klusbabes 14

Hey Meiden,

Ik wou Happy even heel veel sterkte wensen!! Wat een kote nieuws zeg... ik lees het net pas. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte en succes!

Linda; als   ik het me god herinner moet je ventje vandaag onder het mes... Heel veel stekte en een dikke knuf!!

Ik ben hartstikke ziek! Heb een zware griep, hou niks binnen! Zelfs geen water! Ik heb dus al een paar dagen niet bijgelezen. Ik ga zo weer mijn nestje in, koel te veel af! Als ik iets langer uit bedje kan blijven lees ik alles op mijn gemakkie bij.
Oh ja, ik ben toch niet ongesteld! Ik dacht bloed te zien toen ik naar de wc ging maar toch niet! (ondertussen al weer 4 dagen geleden) Ik heb nog niet getest en wacht er nog even mee....

Sterkte aan alle meiden die het nodig hebben! Denk aan jullie!
Liefs Charlot

Charlotte; weet je zeker dat je echt ziek bent, en dat je niet 'ziek' bent van een evt. zwangerschap? en wanneer wil je dan gaan testen? Wat is eigenlijk je cyclus?

Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat Anouschka zwanger was!!!

vanavond misschien even stad in, kijken wat de ringen kosten...

hey meiden , ik heb nog niet alles bij gelezen, maar ik zag dat charlotten nog niet ongi was, wannneeer ga je testen,
en las dat bieb vanavond de stad ingaat om te kijken hoe duur trouwringen zijn, veel plezier bieb

NOu we zijn weer thuis , pffff dit valt niet mee, zijn piemeltje ziet eruit als een ontplofte rookworst hahaha, neehet is heel zielig, toen ze met het huidje bezig waren hebben ze ook nog een paar verklevingen ontdekt die ook weg moesten, dus nu zitten er op zijn eikeltje ook allemaal schaafwonden, dus dat geeft weer extra pijn, om 12 uur heeft ie voor het eerst geplast en toen heeft de zuster voorgedaan hoe het verband verschoont moest worden, en dat is een hele klus want het arme kind schreeuwt en krijst dan van de pijn en het bloed als een rund, we moeten echt met zijn tweeen hem vasthouden en dan mag ik klussen om al het gaas en verband eromheen te doen,
Maar goed we wachten het wel af

Happy: ik ben blij dat het iets beter met je gaat en hopelijk heb je vandaag een klein beetje afleiding op je werk

xxx linda

meiden ik ben er weer vandoor, ik ben er voor de rest van vandaag en waarschijnlijk vanavond ook niet, want we krijgen ook visite,

weet je wat grappig was, joey wilde op een gegeven moment spelen in het ziekenhuis en daar is een grote speelkamer en daar zat een stel met een kind net zo oud als joey, en ik dacht jullie komen me zo bekend voor, maar ik zei niks totdat zij de naam van hun kind noemde, ik zei tegen hun, heeft jullie zoon ook 2,5 jaar geleden op de couveusafdeling gelegen want jullie komen me zo bekend voor, hahaha hun lachen want zo dachten ze ook al over mij en dat klopte dus want joey en hun zoontje lagen toen tegelijk na de geboorte op de couveuse afdeling en we hebben toen 2 weken daar met elkaar opgetrokken zeg maar , dat vond ik wel grappig om ze nu weer te zien haha

xxx linda

Klaasje
Gezellig vieren dat het sexen zo goed lukt! Geniet er maar leker van hoor!

Bieb
Wat jammer dat je je broertje niet hebt kunnen verassen…Maar wel leuk dat hij enthousiast was! Toen ik voor het geregistreerde patrnerschap ging wilde we allebei onze moeders vragen. Dus ik ga naar mn modeer en vraag: `Mam zou jij mij getuige willen zijn?` Zegt ze: `Dat moet je niet aan mij, je moeder, vragen. Dat moet je aan je zusje vragen! ´ Ik had echt zoiets van nouja zeg! Ik gezegd dat ze gewoon moest zeggen: O wat leuk! Ja natuurlijk! Af en toe dan kan ik haar wat! Gelukkig heeft ze met veel trots het briefje ondertekend! Haha

Wel schrikken met die collega! Gelukig dat er niets ernstigs aan de hand was.

Pamela
O nee sorry Essy hahaha. Je hebt nog tijd zat om aan het idee te wennen!

Linda
Wat een arm kerletje is het toch! Als hij nu toch geen fobie voor het ziekenhuis en de dokter heeft dan weet ik het ook niet meer! Wat een grote knul heb je! Geef hem maar een dikke knuffel van me!!
Wat leuk dat je die mensen weer tegenkwam! wat kan een wereld toch klein zijn!

Gisteren bij mijn ouders op bezoek geweest…En vertelt dat we proberen om een kindje te maken. Mijn moeder reageerde heel leuk! Ze zei als jij er klaar voor bent dan moet je het doen en van niemand wat aantrekken. De een is er eerder klaar voor dan de ander. Ik ben blij dat ik het haar vertel heb! Dat ik daar zo tegenop heb gezien!! Mijn vader reageerde jammer genoeg zoals ik al dacht… Maar dat heb ik geprobeert te negeren. Maar vind het niet leuk dat hij altijd zo moet doen. Hij kan nooit eens zeggen van goh wat leuk! Maar ja…. Ben er al aan gewend…

Bah moet strijken maar heb geen zin….

X

april, balen zeg dat je waarschijnlijk een blaasontsteking hebt, kan dit ook nog kwaad voor de baby?
en wanneer krijg je de uitslag van de test?
en ook nog niet goed kunnen slapen, vanwege de drukte op je werk.
ik heb dat ook hoor, dat ik dat soms gewoon niet los kan laten en dan barst je inderdaad van de koppijn, pppfffff. heb je ook een vrije dag.
ik denk ook dat je je niet zo'n zorgen moet maken over de kleine, dat ie wat minder beweegt, het is nog zo klein en kan nog alle kanten op bewegen, straks ga je 'm vast beter voelen als het groter groeit.
hoop dat je volgende week vrijdag wat gerust gesteld kan worden bij je 20 weken echo.
dan kan je echt gaan genieten!!!

renee, wij klussen ook zo veel mogelijk om de dag dus, maar ook wel eens 2 dagen ertussen, de eerste 2 keer gaat nog wel makkelijk maar op een gegeven moemnt heb je echt zoiets van.... nu alweer??? pppfffff
vooral als ik de volgende dag weer moet werken, dan heb ik nooit zin, haha.
wacht maar mooi op een nieuwe kans voor een huisje, snap heel goed dat jullie niet zomaar voor de lol gaan verhuizen, je moet er inderdaad wel op vooruit gaan, misschien krijgen jullie zo onverwacht een keer een telefoontje dat er iets voor jullie beschikbaar is en dan komt het nog als verrassing ook.
balen dat je je ei kwijt bent, zelfs met temperaturen is dat lastig te vinden soms.
je zit nu al op dag 23? heb je ook al eens ovulatietesten gebruikt?

happy, je mag natuurlijk verdrietig zijn meis!!!! het is niet niks allemaal!
kom je hart maar luchten als dat nodig is, wij zijn er voor je. sterkte
gelukkig is je vriendje erg lief voor je.

linda, gelukkig dat alles goed is gegaan met de operatie.
balen van die verkleving waar jullie niet op gerekent hadden, hoop dat het verband verwisselen steeds iets beter gaat, arm jochie.
je moet maar zo denken, dit is voorlopig de laatste keer voor hem.
verwen hem maar lekker.
leuk dat je die mensen tegen kwam in het ziekenhuis, die 2 jaar geleden ook op de couveuze afdeling waren, wat een toeval.

jaq, met mijn vriendin gaat het redelijk goed.
ze is het bedliggen wel erg zat, maar ze komt er al iets vaker even af om te lopen.
wel heeft ze dan 's avonds weer meer harde buiken, dus goed is het niet.
ze was van de week weer in het ziekenhuis geweest en de gyn vertrouwde het gewicht niet helemaal, dus ze krijgt maandag nog een extra echo om te kijken of de baby nog op groeischema zit. afwachten dus.
snap dat je geen geduld mer hebt, helemaal als je in je wachtperiode zit, dan kun je helemaal niks doen, ppffff.

klaasje, leuk dat jullie gister uit eten zijn geweest om jullie nieuwe sexleven te vieren, haha gelukkig maar dat het zo goed gaat. wat hebben jullie gegeten?
26 Januari testen, dat zou een mooi verjaardags cadeautje zijn!!!!!

bieb, op welke dag van je cyclus zit jij nu? (ben de roze wolk even kwijt)
wat stom zeg van je moeder dat ze die verrassing verklapt heeft aan je broer, dat is inderdaad het mooiste om zelf te vragen. gelukkig was hij wel enthousiast.
wat lijkt me dat eng om zoiets mee te maken, wat jij op je werk hebt meegemaakt.
ik zou geloof ik ook denken dat hij een hartaanval had. gelukkig viel het achteraf mee.
dus jij biecht ook wat op? nou dan zal ik ook eerlijk iets zeggen wat ik sinds gisteravond heb......
ik ben ineens als de dood, voor de zwangerschap, de bevalling en het leven erna.....
vraag me niet waarom, en ik wil ook absoluut doorgaan met proberen zwanger te worden en ik wil het ook graag, maar ik ben gewoon doodsbang. zo dat is eruit.

essy, alweer 7 weken vandaag meid, dat gaat hard zeg.
gelukkig dat je nog geen kotsnijgingen hebt, beetje misselijk is nog wel te doen he.
jij vind de bevalling dus ook eng, dat had ik al een beetje door toen je vertelde dat je zwanger was en niet echt enthousiast kon zijn direct.
ik weet wat je voelt, maar ik probeer ook positief te denken, het is allemaal erg heftig misschien, maar je gaat er niet zomaar aan dood, haha.
leuk dat je vriendin het al weet, weten je ouders het nog niet dan?

charlotte, gelukkig dat je toch niet ongi blijkt te zijn en nu zo ziek mmmmm........., zou het?
ziek maar even lekker uit en als je wat beter bent, zou ik er toch even een testje tegenaan gooien! beterschap meid.

zo ben weer helemaal bij, kletsmajoortjes haha.

met mij gaat het wel goed.
we zijn gisteren begonnen met klussen.
moest wel lachen, want omdat we het hier gister hadden over na je mannetje klaarkomen ik gister precies het tegenovergestelde deed.
ik was eens voor echt 1 van de eerste keren voor hem aan, whaha heee zei hij: zo ver was ik nog niet, haahhaahahah moest zo lachen.
geprobeert om na hem nog een keer maar dat wou dit keer echt even niet.
nou word wel erg prive zo he, hier op het forum.
we hebben eindelijk de nieuwe tv in de keuken aan de muur hangen, de electricien is vandaag bezig geweest en hij staat super.
was wel weer de hele ochtend in de keuken aan de gang om hem te helpen, maar ach nou is het ook klaar.
de dagen dat ik vrij ben gaan altijd zo vreselijk snel, bah!
morgen en zaterdag moet ik weer werken, helemaal geen zin eigenlijk.
ga zo even The Bold And The Beautifull kijken en dan even boodschappen doen, jeetje wat moeten we vanavond nou weer ete.
elke dag weer zo moeilijk!!!! ik wil geen stamppot of hutspot, want dat maakt m'n vriendje altijd al als ik moet werken, en gister hebben we aardappels vlees en groente gegeten. wil vandaag effe wat anders maken ofzo.... maar niet te uitgebreid, whaha.
heeft iemand nog leuke suggesties?
trouwens mijn vriendje is vandaag nog naar de dokter geweest, omdat hij steeds zo verkouden blijft, al vanaf november.
de dokter denkt dat het een huismijdallergie kan zijn en hij moet dinsdag bloed prikken. hij heeft hem voor nu wel een antibiotica kuurtje voorgeschreven en volgens de ha heeft dat totaal geen invloed op de vruchtbaarheid van de man.
wel als de man koorts heeft dan blijkt dat de man daar heeel onvruchtbaar van kan zijn op dat moment, maar hij heeft geen koorts gelukkig.
we zullen in de loop van volgende week wel de uitslag krijgen.
nou heb wel effe weer genoeg gekletst,
kom vanavond nog wel effe weer hier.
groetjes

renee, wat goed dat je het je ouders hebt verteld!!
gelukkig in ieder geval van je moeder een leuke reactie.
hoef je tenminste niet meer zo op te letten dat je je verspreekt, dat had ik ook voordat ik het mijn vader vertelde, ppffff moeilijk is dat.
ik heb ook altijd strijkgoed liggen, heb er ook de pest aan. maar strijk vaak pas als ik het nodig heb om aan te trekken.
jammer genoeg heeft mijn vriendje allemaal blouses, bah.
dus dan ontkom ik er niet aan he.
nou meis, werkse nog effe
doei doei

Kruimels: Ha ha ja het wordt wel erg persoonlijk hier op ons forum, al die details over het klussen! Jeetje ik ben altijd jaloers op jou zeg, wat goed die lange stukken tekst die jij elke keer typt. En dan ook op iedereen reageren, dat lukt mij meestal niet.

Renee: Wat fijn dat je moeder zo leuk reageerde. Als ik het goed begrijp reageert je vader meestal wat anders, dus dan moet je het inderdaad maar niet te persoonlijk op pakken.

Linda: Oh wat zielig, die joey, heeft hij nog veel pijn? Verwen hem maar goed. en wat toevallig dat je die mensen tegen kwam.

Hier gaat het wel weer beter. Vandaag bij de HA geweest en mijn urine was nu gelukkig goed, dus toch geen blaasontsteking. Ik blijf die cranberry tabletten maar wel slikken, zal altijd wel goed zijn. Verder afgelopen nacht weer redelijk geslapen, dus dat helpt al veel.

Terug
Bovenaan