klusbabes 14

happy,

rimke heeft januari gependeld en iemand anders heeft dat ook voor me waargezegd.
dus dit is de maand van de gebeurtenissen.
heb net ovulatietesten besteld op internet dus dan kunnen we goed klussen want mijn man moet weer sávonds vrij vragen op zijn werk want hij is niet altijd thuis s'nachts.
alleen met dat pendelen bedoelen ze dan januari bevrucht want anders kan dat niet meer want dan moet ik pas in feb. weer ong. worden

liefs anoeska

Hey anoes, ik weet niet precies of het om de bevruchting gaat of om het testen. Wel toevallig allebei januari, laten we het hopen he. IS er voor een jongen of een meisje gependeld?

xxxxxxx

als ik het goed heb een jongen, alleen als ik in de chinese horoscoop kijk van de prenetal dan wordt het een meisje

mij maakt het niet uit als het maar gezond is

Dat is ook het belangrijkste ja !!!!!! Volgens die chinese horoscoop wordt het ook een jongen.......ach waar heb ik het over, laat het eerst maar eens raak zijn haha

liefs happy

Hallo meiden,
Ik reageer even alleen op klusbabes13. !4 heb ik nog niet gelezen en dat ga ik nu ook niet halen.

@essy: GEFELICITEERD. Super en een aanzoek en zwanger. Dat je nu onzeker bent is normaal. Ik vroeg me ook af: "Wat heb ik gedaan?" Je beseft opeens dat er geen weg terug is en dat is wel eens beangstigend. Maar dat verdwijnt.
@Klaasje: gelukkig dat jullie relatie er tegen bestand is. Op vakantie in Normandie? Dat is een leuk idee. Is daar nog wat overgebleven van restanten of zo van de oorlog?
@Pip: balen meid, nog ff wachten dan maar weer.
@bambi: Wel balen dat je het niet bij daglicht kunt zien. Stel het bevalt je in het donker, neem je het dan of vraag je of je nog eens mag komen kijken?
@bieb: En nu hopen dat Essy je niet alleen met trouwen heeft aangestoken.
@renee: Als je een medische indicatie hebt kun je kostenloos bevallen in het ziekenhuis. In de open verloskamer moet je geloof ik een eigen bijdrage betalen.

Dames, misschien tot morgen, x sterretje

Nou heb even gegoogelt maar wordt er neit veel wijzer uit..

Heb een nieuwe topic geopend hopen dat er iemand iets weet..

anouska jammer dat je ong bent geworden op naar de volgende ronde..

Happy voor jou ook al gependelt.. Wie doet dat allemaal?? Kan er ook iemand voor mij pendelen??

xxx mamoetje

Terug
Bovenaan