he hier kruimeldief nog effe zoals vaak zo laat.
happy, leuk weer een meisje erbij in de kroeg, gefeliciteert!
hoe gaat het met je ?
april, ja grappig he dat topic, ik heb zeker even gereageert, haha.
phoebe, zit je steeds op de wc meid, doe ik ook als ik rond mijn nod zit hoor, haha tot ergernis van m'n vriendje. "moet je nou alweer naar de wc" whaha, nee eigenlijk niet.
balen dat de test nog negatief was, maar wie weet met een paar dagen wel positief....
sterrejte, was je kabeljauw lekker? onze pangafilet was wel lekker maar beetje flauw dus.
leuk dat je de kleine zo goed kunt voelen nu, legt je vriendje zijn hand ook vaak op je buik, of kan hij het nog niet goed voelen?
bieb, dus je zit in de klusperiode meid.
vervelend he dat iedereen je vraagt of er al een baby komt, ik heb dat ook hoor.
niet zozeer dat ze het zeggen, maar wel dat ik voel dat ze het denken, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen, beetje achterdochtig soms, haha.
ik weet ook n iet precies waarom ik bang ben/was, zal we weer over gaan.
in ieder geval laat ik me daar niet door van de wijs brengen!!!!
ik heb ook dansles gehad, tot aan zilver ster. was zo leuk.
vriendje zou wel met me willen dansen, maar hij kent nog helemaal niks en dan moet ik weer helemaal opnieuw beginnen met brons, vind ik ook zonde.
anoeska, ik heb eigenlijk gelijk vanaf dag 1 van de menstruatie wel rood bloed, alleen was het de afgelopen ongesteldheid niet veel de eerste dag, kwam iets later op gang.
zou er inderdaad gewoon eens naar vragen de volgende keer als je weer heen moet.
vragen kan nooit kwaad.
ik weet dat er ook homeopatische medicijnen zijn om je baarmoeder te reinigen, maar hoe die heten weet ik niet.
linda, ben blij dat het beter met Joey gaat!
geef hem een dikke knuffel van mij.
heb een probleem met mijn laptop, er zit een breukje in de kabel van de oplader en heb nu nog maar halve batterij.
als ik snoer beweeg dan laad hij soms even op, maar ben bang dat hij vandaag of morgen het echt begeeft.
dus als ik even niet meer hier ben, dan weten jullie wat het probleem is, haha dan moet ik eerst een nieuwe oplader kopen.
morgen en zaterdag werken, ach is zo weer om!
ga nu lekker oogjes dicht doen, morgen weer klussen.
welterusten allemaal
xxxx kruimels