klusbabes 14

hey mamoetje: gewoon een test doen als ik jouw was, en als je een bbz hebt dan test je volgens mij ook positief, maar moet je ook erge pijn hebben, maar Bieb heeft een bbz gehad en die had volgens mij geen pijn, anders moet je het haar even vragen

xxx linda

Ja ik ga toch nog een keer een test doen.. En als hij negatief is morgen maar naar de huis arts.. ik vertouw hem niet omdat hij informatie van mijn vader zomaar aan mij heeft verteld.. Toen ik daar kwam voor me longen was het.. Ja je moet ook stoppen want je vader had het ook en kijk hoe hij geindigd is (28 januarie was het 5 jaar geleden dat we hem hebben begraven).. ten eerste heeft hij geheimhoudings plicht en had me ma toestemming gegeven om dit te vertellen dan nog niet op de manier hoe die dat nu heeft gedaan..

Maar toch lijkt het me het beste.. Wil liever neit dat me moeder het weet maar moet dan maar.. die kan er vast wel begrip voor opbrengen..

xx Mamoetje

hey mamoetje: het is natuurlijk niet de bedoeling dat je ha dingen doorverteld, maar over de andere kant heb ik zoiets van het gaat over je pa en dat is toch je familie, Ik heb ook al eens aan mijn ha gevraagd hoe het met sommige dingen van me pa zat, omdat me pa ook af en toe een beetje sukkelt met zijn gezondheid en dan neit alles tegen me vertled,en ik was een keertje bij de ha en toen heb ik gevraagd hoe het zat, en de ha wilde natuurlijk niks zeggen maar ik zei al het gaat over mijn vader en daar wil ik van op de hoogte blijven haha
Maar het is natuurlijk niet leuk als ie zoals in jouw geval ongevraagd vanalles gaat vertellen
Doe nou maar een test meid, en bel de ha op en vertel over hoe en wat

Ik ben er vandoor ik ga me omkleden en dan zometeen op verjaardagsvisite

xxxx linda

Veel plezier op de verjaardags visite.. Hou je je misschien even ergens anders mee bezig.. Sterkt nog maals met je tante!!

(en geef joey maar een dikke knuffel.. hoe is de val van de wc afgelopen eigenlijk?)

xxx mamoetje

Nou dames ik lees hier niet zo ´n goed nieuws...Charlotte en Linda...Sterkte allebei!

Mamoetje ik zou er ook een testje tegenaan gooiend...Baad het niet dan schaad het niet!

Phoebe hoe is je collega nou erachter gekomen?? Ik dacht dat het toch wel discreet was...(is eigenlijk voor de hyves)

hier niets nieuws te vertellen...

X

Hee meiden,

Ik heb besloten om morgen ochtend zowiezo een test te doen en de huis arts te bellen.. zet het gelijk op het forum als ik wat weet..

Ik ben er vanavond niet.. ik spreek jullie morgen.. (dan ben ik er ook alleen maar overdag en ook maar tot een uur of 3 dnek ik.. )

Misschien nog een klein berichtje vanavond na tienen..

kus x Mamoetje

hallo meiden,
MAMOETJE: wanneer was je nod dan? en anders zou ik ook en test doen. zeker weten, alleen weet je wat het is als je het doet en hij is negatief dan ben je ook weer teleurgesteld.
ik heb sinds ik gestopt ben met de pil 1,5 week van te voren al last van mijn tieten mijn man mag ze dan echt iet aanraken nu word het wat minder want mijn ong. is bijna weg. jippie heb echt super veel zin...

LINDA: wat vervelend joh van je tante.... veel sterkte. nog ff een vraagje waarom moet je allemaal bloedprikken en waarom zit je bij de gyn.

CHARLOTTE:
jij maakt ook wat mee in je leven he. maar wel kut van je broer, maar hij wil er tenminste wat aan doen, en hopen dat dat zo blijft....

nou ik   ben net weer thuis van mijn werk... vanmorgen 06.00 weggegaan, was wel gezellig op de markt want daar heb ik altijd gestaan maar omdat ik een beetje teveel werkte en dat mocht niet meer van mijn internist ben ik nu do. vrij. maar werk natuurlijk wel iedere zaterdag. het was leuk om de vaste klanten weer te zien...

nou misschien tot vanavond maar weet het nog niet ben moe en heb hoofdpijn.. misschien is het toch maar goed dat ik ong. ben haha

liefs anoeska

Hallo allemaal,
Ik ga weer in termijnen reageren, voordat het weer uit mijn hoofd is.
@linda en april: ik wil wel gaan naar die bv-avond, maar ik moest daar nog mee wachten van vk. vandaar dat ik t haar moet vragen
@klaasje: Ze kunnen vanaf week 18 of zo geluid horen. En als hij het vaak genoeg hoort hoop ik dat hij straks een vertrouwd geluid heeft waar hij rustig van wordt. stond trouwens ook in een tijdschrift. Jouw stem herkennen ze na de geboorte ook en hopelijk worden ze daar ook rustig van.
@bambi: ik heb idd al een babyfoon, want wij slapen op een andere verdieping. Het is een blauwe adeco. Hij heeft een nachtlampje, 5 melodietjes van babyslaapliedjes, een temperatuuralarm die de temp. van de kamer in de gaten houdt, niet afluisterbaar en je kunt het geluid uitzetten, dan kun je zien of er geluid is. Bijvoorbeeld als je bezoek hebt en je gaat de kleine verschonen. Ik vond dat altijd vervelend als ik de moeder beneden kon horen als ze boven was aan het verschonen.

Terug
Bovenaan