klusbabes 14

hallo,

ben weer bijgelezen,

phoebe: ik heb precies hetzelfde hoor met dat reageren ben er ook niet vanaf het begin bij, en als er dan gereageerd wordt op iedereen en soms niet op de dingen die jij vraagt, denk je weleens van vinden ze het niks dat ik er ook bij ben???
maar gewoon reageren hoor, ik lees nogal snel over dingen heen.
heb ook zeker moeite met die namen op hyves dus vind je tip wel een goeie.

KRUIMELS: mijn klusperiode gaat ook beginnen maar wij doen het gewoon om de dag maar precies zoals je zegt aan het eind heb je zoiets van nu alweer???

charlotte:
heb je nu al getest?

HAPPY:
wat fijn dat je even onspanning hebt gehad op je werk. hoop dat het maandag allemaal een beetje mee valt.

mijn bezoek aan de gyn. komt ook steeds dichter bij ben niet echt zenuwachtig, loop al zo lang i n het ziekenhuis wel bij een internist maar ben al zo vaak met de billen bloot gemoeten. haha.
vandaag toch lekker een dag vrij gehad mijn zus is nog steeds ziek dus moet morgen weer al haar taken erbij nemen dus vandaag is er een andere collega naar de markt geweest, was wel blij was woe. super moe.

nog even een vraagje als jullie ongi. worden hebben jullie de eerste 3 dagen dan ook alleen maar bruin (alles behalve roof bloed) bloed of betekend dit dat ik misschien gecuriteerd moet worden???

o ja bieb,

mijn man en ik konden voor geen meter dansen hebben weleens een spoed curses gedaan maar dat was ook niks alleen maar ruzie haha
en toen hebben wij besloten om gewoon 1,2 tik weet niet of je weet wat ik   bedoel maar dat is 2 naar voren tik en 2 naar achter tik.
en anders gewoon de polanaise als openings dans hahah
of de vogeltjes dans

RENEE:
super goed dat je het verteld heb hoe minder stress hoe beter het is om zwanger te raken. en fijn dat je moeder goed gereageerd heeft, en vaders zijn altijd cooler dan vrouwen he.

liefs anoeska

april:
een paar jaar geleden heb ik dat ook gehad dat betekend dat het een soort van vies is vanbinnen en moet het schoon gemaakt worden
vandaar dat ik ook   naar de gyn, ben gelukkig door mijn internist door verwezen dus kon er sneller naar toe en kan ik gelijk (tenminste als ze dat willen) alles laten controleren of alles goed is van binnen
ben namelijk 7 jaar geleden geopereerd aan mijn darmen (ivm ziekte van crohn)
toen hebben ze 35 cm weg gehaald, en sindsdien denk ik weleens dat ik voor het ongeluk geboren ben en dat ze misschien wel iets geraakt hebben, want heb namelijk begrepen dat je dikke darm naast je eier stokken ligt,
maar moet 24 jan. naar de gyn en heb van het weekend mijn klusperiode misschien is het dan wel raak en kunnen ze het gelijk zien weet ook niet..

liefs anoeska

Anouska; gecurreteerd? dat gebeurd volgens mij alleen maar als je een miskraam hebt gehad. Als het er maar niet uitkomt zeg maar.
Ik heb zelf bij mijn ongi de 1e dag beetje bruinig, dan wat meer met stolsels en rood, 1 na laatste dag ben ik het meest ongi, en laatste dag ook wat bruinig

april; ben al 34...ouwe bok

enne, ga alleen voor wet trouwen. Vriend is wel katholiek maar doet er niets mee.Mijn ouders zijn ook katholiek maar wij, de kinderen, niet.

Ik vroeg net weer aan vriendje van danscursus, en toen werd hij boos, Nou, doet het dan maar, jij wilt altijd je zin,. Nou laat maar, hoeft al niet meer. Het is toch handig, en ook voor onze bruiloft. Wij zijn alle2 gelukkig wel ritmisch.
En spoedcursus is maar 4 lessen, valt toch mee?

irriteer me nu rot op vriend, Verslikte zich in soep, maar hij zit nu al 5 min zijn neus te snuiten en te boeren enz enz. grr straks ga ik niet   meer trouwen hoor!!!

Terug
Bovenaan