klusbabes 14

Anouska; oke, nu snap ik waarom je het vroeg. Las je reactie.   Sja, kan er geen antwoord op geven verder. Misschien komt trouwens mijn droom wel uit!
anouska zwanger, raar he dat ik over je droomde. Jouw naam floepte er gewoon uit

hey meiden

bedankt voor jullie lieve woorden meiden

Happy: een meisje geboren bij een van jullie kroegmaatjes, gefelciteerd, hoe is het met je meid gaat het weer een beetje met je

Sterretje: doe jij ook een beetje rustig aan meid, je hebt ook nog een baby in je buik meid, hopelijk zijn jullie nu snel klaar met klussen

Phoebe: je hoeft je niet bezwaard te voelen hoor meid om hier tussen te kleppen hahaha, spannend hoor meid, bijna je nod dag

Bieb; jeetje he daar wordt je toch ook gek van zeg je dat je gaat trouwen gaan ze meteen zeiken of je misschien zwanger bent, ongelooflijk maar ja je houd dat toch   niet tegen

Renee; wat goed dat je het tegen je ouders hebt verteld, en dat je ma goed reageerde daar zag je nog wel zo erg tegenop, gelukkig dat het meeviel

Joey heeft het heel goed gedaan vandaag, alleen heeft ie nu een pamper om omdat ie erg bloed, en als ie moest plassen zei hij dat , alleen dan ging ie erg huilen want dat gaat enz. moest er dan vanaf en weer nieuw erop, maar hij doet het erg goed, en wij zijn apetrots op hem, het bloeden wordt nu wel wat minder gelukkig, maar pfff het ziet er echt niet uit hoor, het lijkt wel een paars blauwe opgeblazen ballon die op ontploffen staat, zo zielig , maar ja over een paar dagen is het allemaal weer beter
Ik ga effe verder lezen

Anouska
ik heb ook veel last van dat bruine wat jij bedoelde. Het wordt nu wel langzaam aan bloederiger als ik ongesteld ben.

Sterretje
Je zegt precies zoals ik ook denk dat mijn vader reageert. Nog wennen aan het idee maar dadelijk een appetrotse opa (hoop ik in ieder geval wel haha)!!

Bieb
ik kan me ook zo ergeren als hij zich verslikt! Alsof hij  in plaats van een rijstekorrel een biefstuk in het verkeerde keelgat  heeft zitten  zo ´n geluid produceert hij dan! En ik schrik me maar steeds het apezuur en denk dat ik de heimlich moet gaan uitvoeren!   hahaha

X

hey anoeska: ik had als ik ongesteld werd gewoon gelijk rood bloed, maar ja nu heb ik een cyclus met oranje bloed gehad heel licht en dat kon dan weer van die hormonen komen wat ik heb, maar goed ik hoop dat bij jouw alles gewoon goed is , en dat je die ellende niet nog een keertje hoeft te doorstaan

Bieb; haha danscursus, dat hebben wij ook gedaan voordat we trouwde en wat denk je, ik kon geen danspas verzetten met die domme jurk aan hahaha, al die weken voor jan doedel gedanst, hahah

meiden ik ga me bedje opzoeken want wij zijn gesloopt na zo'n dag, de visite is ook net weg, en ik kan mijn oogjes niet meer openhouden, morgen lees ik alles weer bij
iedereen een fijne avond en tot morgen,

xxx linda

@renee: van je pa weet ik het wel zeker, don't worry.
@linda: bedankt voor je bezorgdheid. Ik klus maar een bepaalde periode, omdat ik weet dat ik anders rugklachten krijg. De controle bij vk was ook goed, alles was in orde
Dus we wisselen klussen en relaxen af.
@bieb: uiteindelijk hebben we helemaal niet gedanst op de bruiloft. niet aan gedacht. Wel hadden we ruim een jaar ervoor danslessen gehad voor een evt. bruiloft. Het is leuk als je het eenmaal onder de knie hebt, maar af en toe krijg je er ook woorden door. trouwens een ring gevonden?

Terug
Bovenaan