Anouska
wat goed dat alles in orde was met je darmen en wat fijn dat je al meteen je doorverwijzing hebt gekregen!
Klaasje
Wat jammer dat het eergisteren niet is gelukt… maar wat geweldig dat het gisteren zo goed ging!! toppie!!
Bieb
Wat leuk!! en wat een toeval!
Nou ik zou in ieder geval eens bellen met de gemeente of dat je dar nog terecht kunt…En anders zou ik alle gemeentes in de omgeving langsgaan..Grote kans dat alles al vol is die datum….
En je mag 2 getuigen…
Happy
Wat goed dat je niet hebt gensaaid! ik ben trots op je!!
Essy
Ik heb nu 2 maanden teunisbloemolie geslikt maar ik merkte geen verschil hoor! mijn cyclus was zelfs nog langer MET de capsules! ik neem ze ook niet meer…
Wat kunnen jullie kletsen!! hahaha over kleertjes en namen….*zwijmel*
Bambi
Wat leuk dat jullie op de valreep toch voor het huisje hebben gekozen!! Veel plezier emt het klussen alvast!!! haha
Linda 2 gefeliciteerd met je mannentje!!
Kruimels
De afspraak staat in ieder geval…kun je al aan het idee wennen
Pfff….ik ben gaar gelezen…
Ik ben kapot moet
X
wat goed dat alles in orde was met je darmen en wat fijn dat je al meteen je doorverwijzing hebt gekregen!
Klaasje
Wat jammer dat het eergisteren niet is gelukt… maar wat geweldig dat het gisteren zo goed ging!! toppie!!
Bieb
Wat leuk!! en wat een toeval!
Nou ik zou in ieder geval eens bellen met de gemeente of dat je dar nog terecht kunt…En anders zou ik alle gemeentes in de omgeving langsgaan..Grote kans dat alles al vol is die datum….
En je mag 2 getuigen…
Happy
Wat goed dat je niet hebt gensaaid! ik ben trots op je!!
Essy
Ik heb nu 2 maanden teunisbloemolie geslikt maar ik merkte geen verschil hoor! mijn cyclus was zelfs nog langer MET de capsules! ik neem ze ook niet meer…
Wat kunnen jullie kletsen!! hahaha over kleertjes en namen….*zwijmel*
Bambi
Wat leuk dat jullie op de valreep toch voor het huisje hebben gekozen!! Veel plezier emt het klussen alvast!!! haha
Linda 2 gefeliciteerd met je mannentje!!
Kruimels
De afspraak staat in ieder geval…kun je al aan het idee wennen
Pfff….ik ben gaar gelezen…
Ik ben kapot moet
X