klusbabes 14

Allereerst, Rimke; wat geweldig meid! Fijn dat jullie het hartje hebben zien kloppen. Ik heb vandaag  ook echt vaak aan je gedacht.

Bieb: Gaaf dat de datum nog vrij is, dat bevestigd des te meer dat het gewoon zo moet zijn.

Ja Sterretje; Vertel mij iets over je geheugen, ik word er echt ook gek van en collega's ook geloof ik. Ik vergeet ook echt veel dingen.
Een vriendin van me is ook naar zo'n info avond over borstvoeding geweest en dat schijnt echt heel goed te zijn.

Hier nog steeds een hoofd vol snot en ben echt mega prikkelbaar , niet echt gezellig dus.

Is er eigenlijk nog iemand?

Hai girls,

Rimke, wat een opluchting dat je het hartje hebt gehoord. Dat moet een lekker gevoel zijn zeg. Zit je nog steeds in de nacht? Zijn ze een beetje rustig?

Bieb, ik denk dat het jullie zeker gaat lukken op 8-8-08. Als je het wilt, lukt het vast. En laat je niet van de wijs brengen door wat anderen zeggen, het wordt JULLIE feestje.

Sterretje, wat grappig met die babyfoon. Daar had ik nog nooit van gehoord! Helpt dat echt?

Verder geen nieuws hier, drukke werkdag achter de rug, avondje bankhangen voor de boeg. Enne weer klussen natuurlijk, hopen dat het weer net zo goed gaat als vorige keer. M’n mannetje is weer van de spierpijn af gelukkig.

Groetjes,

Hoi meiden,

Rimke wat geweldig nieuws een kloppend hartje. hoever ben je ?

bieb gaaf ,het word dus 8-8-8 echt heel leuk. ik  vond het plannen heel leuk.

sterretje wat een leuk idee van je. heb jij een babyfoon met geluidjes dan ? of zing je zelf hihih

april balen van die snotneus, zal het over gaan ooit. hahah

happy ik vind het toch heel spannend hoor. hoe was het bij de kleine.

linda we krijgen dinsdag al de sleutel, snel he. dus we gaan meteen hard aan de slag. nou ja hard. ik moet gewoon werken.

ook ik onthoud niks meer en het helt ook neti als ik bezig ben met typen en me man vraagt vanalles. Ben het nu echt kwijt.

xxx Bambi

Bambi, echt snel zeg dinsdag al! Gaaf hoor, kan me voorstellen dat jullie er enorm veel zin in hebben. Gaan jullie eerst een tijdje klussen en pas na een tijdje daar echt wonen?

Klaasje; fijn dat de spierpijn over is, ha ha kunnen jullie vanavond weer aan de slag....

Zo, uitgeslapen, gegeten en nu dus even tijd voor mijn eigen klusbabes.

Ik ben vanmorgen de nachtdienst uit gekomen, normaal gesproken slaap ik dan tot een uur of 2-3, nu werd ik om half 11 dus wakker gemaakt omdat we naar de Vk moesten voor die echo, vandaar dat ik midden in mijn rem-slaap wakker werd gemaakt..........
Het was een vaginale echo want mijn darmen zijn zo opgezet dat een gewone echo niet ging, daar is het ook eigenlijk nog te klein voor.
Dus via de vaginale echo zagen ze een mooi vruchtzakje met een ieniemienie frutseltje en een klein kloppend hartje, had niet verwacht dat ze die al zouden zien dus dat was wel een opluchting. Het vruchtje is nog heel klein dus konden ze niet heel goed schatten hoever ik zou zijn, maar aangezien het hartje klopte, klopt mijn schatting van 5 weken en 5-6 dagen wel aardig.
Over 4 weken mogen we weer een echo laten maken en tot die tijd moeten we er maar het beste van hopen............tot de 12 weken blijft het gewoon spannend maar het is al een heel goed teken dat het hartje klopt.....

Bieb: je gaat echt trouwen! Dat is snel gegaan!
Bambi: lieverd, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!!! Fijn dat het voor elkaar is.
Verf op terpetine basis kun je idd beter niet gebruiken....
Happy: hoest met je vader gegaan, wanneer krijgen jullie de uitslagen??? Of lees ik daar straal overheen??
Linda: Hoest bij jullie? Alweer een eitje ontdekt?? Wanneer moet je weer naar de gyn?
Essy: al wat aan het idee gewend? We zijn rond dezelfde tijd uitgerekend!! Leuk!

Andere meiden: ik lees dat het voor een paar meiden spannend wordt met de klachten enzo? Ik duim vrolijk door voor iedereen!!!

Dames sorry voor alle overlast met de hyves…Ik word er kierewiet van!! Hahaha Dat stomme ding verspringt steeds zodat iedereen het kan zien…Raar…

Wie heb ik nog niet uitgenodigd die hyves heeft? Laat even wat weten dan nodig ik je uit!

Pip
Zou wel geweldig zijn als je nu eindelijk je ei zou hebben!! De gyn weet wel raad volgende week!

Charlotte
Brr..moet er niet aan denken wat er allemaal had kunnen gebeuren…Je hebt toch wel een engeltje op je schouder gehad!!

Rimke
Gelukkig dat alles goed is!! Er zal nu wel een last van je af vallen!

Bieb
Heb jij geluk dat er nog tijden vrij zijn!! Je zult wel een gat in de lucht hebben gesprongen toen je dat hoorde!

Zo te lezen is het dus werkelijk waar een feit; zwangerschapsdementie!!! Alle zwangeren hier leiden eraan! Hahaha

Gisteren nog hals over kop met een bewoner naar het ziekenhuis kunnen gaan. Ben er zelfs een half uur eerder voor begonnen. Ze belde me thuis op om te vragen of ik mee kon. Bleek alles in orde te zijn en ben ik voor niets mee geweest! We zijn dik 3 uur onderweg geweest eer we weer terug waren. Ik was kapot van al dat lange Wachten! En ik moest tot 23 uur!! En vanmorgen weer om 7 uur beginnen…ben kapot!!!
Vandaag op het werk een overbezetting niet normaal! We waren met het dubbele aantal personeel als waar we normaal mee op de vloer staan…Je loopt elkaar gewoon in de weg, en we hebben al een hele rustige afdeling!!

Trouwens nog geen temperhoging gezien hiero...

XX

hey renee: ik kan erin komen dat je kapot bent, en dan ook nog voor niks naar het ziekenhuis toe met die bewoner, maar ja over de andere kant liever 1x voor niks dan te laat zijn toch

Bambi: dinsdag de sleutel al dat is snel lekker meid

Happy: veel plezier bij je vriendin vanavond en geniet lekker van het hummeltje

Rimke: ik ben zo blij voor je meid, en wat ik straks ook al zei probeer evengoed  te genieten meid

April: haha een kop met snot, ga lekker stomen meid, misschien knap je daar een beetje vanop

Klaasje: go for it vanavodn meid, en hopelijk gaat het net zo goed met klussen als gisteren

xxxx linda

sterretje; is de baby lekker bezig daarbinnen? EVen laten weten dat hij er zit. Leuk van die babyfoon. Ze zeggen toch dat baby er dan rustiger van wordt?

Linda; is de verleiding gelukt???

Rimke; nogmaals echt fijn voor je dat het hartje klopt. Blijft natuurlijk wel spannend, maar nu ben je wel wat geruster.

Renee; Kon je niet lekker naar huis gaan? jullie hadden toch overbezetting, en je was zo moe....

Zeg, zit iedereen op Hyves ook veel te lullen? Heb eigenlijk niet echt meer gekeken

Heb vanavond nog even andere locatie gebeld voor te trouwen, een kasteeltje. maar die was natuurlijk wel al vol. Vindt gemeentehuis minder leuk. Ga straks nog een paar bellen, en anders beslissing maken voor welk tijdstip bij welke gemeente

Happy; hoest met jou?? nog geen ongi hoop ik?

Terug
Bovenaan