klusbabes 14

Goeiemorgen meiden,

Zoooo heb het gevoel dat ik nog ureeeeen kan slapen .....gaap. Vanaaf vroeg mn mandje in !!!!

Pip; hoop dat je je ei hebt gehad, zeker als je zegt dat je dan op het goede momoent hebt geklust !!! Je temp is in ieder geval mooi hoog !!!!

Rimke; dat onderzoek bij mijn vader is goed gegaan, wel pijnlijk maar ja, het is ook het ongemakkelijke ervan. Als het goed is krijgen we dinsdag om 15.00 uur de uitslag maar, dat is nog niet helemaal zeker, kan ook volgende week vrijdag worden ...zucht weer spannend !!!

Linda; succes met het bloedprikken, went nooit he, snap ik heel goed !!! Mannetje de deur uit met een sik he....trek vanavond alles uit de kast he !!!!Zo komt hij er niet weer mee weg he haha

Kruimels; jeetje meisje wat duurt dat nog lang he 5 feb. Kan je nagaan hoe druk die mensen het hebben he ..........wat een verhaal joh van die koeien, zal je gebeuren dat er 60 aan de wandel gaan pfff

Meiden, weet het niet meer hoor !!!!! Tot vanavond, fijne dag allemaal

Liefs happy

Hee meiden,

Even een stiekem berichtje van mijn werk.. ]

Bambi: GEFELICITEERD met je nieuwe huis.. Vraag het aan je vk of HA.. die zullen wel weten of je met bepaalde verf niet mag verven.. En al je een mondkapje voor heb iis het toch niet schadelijk meer??

Bieb: Je gaat dus echt trouwen. Geweldig helemaal aan het regelen en doen. En als je zwanger wordt.. Een mooi huwelijkscadeau aan elkaar toch?

Kruimels: 5 februari pas naar de gyn en dan weer 4 weken wachten.. Kan dat niet sneler?? Wel vervelend.. hopen dat je vriendje gelijk heb en dat jullie deze maand zelf zwanger worden..

Linda: Alweer bloedprikken.. Of vor de gyn zeker.. om te kijken of je je eisprong hebt gehad toch?? Succes in ieder geval ik moet het ook vaak doen maar wen er ook nooit aan.

Rimke: Gelukkig meid dat de echo goed was.. en nu hopen dat t verder ook zo goed blijft gaan..

Hier gaat alles z'n gangetje, Dinsdag lekker uit eten geweest.. Gisteren op visite bij de belgische buren (gezellig hoor) en daarna nog even langs me beste vriendin.. Vanochtend had ik me bijna verslapen.. hihi.. werd nog net op tijd wakker..

Ik heb nog steeds niet getest maar het gevoel van misselijkheid en last van me bosten dat blijft. Ik ga het alleen steeds minder vertrouwen.. als je een bbz heb kan het dan zijn dat je ongesteld wordt? Ik heb sinds ik met de pil gestopt ben nooit last gehad van me borsten.. Ik weet niet wat vor  pijn jullie hebben.. Maar ik heb zo'n gevoel in me borsten alsof je een kastje dichtgooit waar je vinger nog tussen zit.. En ik had verwacht dat als je last van je borsten hebt dat het dan eerder  het gevoel is van je arm stoten ofzo..  alleen de week voor me ongesteldheid had ik er last van vorige keer.. dat is nou niet meer weggegaan en ik wordt met de dag misselijker.. Ik moet eigenlijk naar de HA omdat ik het niet vertoruw.. Maarja hem vertrouw ik ook niet.. Ga morgen maar eens opzoek naar een andere huisarts. Iemand idee wat dit kan zijn?

Ook nog beter nieuws.. Morgen ochtend krijgt mijn vriend eindelijk de uitslag van het onderzoek van een paar weken geleden.. Hij moet langskomen want ze willen het niet telefonisch doorgeven. Morgen ochtend moet ie om half 11 aanwezig zijn.

Maar ff thee drinken.. Over 5 min heb ik pauze..

xx Mamoetje

Goeiemorgen babes!

Rimke: wat goed dat jullie het hartje hebben gehoord/gezien! Moet een  fijn gevoel geven :)  Toch een  last die van je schouders valt?!  

Bambi: had ik je nou al  gefeliciteerd?... als nog GEFELICITEERD!!! Leuk hoor, en de sleutel ook al zo snel! Ik zou gewoon even aan de vk vragen hoe dat zit met verven... dan weet je het  iig zeker.  

Kruimels:  Je moet wel erg lang wachten... Ik hoop  ook voor jullie dat het in die tijd gewoon raak is!  

Mamoetje:  Klinkt erg vervelend en ook wel pijnlijk! Is toch niet constant hoop ik (die pijn in je borsten)  Ik zou toch even de ha bellen...  er niet te lang mee wachten anders zit je zelf ook zo in de onzekerheid! en ga je allemaal rare dingen in je hoofd halen. En zo snel mogelijk op zoek naar een andere!  
Spannend morgen de uitslag van de vriendje!

Linda: Succes met bloedprikken! Kijk de andere kant op en Think happy thoughts!

Sorry maar moet ff mijn ei kwijt!
Mijn ochtend is goed begonnen NOT! Kreeg een sms van mijn broer om 4.30 vanacht of ik wou bellen maar ik had mijn tel niet naast mijn bed liggen dus las het pas vanochtend... Heb hem gelijk gebeld en hij had wat te vertellen... hij heeft toegegeven aan een wiet en cocaine verslaving! de LUL! kon wel janken!  Hij heeft al gesproken met een clinic en gaat er vanmiddag heen... ik bespaar jullie het hele verhaal maar het was wel een chock  voor mij een voor mijn ouders. Vooral mijn moeder, had gelijk migraine en haar maag had zich omgekeerd. Het goede nieuws is dat hij er dol graag vanaf wil en hij zich daarom laat helpen.... Ik hoop zo dat het goed komt!

Heb niet veel vrolijke verhalen te vertellen he.... sorry meiden! Hoop dat jullie het niet erg vinden....

liefs Charlot

Goedemorgen, (ja sorry, weer ff uitgeslapen, heb avonddienst)

Nou Charlotte, wat vreselijk van je broer. Had je niet zien aankomen zeker. Logisch dat je shock bent en je ouders ook. Veel sterkte ermee in de komende periode en probeer elkaar en hem te steunen in het afkicken!!

Mammoetje, dat van die zere borsten weet ik ook niet hoor. Als het continu aanwezig is lijkt het me behoorlijk lastig en irritant worden. Succes bij je HA (nieuw of oud)

Hier verder weer een vrolijke Klaasje. Het klussen van gisteravond was geweldig. Net zoals toen we elkaar net ontmoetten (en dat is bijna 8 jaar geleden). Ik hoop zo dat het ook raak is, want dat zou een kroon zijn op al ons harde werk het afgelopen jaar!!
Maar ja, dat hoopt iedereen natuurlijk en zo te lezen hebben wel meer mensen een lastige periode achter de rug (of voor de boeg). Laten we hopen dat het raak is dames, we hebben het verdiend!!!

Greetz

hey mamoetje: waarom doe je geen test meid, dan heb je misschien wat meer zekerheid, en ga gelijk opzoek naar een andere huisarts meid, succes

Hey charlotte: jeetje he pfff dat is heftig van je broer, maar wel goed dat ie het heeft toegegeven en hulp wil, dat is al een stap in de goede richting, maar het zal wel heel zwaar voor jullie en je broer worden, maar laat hem niet stikken want hij heeft jullie hulp hard nodig, sterkte

Klaasje: super meid dat het klussen weer helemaal top ging, ik ben helemaal blij voor je

Meiden hier ook geen leuke ochtend om kwart voor 12 vanmorgen werden we gebeld met de mededeling dat me tante is overleden, mijn nicht heeft haar gevonden in de badkamer en die badkamer wordt nu geinspecteerd omdat ze een doodsoorzaak willen hebben, het kan zijn dat ze is uitgegleden ofzo, maar ze was helemaal blauw dus ik verwacht een hartinfarct, maar vanmiddag horen we meer, Ze was net in oktober 60 geworden, pfff alles van me ma kwam ook weer eventjes naar boven toe, maar ja, en voor me oom is het verschrikkelijk dit is zijn tweede vrouw die hij naar het graf moet brengen, arme man
En nu moet ik vanmiddag weer gezellig op verjaardagsvisite bij de tante van mijn man
bleh

xx x linda

ff snel een berichtje...

Linda: Gecondoleerd... Wat erg zeg... Heel veel sterkte meis! aan jou en de rest van de familie!
Ik zal mijn broer steunen... en er voor hem zijn wanneer hij me nodig heeft.

xxx Charlot

hey charlotte: bedankt meid, en erg goed dat je je broer gaat steunen, wij hebben dit met een vriend van ons meegemaakt, en we hebben hem niet laten vallen, heel veel mensen wel, hij loog bedroog en stal van mensen om maar aan geld te komen, maar ondanks dat bleven we hem steunen, we zijn ook een paar keer in het afkickkliniek geweest waar hij zat en dat was geen pretje, Maar hij heeft zijn leven weer op orde en wordt binnenkort papa, En ik hoop dat je broer snel weer zichzelf is

xx linda

hee charlotte, Sterkte meid.. voor je hele familie.. Het is allang goed dat hij het zelf aangeeft. Dat betekend dat de kans groot is dat de behandeling die die ondergaat ook echt kans van slagen heeft.

Linda: Jeetje Meis, Gecondoleerd.. Gelukkig gaan ze kijken wat het geweest kan zijn.. Dan kan je het in iedergeval een beetje afsluiten. Logisch dat je alles weer voor je ziet.. Doe ik ook als ik zoiets lees of hoor.. Maar ik probeer daar me kracht uit te halen door wat ik op dat moment aan het doen ben zo te doen dat hij daarvoor trots op mij kan zijn..
Ik heb een nieuwe topic geplaatst.. Hopelijk meer reactie's als vorige keer.. Ik ben bang dat als ik ga testen dat het alsnog negatief is (als er sprake is van BBZ kan dat ook volgens mij..

Weet niet of e iemand verstand van heeft.. maar zou ik ook morgen bij de dokter van mijn vriend kunnen vragen wat het is.. De uitslagen van het onderzoek moeten we bji zijn HA in rotterdam halen.. dan kan ik toch gelijk info vragen en of een consult.. ik weet het even niet meer..

xx mamoetje

Terug
Bovenaan