klusbabes 14

Jeetje mina! Wat een verhalen weer....heb het doorgelezen maar kan me niet alles  meer herinneren!

Voor de afval dames; ik heb gelezen dat als je wilt afvallen en je krijgt trek eierkoeken een goede snack is. Ze vullen toch wel en er zit weinig in! Ik wil ook afvallen maar doe er niks bijzonders voor. Gezond eten, bewegen (veel klussen hahaha) en veel water drinken... ik kan geen snacks laten staan... houd ik echt niet vol! ben chips verslaafde! hahaha Vindt het echt onwijs goed voor de dames die het kunnen volhouden! ga zo door!

Pipstip: Wat je allemaal schrijft klinkt mij zo bekend! ik heb ongeveer hetzelfde... Helemaal onderin mijn buik (bij mij vooral rechts net boven of naast mijn schaam streek)  steken en een raar gevoel. Ik kan het niet echt plaatsen... ik denk een blaasontsteking, maar tot nu toe heeft het nog niet doorgezet. Haal me dan allemaal dingen in mijn hoofd, ontsteking, late eisprong (nod is zondag!), nesteling!!... of gewoon zenuwen.

Ik hoop voor jou dat het raak is! en dat het voortekenen van een zwangerschap is... (stiekem hoop ik dat dan ook voor mezelf!) Wat voor mij heeft geholpen is een warme douche of bad.

Ik las bij twee ladies dat een blaasonsteking voortekenen waren van een zwangerschap... IK HOOP HET!!

xxx Charlot

hmmz... trouwen. ik zou heel graag willen (mijn vriend ook!). En als ik het doe, doe ik het goed haha met een groot feest! Het zit er ook voor ons voorlopig nog niet in. Ik ben door mijn ex ten huwelijk gevraagd en heb toen ja gezged.... Ik was er toen helemaal van overtuigd dat hij de ware voor mij is.... uiteraard is het een ex om een rede! Jammer was dat het moment en de omgeving helemaal perfect waren!... Ik wil dus wel maar vorlopig nog niet. Eerst ons wondertje! hehe

okay........ ik ook maar met de billen bloot wat betreft de klachten......
Al moet ik heel eerlijk zeggen dat het mee valt hoor, dus het zal wel weer niet raak zijn, maar toch... je blijft hopen, want iedere maand is een kans toch?
Eigenlijk het enige wat ik heb is een raat gevoel in mij onderbuik, nu toevallig links, maar af en toe ook rechts.
Het is niet echt pijn, het voelt een beetje aan als spierbijn zeg maar.
Of je net een beetje te enthousiast je buikspieren heb getraind, alleen heb ik dat al een dag of 6.
Verder eigenlijk niks, geen zere tieten, niet misselijk niks....
Afwachten maar, nog een weekje......
Charlotte, voor jou komt het ook wel erg dichbij nu he.... spannend hoor!

Liefs Phoebe

Hallo alemaal,
Weer lekker gechat. Tja, op dit tempo gaat het wel snel.
@bambi: Je moet inderdaad opletten dat je verf op waterbasis hebt. Bij de latex is dat bv het geval.
@linda84: Wel eng dat werken met lood. Ik zou het denk ik nu niet durven. Net als vrouwen die werken met rontgenstraling.
Trouwens gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje. Vieren jullie het vanavond?
@rimke: Linda84 vroeg al waar je was. Ik begin me ook lichtelijk ongerust te maken.

Nou, zo te horen veel klachten. Het zal me benieuwen.

jeetje klets tante's, haha moet je horen wie het zegt,
even niet geweest en uren bij te lezen.

gefeliciteert bieb, het lijkt er toch echt op dat je gaat trouwen dit jaar, super joh!!
8-8-2008 zou idd super leuk zijn, dat blijft je altijd bij die datum.

Essy gefeliciteert meis, wat een goed nieuws zeg.
geeft niks dat je beetje onzeker bent, laat het maar rustig tot je door dringen, over een poosje ben je vast niks anders dan dol gelukkig!

rimke, fijn dat ze de echo vervroegd hebben, morgen mag je dus al heen.
duim voor je dat alles goed is en dat je weer gerust kan adem halen.

happy, bijna je nod meis, spannend. duurt lang he dat wachten, whaha.
succes met het afvallen, appels zijn kern gezond, haha

pip, wat balen meis, dat de gyn ziek was.
kloten kun je je dan voelen, je wilt zo graag verder met je eigen plannetjes en nou word het weer een week uit gesteld.

charlotte, ben jij weddingplanner van beroep? of was dat een grapje?
hoop niet dat je tegen een blaasontsteking aanzit, jeetje balen zeg.
knap hoor dat je toch weer paard durft te rijden, wat voor ongeluk heb je precies gehad toen je kleiner was?

bambi, succes donderdag met het gesprek met je vriendin, hoop voor jullie dat je het bij kunt leggen, zou mooi zijn als jullie jouw zwangerschap konden delen.
blij dat het iets beter met je vader gaat, wat een toestand een nek/rug hernia.
slaap nog maar rustig een nachtje over je huisje, en volg je hart.

linda, spannend dat Joey volgende maand voor het eerst naar de creche gaat.
zal wennen zijn, maar vast ook lekker dat je iets meer tijd voor jezelf hebt dan.

mammoetje, ook jij verhuizen, whaha. weten jullie wel dat een vrouw vaak zwanger raakt als ze aan het verhuizen is. kan ook een fabeltje zijn, maar hoor het vaak.
wij hebben de verbouwing achter de rug, maar bij mij is het helaas nog niet opgegaan, ggrrrrr.
hoop dat je buikpijnklachten snel over gaan, vervelend.

Anoeska, mooi meid dat je ziekte van crohn stabiel is. op voor een babytje.
24 januari al naar de gyn, super joh. kan je dan vragen naar alle dingen die je graag wil weten en waar je onzeker over bent.

Klaasje, fijn dat de sex nu wel gelukt is, waarschijnlijk heb je de barriere nu wel doorbroken, hopen op een snelle zwangerschap.

ik heb de laatste pigina's nog niet doorgelezen, dus sorry als ik iemand even vergeet.
wou even vertellen dat ik van morgen afspraak heb gemaakt met de gyn in het ziekenhuis.
ik kan helaas 5 Februrai pas terecht, ppfff nog 4 weken.
dan hebben we een intake gesprek en krijgen we wat dingen mee om ons voor te bereiden op wat er gaat komen.
dan ongeveer 4 weken daarna moeten we terug komen voor de uitslag van de testen en eventuele verder behandelingen.
dus dan is het al 4 maart. jeetje wat gaat daar allemaal veel tijd overheen.
vriendje zei: oh dat intake gesprek zijn we misschien wel helemaal niet meer nodig, dan ben je allang zwanger. lief he (wat een vertrouwen)
ik ben best wel teleurgesteld dat ik nog zo vreselijk lang moet wachten.
het houd dus in als ik niet voor die tijd zwanger word, we pas begin maart weten of er iets mis is bij 1 van ons beiden, is toch eigenlijk niet normaal????
ik begrijp nu nog meer hoe pip zich voelt, die moet ook zo lang wachten.
nou ja even genoeg hierover, ik hou hoop dat we toch nog gewoon uit onszelf zwanger worden.
Sharina heeft januari gependeld en Rimke maart, dus heb nog hoop.

ik heb vandaag weer gewerkt, samen met collega lekker zonder de baas, heeerlijk!!!
zijn bezig met de laatste balansdingen af te ronden en dan volgende week begint bij ons de uitverkoop. leuk leuk leuk.
morgen ben ik vrij, s'ochtends even m'n paardje in de bak laten uit razen, haha.
er komt morgenavond iemand voor haar kijken om misschien te kopen.
we moeten nu toch echt wel gaan kiezen welk paard er weg moet, want we hebben er veel te veel. en als ze een goed plekje krijgt dan vind ik het goed.

we hadden vanavond bijna alle koeien op straat lopen. ze hadden het achterste hek van de stal afgebroken en er stonden (toen ik de paarden uit de wei ging halen) al 2 koeien halverwege het voerpad.
vriendjelief is net pas weer binnen, heeft alles even weer gerepareert, dat zou wat zijn, 60 koeien op de straat, pppfffff geen beginnen aan.

ga nog even lekker douchen, kom zo nog wel effe weer bijlezen.
xxxxxx

nog ff voor het slapen gaa.

rimke succes morgen. ik duim voor een mooie echo.

Veel dames met klachtjes, ik hoop dat alles posie uitpakt voor jullie, ondanks de ongemakken nu.

Kruimels pas   februari naar de gyn. ik geloof 5 dan moet ik ook weer naar de vk.

andere dames heb het wel snel ff gelezen, maar ben moe, ga nu echt naar bed, ga me krachten sparen, voor de verbouwing/verhuizing.

xxx bambi

Nog even snel voordat ik ga slapen:

Kruimels, heb niet helemaal meegekregen wat er precies voor onderzoeken gaan gebeuren bij de gyn bij jou. Weet je van tevoren al hoe het een en ander gaat (omdat je zei dat je 4 weken later nog weer terug moet komen voor de uitslagen, uitslagen van welke onderzoeken?)??

En ga je in mm naar de gyn? ik wel, misschien hebben we wel dezelfde hahaha. Heb je een afspraak gemaakt bij de centrale afsprakenbalie of via de secretaresse van de gyn?

En idd, het wachten duurt lang. Ik denk idd ook al in de trant van: eerst onderzoeken maandag, wellicht paar x bloedprikken...dan ben je zo weer 1 tot 2 maand verder voordat er echt wat gaat gebeuren...maar goed misschien loop ik dan op de zaken vooruit.

Ben benieuwd naar je verhaal (nogmaals sorry als ik eroverheen heb gelezen).

X

Terug
Bovenaan