g*dgloeiende god***ver*** heel bericht getypt; krijg ik foutmelding. EN nog wel gekopieerd, maar dus niet gepakt
opnieuw:
essey;gefeliciteerd!!! heel erg leuk voor je. Was dit je 4e ronde? Oke, dat wordt dan trouwen in het voorjaar....
Pipstip; kut een week verzet
Rimke; fijn de echo naar voren verzet. Niet te veel soesjes eten hoor
Enne je pendel werkte niet goed voor me....kan je nog een keer pendelen?
Bambi; goed er over nadenken hoor, fijn als je een ander huisje hebt voor baby komt. maar het moet natuurlijk wel wat zijn
Charlotte; ben je echt een weddingplanner?
Pff weer heel verhaal opnieuw, maar hier komt ie dan...
Volgens mij gaan we echt trouwen? Belde vanavond locatie op waar we feest willen geven,. dus vroeg lachend, is 8-8-2008 nog vrij? En die man ook lachend...ehh ja toevallig wel. Een stel wat al 1,5 jr geleden had gereserveerd, heeft vorige week geannuleerd, die zijn uit elkaar. en ik' ehh oke jammer voor hun haha. Dus heb nu een optie, en bel eind van de week voor een afspraak. Haha even laten bezinken.
Gaat het nu echt gebeuren? Zit toch een beetje met datum. Als ik nu in jan zwanger raak,dan ben ik dan 7 maanden,vindt ik toch iets te ver heen. 6 maanden gaat nog wel. Ik denk dat ik het even zo laat staan, en deze maand afwacht, en anders kan ik altijd datum nog verzetten. Ik wil even goed doorgaan met proberen baby te krijgen, trouwen kan altijd nog, baby niet.
Hoe staan jullie daar tegenover? Trouwen met al dikke buik, of dan liever wachten? Op zich vindt ik het niet eens zo erg om dan zwanger te zijn, heeft ook wel wat moois. En het is niet dat iedereen denkt dat het een moetje is, want we zijn al zo lang samen....
Enne trouw niet voor kerk hoor. Vriend is van huis uit katholiek, maar ik niet (ouders wel maar doen er niks mee).
zo, ga nu stoppen
Oja, en we hebben kaarten voor vrienden van Amstel op 26-1 nog kunnen krijgen, ook leuk!!