klusbabes 14

he april, ik ben er nog even hoor.
ben ondertussen aan het brutselen, heb besloten dat ik lekker visje ga bakken,mjam.
die lappen tekst komen vanzelf bij mij, ha ha schrijf vaak zo een eind weg, erg he.
maar voor dereacties hou ik wel een papiertje bij hoor, anders lukt het niet.
lekker lang weekend zeg voor jou, heerlijk, ik ben net 2 dagen vrij geweest en moet nu morgen en zaterdag werken, kort weekend dus.
wat ben jij aan het doen?

Hey Kruimels, ik moet eigenlijk naar de winkel, boodschappen doen voor het avondeten, maar heb echt geen zin. Zit dus maar een beetje achter de lap top, op zoek naar leuke meisjesnamen.....,.

Hoi meiden,

Werken was heerlijk !!!! Heel de dag gekletst en gelachen en nu......is het weer foute boel. Zit op de bank en kan weer nergens anders aan denken. Maar ja dat zal ook wel minder worden !!!!!!!

Linnie; gelukkig is de operatie goed gegaan !!!! Heb heel de dag aan jullie gedacht. Wel balen van die verklevingen he, zeker als het onverwachts komt. Geef hem maar een heeeeeeele dikke kus en verwen hem maar flink !!! Jullie hebben een dapper mannetje !!!! Wat een toeval ook dat je die mensen daar tegen kwam he.....klein wereldje hoor !!!!

Renee; wat leuk dat je moeder zo lief reageerde he. Daar had je nou zo tegenop gezien he. Jammer van je vader maar ja, tenminste 1 van de twee reageerde positief !!!

Charlotte; weet je zeker dat je gewoon ziek bent? Misschien iets anders ......?????Wannneer ga je testen? of lees ik daar nou overheen?

Kruimels; lekker aan de klus meis? Haha zo te zien hebben jullie erg veel lol, das ook heel balangrijk he !!! Zeker als het wat langer duurt he

Bieb; leuk leuk leuk ringen kijken !!!! Laat je weten of het gelukt is?

Meiden, weet het niet meer. Vind dit al heel wat want mn kop is op dit moment net een zeef haha

Liefs happy

Terug
Bovenaan