klusbabes 14

nou ben weer bijgelezen, tenminste wat ik ervan kon onthouden,

RIMKE: super meid wat een fantastisch nieuws het zullen wel spannende momenten voor je zijn geweest maar gelukkig is alles goed op naar de volgende echo..

BIEB: nou nou je bent flink bezig voor je bruiloft, nou ik kan je zeggen het is een geweldige dag, wij waren overdag met 36 mensen bijna alleen vrienden en het feedt zaten we op 200 mensen, maar mijn man werkt bij een klein bedrijf dus iedereen was uitgenodigd en heb zelf natuurlijk mijn eigen bedrijf.
het was in ieder geval een dag om nooit te vergeten maar mede dankzij onze ceremoniemeesters ik vind dat je ze zeker nodig hebt want ze kunnen veel voor je betekenen. als je op mijn hyves kijkt kun je mijn jurk zien lijkt wel denk ik een beetje op wat je wilt, ik bedoel met je sleutebenen dat had ik ook.

LINDA 84: nog van harte met je mannetje als ik het goed heb had jij nou ook de ziekte van crohn?

KRUIMELS: jammer pas 5 febr. ik was bij mijn internist en ik dacht vraag of hij mij niet kan door verwijzen loop natuurlijk al heel wat jaartjes onder controle bij hem en nu hij mij heeft door verwezen was ik best snel aan de beurt kon eigenlijk nog eerder maar heb alleen op ma. en do. de tijd om te gaan anders ben ik veel te laat klaar met mijn werk. hoop in ieder geval dat het wat oplevert. al is het maar om die onzekerheid weg te nemen. heb ik zelf ook.

HAPPY: leuk he zón kleintje bij je vriendin. ik heb dat ook ben bij haar in de leerschool ben er zoveel mogelijk en doe alles schone pamper, fles, uit bed, aankleden, ben zelfs met hem in de douche geweest was echt super leuk om te doen.

BAMBI: van harte met je huisje en wat snel dat je er in kunt beginnen, maar ook wel lekker ben je klaar voordat de kleine komt.

liefs anoeska

hoi meiden,

Rimke nogmaals wat fijn dat alles goed is, tuurlijk blijft het tot de 12 wk spannend, maar gewoon goede hoop houden he meid.

Bieb echt fijn dat alles zo vorderd. wij hadden ook een site had er alleen te weinig meegedaan hahah. wij hadden gewoon onze namen gebruikt. ik ook makkelijk voor de familie als je er evt. een cadeau lijst op wil zetten ofzo.

anouska klinkt mooi en gezellig die bruiloft van jullie, ik herriner die van ons ook als de dag van gisteren en was afgelopen sept,. toch ook allweer een jaar getrouwd. 2006 was ons jaar hihih

linda woh aan de verlijdingstour hahah. hoop dat het lukt hoor.

jacqy druk druk, tja ik straks ook hahaha. kom je al richting je ei?

Pip las ik nou dat je miss een ei heb? sorry maar dat komt omdat er zoveel was geklets gisteren hahaha.

andere meiden denk ook aan jullie maar moet zo echt gaan slapen, anders kom ik morgen niet door.

we gaan trouwens proberen om laatste week februari te halen om over te gaan. anders hebben we nog langer dubbele huur en ik vind 1.5 maand moet kunnen. als de huiskamer/keuken en slaapkamer maar alvast klaar zijn, dan kan de babykamer   als we er al in zitten verder gedaan worden en de trap (want die is nu oranje).

xxx Bambi

he hier kruimeldief nog even.
iets vroeger dan anders, whaha

rimke wat ontzettend fijn dat jullie een hartje hebben zien kloppen vandaag!
nou kun je er wat meer van gaan genieten, probeer je geen zorgen te maken, stress is niet goed voor de kleine.

charlotte, wat een verhaal zeg over dat ongeluk met je paard, ppfffff.
kan me voorstellen dat je angst hebt gekregen daardoor.
knap van je hoor dat je het nu weer probeert.

bambi, ben je al een beetje gewent aan het idee dat je over een dikke maand in een ander huisje gaat wonen? hoop dat je vriend daar zijn plekje wel kan vinden.
en je kunt daar lekker een hele nieuwe babykamer in gaan richten, leuk leuk.

Essy meisie ben je al een beetje gewent aan het idee dat er een klein wondertje op komst is? ik denk dat ik ook even aan het idee zou moeten wennen als blijkt dat ik echt zwanger zou zijn, ondanks dat je er al 10 maanden naar uitkijkt.
wat is een mens toch eigenlijk een raar wezen he.

pip, hoop dat je je gauw weer wat beter voelt. wel raar hoor van die hoge temperatuur ineens. het kan inderdaad je ei zijn , maar het kan ook ......... zijn natuurlijk.
hoop zo dat je volgende week wat wijzer bent geworden bij de gyn.
naar welke ga jij?
en over dat bakkie, ...... lijkt me leuk, haha

eeehhh ik ben het even helemaal kwijt, haha geen briefje bijgehouden net,
vanavond is er een meisje bij mijn 2,5 jarige paard wezen kijken. ze heeft er misschien wel belang bij om haar te kopen.
het is geen makkelijk paard, dus ik heb haar aangeboden om nog even de tijd te nemen en te kijken de komende weken of het wel klikt tussen haar en Amy.
ze vond dat heel fijn en gaat dus de komende weken wat meer tijd doorbrengen met haar. ben benieuwd.
morgen moet ik weer werken tot 13:30, en s'avonds gaan m'n vriendje en ik nog effe de stad in.
vandaag heb ik alleen geshopt in emmen, moest nog een broek  hebben en heb ook nog 3 leuke shirtjes/truien gekocht.
helemaal geslaagd dus, joepie.
wil iedereen nog een goede nachtrust wensen en tot morgen
xxxxx

Ohhh meiden het was weer helemaal geweldig bij die kleine ........wat een schatje !!!!
Tot morgen lieverds....

Kus happy

Heb niet bijgelezen dus sorry als ik nu iets heeeeel belangrijks vergeet !!!!

Ola,

Rimke, ik ben echt heel blij voor je/jullie dat de echo goed is! En zelf al het hartje dat klopte: WOW. ondanks dat je nog sliep moet het wel bijzonder hebben gevoeld (en nog steeds natuurlijk!)

Had vanochtend weer 36.8! Zou echt een grap zijn als ik nu m'n eisprong zou hebben gehad...hihi. Misschien kan de gyn het me maandag vertellen (kan die dat zien?). Nou ja, als het m'n ei is geweest dan heb ik wel op het goede moment geklust geloof ik.

Moet snel naar m'n werk!

Kruimels, misschien zie ik je nog in de stad vanavond, ga denk ik ook even winkelen!

X

goeiemorgen meiden

Bambi: jeetje he dat is al snel als j ullie eind februari gaan redden, lekker meid, dan kan je lekker rustig de rest van je zwangerschap uitzitten

Happy: zo lief he meid, zo'n kleintje en wie weet test jij van het weekend ook wel positief, ik hoop het zo voor je

Nou meiden van het verleiden is niks gekomen me man was moe en ik was in de bank in slaap gevallen hahahaha, toen we boven waren ging me man gelijk snurken dus ikheb hem even 2x wakker gemaakt of ie wilde stoppen met snurken dus toen was ie heel boos op me hahahaah, en vanmorgen was ie nog al sikkeneurig hahahahah
misschien vanavond

Meiden ik ga me klaarmaken om te bloedprikken, bleh het went nooit en ik heb het nou al zo vaak moeten doen

Iedereen een fijne dag en tot vanmiddag

xxx linda

hey pip: het is t ehopen dat je je ei hebt gehad meid, je hebt in iedergeval een lekkere hoge temp, zo hoog is die van mij nog nooit geweest, en nu ook niet dus deze maand voor mij weer geen zwangerschap, maar ja ik ga er aan wennen haha

werkse meid

xxx linda

Terug
Bovenaan