Kruimels: ging je lekker in je eentje hahahaah, wat je cola vraag betreft ik weet het niet , ik had er nog nooit van gehoord, maar dat cola zo en zo slecht voor je is dat staat vast, ik drink het ook nooit want ik lust het niet,
En als ik geen zin heb om te klussen dan maak ik ook geen zin want dat krijg ik dan ook niet hahaha, dan de dag erna maar weer, maar ik hoop dat voor jouw evengoed nog de zin komt hahaah
Jacqy: ik kan erin komen dat je er helemaal doorheen zat omdat dan nog een collega fijn komt vertellen dat ze zwanger is, dat komt gewoon hard aan, en huilen dat is goed voor je , gooi het er maar allemaal uit
phoebe: spannend hoor meid morgen testen, ik ga hard voor je duimen
Klaasje: voor jouw wordt het ook spannend las ik , hopelijk komt er voor jouw ook goed nieuws meid, we horen het wel
Meiden ik ga in bad, en ben er vanmiddag nog wel effies, als joey vanmiddag wakker is gaan we op visite bij vrienden die hebben een nieuw huis waar ze net in wonen en over 3 weken worden ze pa en ma, wel gezellig, en morgenochtend hebben we een verjaardag van me broer zijn vrouw
xxx linda