ANouska; hier soms een zeurende man, maarja hij zit altijd met zijn telefoon te spelen, en daar heeft hij ook internet op, dus pech voor hem.
(als je het nu over de duivel hebt, hij vraagt nu net met een heel zielig stemmetje; ben je aan het computeren???...) haha
Bambi; doe je wel een beetje rustig aan meid. Net als Linda zei, laat de zwaarste klussen aan anderen over. En goed rusten. je zou het jezelf nooit vergeven als er wat zou gebeuren
Nou, voor mij geen internet meer overdag...Vandaag kregen we mailtje op werk dat we niet meer mochten internetten tijdens werktijd, wel tijdens pauze. En dat sommige mensen zelf wel wisten over wie het ging. En wie niet meer op internet kon, en opnieuw aangemeld moest worden, moest zich maar even melden,. En wat denk je, juist ja. Ik ben geblokkeerd. Dus ik mailtje sturen, of ik dan wel voor bepaalde sites gedeblokkeerd kon worden (heb ik nodig voor t werk). Kreeg ik reactie terug, dat ik van 3-1 t/m 17-1 wel 8 uur had ge-internet, en dat ze aan de pagina;s zagen dat het ook prive was, en dat die 8 uur zeker niet alleen tijdens de pauze was. Oeps. Ik terug, dat ik het meeste tijdens pauze internet, en voor t werk op routeplanner,nl moet zijn,en dat het klopt dat ik wel eens tussendoor prive internet, en dat ze gelijk hebben dat dat natuurlijk niet kan (slijm slijm). Dus nu maar een beetje oppassen haha, heb nog geen vast contract, en ze zijn al zo aan het opletten op onze afdeling.
Als ik het zelf zo uittel, denk ik wel dat ik in die paar weken buiten de pauze om, ong 1 tot 1,5 prive heb ge-internet. Heb er al de hele tijd zo een kut gevoel over....
Nu hebben ze trouwens ook gezien natuurlijk dat ik op deze site heb gezeten,. Nouja, dat vindt ik nog t minst erg....
Ben ook nog verkouden aan t worden....
misschien als t niet regent ga ik morgenochtend met vriendin hardlopen, vriend moet werken.
Zondag is er bruidsbeurs, dus denk dat we daar maar even heen gaan.
Hoest verder met de meiden die nu hun NOD hebben????