dat je niet hebt gensaaid! ik ben trots op je!!

Essy
Ik heb nu 2 maanden teunisbloemolie geslikt maar ik merkte geen verschil hoor! mijn cyclus was zelfs nog langer MET de capsules! ik neem ze ook niet meer…

Wat kunnen jullie kletsen!! hahaha over kleertjes en namen….*zwijmel*

Bambi
Wat leuk dat jullie op de valreep toch voor het huisje hebben gekozen!! Veel plezier emt het klussen alvast!!! haha

Linda 2 gefeliciteerd met je mannentje!!

Kruimels
De afspraak staat in ieder geval…kun je al aan het idee wennen

Pfff….ik ben gaar gelezen…
Ik ben kapot moet

X

las net over je huisje bambi, gefeliciteert meid. succes !!!!

pip, ik moet in february naar de Vries toe. die gaat geloof ik een bloedtest afnemen en bij mijn vriendje een sperma onderzoek geloof ik, ze gaan wel wat doen maar weet zelf ook niet helemaal precies wat.
en de uitslagen van bepaalde onderzoeken die krijgen we dan pas 4 weken later als we naar de andere gyn gaan, daar weet ik de naam niet meer van.
ik laat het allemaal maar over me heen komen, zal wel goed komen.
hoop voor je meid, aan je klachtjes te horen dat het bij jou raak is deze maand, duim duim, duim, duim!!!!!

ga nu slapen meiden, ben moe.
dikke kus

goeiemorgen meiden

Bambi: gefeliciteerd met jullie nieuwe woning meid, helemaal super, Morgen heb je die afspraak met je vriendin he, ben benieuwd hoe het gaat

Rimke: succes vandaag bij de vk meid, vertel je ons wel effe hoe het is afgelopen

Bieb; je mag ook 2 getuigen hebben als je dat wilt, maar dan moet je man er ook 2 hebben , en een lekker antwoord heb je gekregen van matcare, dan moet je effe op de grond tikken met die test, dan moeten ze dat in de bijsluiter zetten haah, mocht de test niet geheel goed werken tik dan even met de test op de grond haaha
en een feest kan je zo duur maken als je zelf wilt

Klaasje: hahah je man spierpijn, weet ie in iedergeval wel waar het van komt, hahaah en ik ben blij dat de sexuloge ook blij was voor jullie en hopelijk gaat het nu een tijdje goed, maar dat meot je toch afwachten succes

Linda; ik zag dat jij ook weer even bent wezen buurten, haha en je man is door zijn rug gegaan in de klusperiode, doe maar rustig aan met hem

Pip: wat jij beschrijft heb ikdus ook gehad, en vooral erg met clomid, en dat bleek me eisprong   te zijn, ik had elke keer het gevoel dat er een balletje daar zat ofzo, en het deed zeer als ik over een bobbel fietste en met lopen en zitten enz

Kruimels: ik zag dat je 5 febr, naar de gyn mag, duurt inderdaad nog even maar de afspraak staat in ieder geval

Iedereen die ik ben vergeten sorry, maar ik moet naar me werk toe,, maar ik denk aan jullie allemaal,
Iedereen ene fijne dag vandaag en tot vanmiddag

xxx linda

Goedemorgen,

Allemaal als een roosje geslapen?

Rimke, succes vandaag! X

Ik had toen we trouwenden 2 getuigen en mijn man 1. Weet niet of het per gemeente verschilt maar bij ons mocht dat wel zo.

nog even verder lezen..

X

Het is mij nog een keer :p

Ik denk dat ik ziek word en me daarom zo raar voel. Heb ook absoluut niet het idee zwanger te kunnen zijn hoor maar voel ineens vanaf dit weekend een heleboel terwijl ik normaal eigenlijk nergens last van heb. Vind het gewoon raar. Had trouwens vanochtend voor het eerst 36.8 getemd! Normaal altijd 36.3/36.4/36.5 maar zondag had ik 36.2 (laag) en maandag en dinsdag 36.6 en vandaag 36.8...het zou toch niet echt zo zijn dat ik een ei heb gehad vlak voordat ik naar de gyn ga ahahahaha. Nou ja, we zien wel hoe m'n temp verder gaat deze week.

Oke, genoeg over mezelf!

Kruimels, bedankt voor je antwoord, snap het nu. Fijn dat je een afspraak hebt staan, ook al duurt het nog even. Wanneer gaan we eigenlijk een bakkie doen? haha

Ik ga m'n haartjes doen en naar m'n werk! toedels, tot vanavond!

Happy, hoe voel je je?

X

ff mega snel vanaf me werk.

Linda heb morgen avond pas dat gesprek met vriendin.

ik heb het gisteren ook al gezecht op 1 van de hyves. Het word zo wel ingewikkeld hoor. 2 hyves die vol gekletst worden en het forum.   Ik kan het amper volgen, laat staan iemand die geen hyves heeft, of het nog drukker heeft dan ik hahaha,

Ik ben van mening dat we 1 hyves moeten kiezen en de andere eigelijk weg moeten doen, om verwaring te voorkomen, maar dit zeg ik he, zeg niet dat iedereen er zo over denkt hahaha.

ga nu vlug aan het werk, heb het druk zat.

xxx bambi

Hoi lieve schatten

Ff heeeel snel moet de deur uit over tien minuten !!!! Hier alles goed, heb net jullie verhalen gelezen maar, ga het echt niet redden om overal op te reageren nu. Zag dat het hoofdonderwerp trouwen was, leuk, leuk, leuk !!!! Bieb, zal duimen meis dat het gaat lukken voor 8-8-2008 !!! Renee, dank je wel, ben ook erg trots op mezelf haha erg he ! Bambi, gefeliciteerd meid met jullie nieuwe woning. Ff drukke periode maar, als de kleine er is kunnen jullie er optimaal van genieten in jullie mooie nieuwe huisje !!!   Rimke, lieverd.... heel veel succes vandaag, hoop dat je een super mooie, goede echo te zien krijgt meid !!!! De rest van de meiden....denk ook aan jullie hoor. Vanaaf weer ff naar mn vriendin ( met die baby ) wel leuk want nu is ze thuis en ik ben natuurlijk al 2x geweest maar, dat was in het ziekenhuis. Zal hem zn "tante ""Belinda goed leren kennen haha. Ik heb nog steeds een raar gevoel in mn buik pfffff de krampjes zijn weg en heb nog wel steekjes en plopjes  .....ach we zien wel. Liet me van de week weer ff helemaal op hol brengen maar, kijk er nu wel weer iets nuchterder tegenaan gelukkig !!!! Nou ik ga wieberen haha lekker kort verhaaltje geworden..... Fijne dag meiden

Liefs happy

Terug
Bovenaan