klusbabes 14

jij ook eet smakelijk straks april.
las net even weer een andere topic "moet je klaar komen om zwanger te raken" allemachtig wat een vraag. tuurlijk niet.
wel sneu, maar ja beetje raar vind ik.

visje was heerlijk, alleen wat minder pittig dan de kruiden als ik die bij de visboer weg haal. ze kwamen nu uit de supermarkt. we hebben er altijd stokbrood met kruidenboter bij en meestal rundvleessalade en eiersalade.
heb rtl4 erop, kwam net dat programma voorbij in rtl boulevard dat ze 40 dagen zonder sex willen doorkomen, weer wat nieuws. nou als ze het niet erg vinden, dan pas ik, anders komen er nooit geen babeje, whaha.
tis rustig op het forum, waar hangt iedereen uit?

he happy meis, fijn dat je op je werk wat afleiding kan vinden, het is 's avonds ook zo vroeg donker daar wordt het allemaal ook niet makkelijker van.
is je vriendje wel thuis? kruip maar lekker tegen hem aan, en huil alles er maar uit, dat lucht vast op.
je zal echt het weekend nog even door moeten komen, maandag weten jullie meer.
ik weet het, het duurt nog lang, maar kop op he!

Dank je wel lieve kruimels ! Gelukkig is mn mannetje wel thuis dus, dat scheelt weer. Je hebt idd gelijk, als we maandag maar weten wat er gaat gebeuren zal ik ook wel een stuk rustiger worden. Nu is alles nog zoooooo onzeker. Afwachten idd he, haha das echt mn sterkste kant........Veel plezier met klussen he hihi

Liefs happy

Vergeet ik trouwens de hele tijd als te vertellen .....er is dinsdag weer een baby geboren van een klant uit de kroeg !!!! Pffffff een echte babyboom daar. Nu een meisje, helemaal gezond gelukkig en ze heet nena.

Liefs happy

Hoezo Kruimels, baby's worden toch door de ooievaar gebracht  Ha ha ik zal het eens gaan lezen. Je hebt toch al wel gereageerd he, komt op even wat voorlichting geven kruimels....

Happy, fijn dat je werk wat afleiding gaf. En inderdaad kruip nu maar lekker tegen je mannetje aan, laat je door hem verwennen, huil uit en praat samen. Sterkte meid
Liefs April

Ha ha kruimels ik had het onderwerp dus nog niet gelezen en dacht dat ze zich af vroeg of haar vent klaar moest komen. En ik las in jou tekst dus: allemachtig natuurlijk, wat een vraag.... (oeps fout gelezen dus). Vandaar mijn opm over de ooievaar. Maar nu heb ik het net gelezen en ze vraagt zich dus af of zij klaar moet komen en nu lees ik jou reactie pas goed: natuurlijk niet!
Hi hi, ik kan ook maar 1 ding tegelijk blijkt wel weer, ik was nl aan het koken en aan het reageren, dat gaat dus niet.

Waha kun je me nog volgen?

Hey meiden,

Hier weer eens een berichtje van Phoebe.
Ik lees iedere dag jullie berichtjes hoor, ik vind het alleen een beetje lastig om te reageren..... het lijkt wel of jullie elkaar al jaren kennen en ik voel me dan zo'n bemoeial, snappen jullie een beetje wat ik bedoel?
Misschien moet ik gewoon nog ff wennen aan het meekletsen op een forum hahaha

Ik heb trouwens de afgelopen 2 dagen een relatie met de wc..... het maakt niet uit welke wc, thuis, op me werk, maar ik ben er wel vaak!
Ik heb nog even mijn cyclus nagekenen ( na 50x bekijken weet ik hem nog steeds niet uit em hoofd) maar de afgelopen 6 x ben ik op de volgende dagen ongesteld geworden dag 25 25 28 28 28 en vandaag is het weer dag 28......
Het rare is, ik voel helemaal   niks...... niks van een mogelijke zwangerschap, maar ook niks van naderende RDtjes.
Ik heb gisteren wel al een test gedaan ( ongeduldig he....) maar die was negatief.
Ik heb met vriendlief afgesproken dat ik pas van het weekend weer mag testen, dus nog een paar daagjes geduld hebben.

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan