klusbabes 14

goeiemorgen meiden

sterretje: je bent heel goed bezig meid hahaha, en hopelijk zijn jullie nou snel klaar met het klussen in huis

Anoeska; zo te lezen heb je een druk weekend voor de boeg , heel veel plezier meid

Bieb; jeetje he betrapt op je werk haha, dat ze dat allemaal controleren zeg, maar ja nou weet je dat in ieder geval, oppassen maar haha,
Morgen ga je naar een bruidsbeurs zag ik veel plezier, dat vond ik wel leuk hoor

hhahhaa de kinderbescherming heeft nog niet op de stoep gestaan hahah, maar het is zo zielig want hij wil niet verschoond worden dus houdt hij nu zijn plas op,maar ja hij moet het is echt een krijspartij, dus ik hoop dat ik maandag met dat verschonen mag stoppen, nu blijven die gaasjes steeds aan dat eikeltje plakken dus dat moet ik er dan zachtjes aftrekken dus jullie weten dan al wat er aan de hand is, maar ja, nog effe

Ik ben vanmorgen ongesteld geworden en dus een maandag weer aan de gezellige clomid

ik ga weer eventjes verder lezen

xxx linda

Kruimels: ging je lekker in je eentje hahahaah, wat je cola vraag betreft ik weet het niet , ik had er nog nooit van gehoord, maar dat cola zo en zo slecht voor je is dat staat vast, ik drink het ook nooit want ik lust het niet,
En als ik geen zin heb om te klussen dan maak ik ook geen zin want dat krijg ik dan ook niet hahaha, dan de dag erna maar weer, maar ik hoop dat voor jouw evengoed nog de zin komt hahaah

Jacqy: ik kan erin komen dat je er helemaal doorheen zat omdat dan nog een collega fijn komt vertellen dat ze zwanger is, dat komt gewoon hard aan, en huilen dat is goed voor je , gooi het er maar allemaal uit

phoebe: spannend hoor meid morgen testen, ik ga hard voor je duimen

Klaasje: voor jouw wordt het ook spannend las ik , hopelijk komt er voor jouw ook goed nieuws meid, we horen het wel

Meiden ik ga in bad, en ben er vanmiddag nog wel effies, als joey vanmiddag wakker is gaan we op visite bij vrienden die hebben een nieuw huis waar ze net in wonen en over 3 weken worden ze pa en ma, wel gezellig, en morgenochtend hebben we een verjaardag van me broer zijn vrouw

xxx linda

@bieb: volgens mij is het bruidsbeurzenperiode. De nieuwe collectie is nu waarschijnlijk binnen. Een gek idee dat ik daar een jaar geleden ook mee bezig was, er is ondertussen zoveel gebeurd. Waar ga je precies naar de beurs?
Wat balen van je werk. Ik zou er zowiezo voorzichtig mee zijn, want vanuit het bedrijf kan een netwerkbeheerder idd zo nagaan wat wie gedaan heeft.
Hoe mijn man is? Nou, hij had nooit veel met baby's of kinderen. Tot hij ook kinderen wilde. Hij kijkt er nu anders naar en moet vaak lachen om bepaalde situaties. Wat hulp betreft zal ik echt niet bang hoeven zijn. Hij is uit zichzelf al behulpzaam. En hij doet ook jaren de kattenbak

@jacqy: Wat rot voor je. Gelukkig heb je steun aan je andere collega. Hoe lang waren jullie nu eigenlijk bezig (in welke ronde bedoel ik)  Jij had verder toch een regelmatige cyclus, dacht ik? In ieder geval succes en ik weet dat het makkelijk gezegd is, maar probeer ook te genieten van de dingen die je nu wel nog kunt en tijdens een zwangerschap niet. Dikke

@rimke: Ik neem aan dat alles rustig ook alles goed betekend. Hoe ver ben je nu Rimke? Kan het zijn dat jij samen met Essy rond 9-2-2008 rond de 12 weken zitten?
Werk je trouwens al weer? Hier zijn we idd al flink bezig met de kinderkamer. Vandaag en morgen latexen, poetsen, plinten. Over ruim een week komt dan de kinderkamer. Dus ik kan evt. volgend weekend eraan werken.
Ga je na week 12 ook kijken voor een kamer of heb je al een idee?

@kruimels: jeetje, wat had je een ellenlange monoloog gisteren . Ik wilde ook online, maar dat moet steeds ingesteld worden. Dus ik zei het tegen manlief en niks hoor. Ik had ook geen zin om naar beneden te gaan om het te vragen. Hij had het later pas ingesteld. Anders was ik wel mee komen kletsen.
Zo'n beurs is best leuk. Ik zou zo weer jurken kunnen kijken. Echter zou ik nu kijken en hopen geen mooiere jurk te zien dan ik destijds aan had. (erg he) Maar je kunt toch met je vriendin gaan.
Ik ben trouwens ook een avondmens. In de eerste topics kwam ik ook vaak later pas online. Maar ja, nu val ik 's avonds gewoon in een diepe coma, hihi.
Wat ben jij een bofkont met jouw werktijden. Vooral in de winter is dat fijn. Ik ben al ruim een uur aan het werk als jij start.

@kruimels: wat de cola betreft weet ik alleen dat je die tijdens de zwangerschap niet teveel moet drinken ivm cafeine. Maar bij het zwanger worden? Ik zou er anders op googlen.

Terug
Bovenaan