klusbabes 14

he hier kruimeldief nog effe zoals vaak zo laat.

happy, leuk weer een meisje erbij in de kroeg, gefeliciteert!
hoe gaat het met je ?

april, ja grappig he dat topic, ik heb zeker even gereageert, haha.

phoebe, zit je steeds op de wc meid, doe ik ook als ik rond mijn nod zit hoor, haha tot ergernis van m'n vriendje. "moet je nou alweer naar de wc" whaha, nee eigenlijk niet.
balen dat de test nog negatief was, maar wie weet met een paar dagen wel positief....

sterrejte, was je kabeljauw lekker? onze pangafilet was wel lekker maar beetje flauw dus.
leuk dat je de kleine zo goed kunt voelen nu, legt je vriendje zijn hand ook vaak op je buik, of kan hij het nog niet goed voelen?

bieb, dus je zit in de klusperiode meid.
vervelend he dat iedereen je vraagt of er al een baby komt, ik heb dat ook hoor.
niet zozeer dat ze het zeggen, maar wel dat ik voel dat ze het denken, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen, beetje achterdochtig soms, haha.
ik weet ook n iet precies waarom ik bang ben/was, zal we weer over gaan.
in ieder geval laat ik me daar niet door van de wijs brengen!!!!
ik heb ook dansles gehad, tot aan zilver ster. was zo leuk.
vriendje zou wel met me willen dansen, maar hij kent nog helemaal niks en dan moet ik weer helemaal opnieuw beginnen met brons, vind ik ook zonde.

anoeska, ik heb eigenlijk gelijk vanaf dag 1 van de menstruatie wel rood bloed, alleen was het de afgelopen ongesteldheid niet veel de eerste dag, kwam iets later op gang.
zou er inderdaad gewoon eens naar vragen de volgende keer als je weer heen moet.
vragen kan nooit kwaad.
ik weet dat er ook homeopatische medicijnen zijn om je baarmoeder te reinigen, maar hoe die heten weet ik niet.

linda, ben blij dat het beter met Joey gaat!
geef hem een dikke knuffel van mij.

heb een probleem met mijn laptop, er zit een breukje in de kabel van de oplader en heb nu nog maar halve batterij.
als ik snoer beweeg dan laad hij soms even op, maar ben bang dat hij vandaag of morgen het echt begeeft.
dus als ik even niet meer hier ben, dan weten jullie wat het probleem is, haha dan moet ik eerst een nieuwe oplader kopen.
morgen en zaterdag werken, ach is zo weer om!
ga nu lekker oogjes dicht doen, morgen weer klussen.
welterusten allemaal
xxxx kruimels

goeiemorgen meiden

Sterrretje; ik ben gewoon bezorgd om de zwangeren onder ons, jullie doen zoveel werk niet normaal daarom zeg ik af en toe tegen jullie dat julli wel omjezelf moet denken, hahah ik bedoel het goed

Kruimels; ik had nog niet gereageerd op de auto van je schoonzus, wat een ellende wat zij heeft met dat ding zeg, ik zou ook steeds moeten huilen dan hoor het zit er niet mee
en veel plezier in je klusperiode haha

Joey heeft een goede nacht gehad, hij werd om 6 uur pas wakker en toen moest ie natuurlijk verschoond worden nou ja de hele buurt was dus wakker zo schreeuwen wat ie deed, maar ja, Ik ben wel een beetje bang dat ik zometeen weer opnieuw moet beginnen met hem zindelijk maken omdat ie nu een pamper omheeft, hij zit nu steeds scheten te geven en ik zeg steeds als je moet poepen moet je het zeggen tegen mama dan gaan we op de pot maar ik ben bang dat het in zijn pamper beland, ik ga ook vanmorgen de poli bellen om te vragen dat als het bloeden over is of ie dan gewoon zijn onderbroek weer aan mag, maar ja
Meiden iedereeen een fijne dag vandaag en ik kom vanmiddag nog wel effe buurten

xx xlinda

hoi meiden,

Hier ff een berichtje van bambi, had er gisteren 1 op de hyves achter gelaten, maar daar is niet iedereen he.

Ik heb het zo enorm druk, mensen kinderen waar ben ik aan begonnen met dat verhuizen. ons paleisje heeft in elke kamer maar 6 lagen behang zitten . pfff en dat wil ik er allemaal af hebben.

Verders ging het met mij ook  niet helemaal gewelidig. ik had heel er g buikkrampen van de week en duizelig. dus ik voor de zekerheid vk gebeld en moest f flangkomen. gelukkig niks aan de hand hoor. maar moet het wel wat rustiger aan doen, want ik deed veel te veel. jaja hoe moet ik nu rustig aan doen. is mega druk op me werk, waar ik trouwens met veel tegenzin heen gaat, en dan nog verhuizen ook pff. ik probeer meer aan me ventje over te laten. Want ik trek het echt niet. krijg ook enorme rugpijn als ik te veel doe en de emoties lopen elke dag flink op. heb de laatste dagen zoveel gejankt. gelukkig vandaag niet, maar dat komt omdat tot 10. uur mog uitslapen en niet hoef te werken. dat werk neemt toch ergens spaning mee, ik weet ook niet waarom ik het opeens zat ben. echt heb het helemaal gehad met die twee mensen, zal wel door de zwangerschap komen, en omdat ze weinig interress in me tonen. ja alleen waneer het mij niet uitkomt. of ik wou uitleggen waarom ik die dag daarvoor zo moest huilen en de dag daarna alles over was. pardon. dacht ik. nee dus, dat ga ik niet uitleggen, heb ik ff geen behoefte aan. viel ook weer verkeerd,bah ben het ff gewoon zat.

meiden mis jullie, maar moet elke keer ff tussen door. nu eet ik friet bij me ouders, vandaat dat ik ff achter de pc ben gekropen. ga ff kijken of ik wat kan bijlezen.

had wel gezien dat alles redelijk gaat met joey alleen dat het verband wisselen een ware oorlog is. arm ventje. ik hoop dat het snel beter gaat. ik ga jullie verhalen ff bekijken. maar beloof niks.

xxx Bambi

nog ff snel voor het eten.

Happy wat onwijs balen voor je meid. dat je nu weer rot nieuws moet krijgen. wel leuk dat er weer een mesije is geboren op je werk

eeehmm wat nog meer.

rimke en essy allebij rond de 7 weken zijn. en ook pukkels hebben, nou ik word er niet goed van.

april de kleine af en toe voelt en volgende week de 20 weken echo heeft.

eemh wat nog meer.

sorry heb namelijk heel vlug vanalles gelezen.

Ik wil iedereen ff een dikke knuffel geven en vind het jammer dat ik gewoon niet de tijd heb om iedereen persoonlijk teschrijven.

ik moet nu eten , dus ben er weer vandoor. ik kom gou weer buurten.

dikke x Bambi

hallo meiden,

hoe is het?

LINDA: vindhet echt super zielig voor je ventje je kunt het bijna voelen hoe zeer het moet doen he. maar weet ook niet met die pampers denk dat je daar wel streng in moet zijn dat dat niet de bedoeling is.

KRUIMELS: snap niet dat je nog zo laat op kunt zijn ik lig dan allang op bed hoor maar moet ook wel rond half 6 op.

en   meiden het is zeker rustig de laatste tijd maar er zijn er dan ook al een paar zwanger natuurlijk en veel mensen een nieuw huisje een bruiloft regelen dus dat zijn natuurlijk ook dingen die moeten gebeuren.
mijn mannetje moet vanaf volgende week dinsdag naar praag dus hoop dat we op tijd kunnen klussen, hij belde of het goed was maar het is iets wat hij graag wil doen want hij was er nog nooit geweest met de vrachtwagen, en wie ben ik om hem tegen te houden toch.
als ik die bruine afscheiding (soort ongi) meetel dan zou ik maandag mijn eisprong moeten hebben dus zijn nu volop aan de klus, en als ik dat niet mee moet tellen dan zou het woensdag zijn de eisprong maar hij is zo en zo dinsdag thuis dat heeft hij geregeld. dus hoop dat het genoeg is en dat minn berekeningen kloppen.

liefs anoeska

het is hier inderdaad erg rustig meiden

Bambi: ik schreef het van de week ook al aan je meid, maar je moet het echt rustiger aan gaan doen, omdat je zoveel doet heb je die buikkrampen en voel je je niet goed, pas a.u.b op jezelf meid anders gaat het zometeen niet goed met je en stort je in probeer wat aan anderen over te laten zoals dat behang af halen, vraag aan je ouders of je zusje of die dat willen doen , en zeg dat jij je niet goed voelt enz, zometeen moet je de rest van je zwangerschap plat liggen omdat je bloeddruk stijgt ofzo, ik hoop het niet voor je maar ik waarschuw je alleen,

anoeska: hopelijk zijn jullie op tijd met klussen meid, en is het raak, ik wacht nu op mijn ongi en dan op dag 3 aan de clomid dus volgende week ofzo mag ik weer gericht gaan klussen haha

xxx linda

Terug
Bovenaan