klusbabes 14

@linda: Arme joey en arme jij. Het is niet niks zo'n ingreep. Maar na een paar dagen zal het al een stuk minder pijnlijk zijn. Wat een kleine wereld, hoezo toeval dat je nu net die mensen tegenkomt.
@happy: laat je idd lekker verwennen. ik kan me voorstellen dat als je thuis bent en weinig afleiding hebt je het moeilijk vindt.
@renee: wat fijn dat je moeder zo reageerde. Zo te horen is je vader een man van weinig woorden of een man die moeite heeft met het tonen van zijn emoties. Ik denk dat veel vaders hun dochter nog echt als kleine meid zien. Hij heeft waarschijnlijk evn tijd nodig om aan het idee te wennen. Als het allemaal zo ver is zal die hartsikke trots zijn op de nieuwe kleine meid/knul
@april: gelukkig geen blaasontsteking. Ik drink regelmatig cranberriesap, omdat je een blaasontsteking tijdens de zwangerschap minder makkelijk kunt voelen. Vooral op momenten dat ik voor mijn gevoel te weinig heb gedronken. Kan toch geen kwaad.

@bieb: ben benieuwd of je iets moois gaat vinden voor een leuke prijs.
@kruimels: die angst die je nu hebt had ik zelf ook toen ik zwanger bleek te zijn. Je beseft je plots: er is geen weg meer terug. En die angst voor bevallen heeft volgens mij bijna iedereen. Vis, mmm lekker, wij ook, kabeljauwfilet.
@phoebe: Hou het in de gaten zou ik zeggen. Maar je gaat dus niet morgen al testen.
@charlotte: wanneer ging jij nou testen.

Hier verder niet veel bijzonders. Ja, ukkie wordt steeds sterker in arm en beenspieren, hihi.
We gaan van het weekend weer flink aan de slag in de kamers. En ik hoop dat mijn planning een beetje uitkomt. Goed, ik ga eens eten

Renee; zie je nou wel dat het allemaal meevalt! je moeder reageert toch hartstikke leuk! niet dat ze nu de hele tijd gaat vragen hoe het ermee staat. Sja, en mannen reageren altijd anders. Niets van aantrekken, het is jouw leven

Kruimels; ik heb 5-1 mijn laatste ongi gehad, mijn eitjes dagen komen er weer aan...Waarom ben je ineens zo bang voor de zwangerschap enzo? Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Het is toch een hele verandering, en het is natuurlijk niet zo dat je je kindje weer terug kan duwen als je er even geen zin in hebt haha. Komt wel weer goed. Straks ben je zwanger, en dan ben je alleen maar blij

nog even over dat klaarkomen (sja zeker erg prive haha), ik heb juist het idee dat het juist beter werkt als de vrouw eerst klaarkomt en dan de man, zo is het de 1e  x wel gelukt bij mij haha (maarja hierna niet meer...).

Ben benieuwd dinsdag de uitslag van je vriendje

april. fijn toch geen blaasontsteking.

Phoebe; klets jij maar gewoon mee hoor. Je hoeft je echt niet bezwaard te voelen. gezellig toch. Alhoewel met zoveel dames valt t soms niet mee om alles bij te houden. en die wc, alleen plassen of ook andere ontlasting? veel plassen kan natuurlijk teken van zwangerschap zijn, misschien te vroeg getest?

Linda; wat zielig weer voor Joey zeg. Misschien wel goed dat ze nu die verklevingen hebben weggehaald, anders heeft hij er misschien weer later last van. Geef m maar een dikke knuffel

Ben vandaag niet naar stad gegaan. geen zin. alle2 moe. We hebben net lekker patatjes gehaald. eigenlijk te veel gevreten, was gelijk misselijk

Ik wordt gek van iedereen , de helft van de mensen die weten dat we gaan trouwen, vragen allemaal, en is Bieb zwanger? grr ze moesten eens weten. Mensen weten natuurlijk niet beter, maar doet me af en toe pijn die vragen.
Mannelijke collega denkt ook de hele tijd dat ik zwanger ben, volgens mij. Het 2e wat hij zei toen ik vertelde dat ik ging trouwen, ben je soms zwanger. En vandaag zei ik, pff geen zin ben moe. Toen zei hij weer, je bent gewoon zwanger. Waar bemoeit die man zich mee zeg. Hij zegt het trouwens heel vaak, als ik ef geen zin heb hoor. Ondertussen ben ik al 100x zwanger geweest

ik ga maar weer even de roze wolk ophalen

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk
Januari: 7) Essy, 4e ronde

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3) Kruimels 9de ronde, 1ste kindje
4) ,Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde     , Bieb, 3e ronde na mk
6)
7) Essy, 4e ronde
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)   Charlotte 1e ronde, 1e kindje  (weet cyclus nog niet, 28 dg aangehouden)
14)
15)
16) Phoebe 7e ronde 1ste kindje
17)
18) Linda 2e kindje , 10e ronde deze keer geen clomid
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Jacqy84, 7e ronde
26) klaasje 1e ronde (onrm.cyclus)
27) Renée 6e ronde (onregelmatige cyclus, uitgegaan van gemiddelde 33 dagen)
28)
29)
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje , Bieb 4e ronde 1e kindje
3)
4)anoeska 5e ronde eerste kindje
5) Kruimels 10de ronde, 1 ste kindje  (gemiddelde 34 dagen aangehouden)
6)
7)
8)
9) Happy 8e ronde  
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Phoebe, ik wil je echt geen valse hoop geven, maar ik voelde ook niks, sterker nog ik dacht zeker dat ik ongi zou worden (had ook af en toe wat van die klachten). Spannend meid.

Ik wil trouwens een snelle dans cursus gaan doen, maar vriendje heeft geen zin. Heb ooit wel eens danscursus gehad toen ik 15 was, maar weet t niet meer. Heb altijd nog een keer willen doen, en nu helemaal met onze bruiloft. Zag net in krantje spoedcursus, toch maar even vriendje overhalen....

Terug
Bovenaan