klusbabes 14

@phoebe: spannend morgen. En dan droomt je moeder ook nog eens.
@anouska: hoe staat het er bij jou voor. Bij jou was toch ook al gedroomd door bieb als ik me niet vergis.
Bij mij was ook gedroomd door iemand. Maar toen wist ik zelf al dat het ook klopte, dus wie weet dames.

@linda: toch vervelend dat hij zijn plas moet ophouden. ik hoop dat hij dit allemaal weer snel vergeten is. En meestal is het beter dat ze dit doen in hun jonge jaren. Ze vergeten nog veel. Trouwens heel Volendam is weer op tv. Nick en simon, Monique Smith. Zitten er daar zoveel artiesten en wannabe-artiesten? Veel plezier bij het huiskijkbezoek en de verjaardag. En alweer clomid, ik hoop dat je niet zoveel klachten krijgt als laatst

Goedemorgen meiden!

Sterretje, ik zit nu in ronde 7 en heb een hele regelmatige cyclus. Dus eigenlijk staat niets mij in de weg! haha. Maar goed, geduld he?!

Kruimel, ik heb dat toen ook gehoord van die cola. Ik ben wel iets minder gaan drinken, want dat was echt te veel. Maar drink gewoon nog cola hoor!

Linda, ik vind het zo zielig voor je kaboutertje! Hoop dat het snel geneest!

Ga zo even boodschappen doen.
Fijne dag meiden!

Liefs Jacqy

@jacqy: Ja, idd toch een kwestie van geduld. Maar dit is jouw jaar, meid. Veel plezier met boodschappen doen. Ik moet ook nog, bleh. Ik heb eigenlijk even helemaal nergens zin in.

Goedemorgen!

@sterretje: essy en ik zijn idd zo rond dezelfde datum uitgerekend. Grappig. ben nu 7 weken en 3 dagen........blijft spannend. 7 februari mogen we weer voor een echo komen, en aankomende dinsdag heb ik mijn intake weer, misschien hoeven ze geen bloed te prikken, hebben ze de vorige keer al gedaan..........wordt daar altijd een beetje zweterig van. (schandalig want prik al mijn patienten bont en blauw..........)
Ideeen voor het babykamertje hebben we al. Wil alles naturel houden, heb schattige meubeltjes bij de Ikea gezien, gewoon wit, en ga aan mijn zus vragen als we het geslacht weten of zij een leuk schilderij wil maken..........en ik heb een heel leuk plaid bij LIEF!!! gezien, iets rose/oranje voor een meisje en blauw en groen voor een jochie.
Ik ga geen gigantisch dure spullen kopen, ben dol op de Ikea en de Hema, dus dat is mijn voordeel. Ze zijn er zo uitgegroeid en doe het eigenlijk ook als statement..........hahaha!

Jullie zijn er helemaal uit toch? Hebben al meubeltjes gekocht enzo.........leuk!
Nog wat van die geurbuiltjes van Zwitsal ophangen en het feest is compleet!

hey meiden

het is weer rustig vandaag hier

Rimke: hahaha toch een bepaalde angst voor bloedprikken, en zelf iedereen bont en blauw prikken hahahaha, jehoort het vaker he
Je hebt gelijk ook dat je niet alles zo duur koopt, zo denk ik ook hetzelfde met kleren, joey krijgt echt geen broeken van 50 euro aan, over een maand kan ie het niet meer aan en als ie langer in 1 maat blijft dan wordt het een ander verhaal maar goed

Ik heb bericht gekregen van de chreche op donderdag 7 febr. mag ie voor het eerst heen, spannend hoor

meiden iedereen een fijne dag, en misschien ben ik er vanavond nog wel eventjes

xxx linda

Hey meiden,

Bedankt voor het duimen, maar het heeft helaas niet geholpen, vanmorgen ongi geworden.....
Ik heb het net aan mijn ventje verteld (die is aan het werk) en hij was ook teleurgesteld, op naar ronde 8 dan maar!
Ik heb nog even een vraagje aan jullie. Ik heb nu 3 rondes de ovulatie testen van sensitest gebruikt, maar die hebben nooit een eisprong aangegeven.
Zou het kunnen dat die testen niet werken bij mij en dat ik een ander merk eens moet proberen? Ook heb ik ergens gelezen dat je niet met ochtend urine kan testen, maar in de gebruiksaanwijzig is daar niks van terug te vinden.
Welke merken raden jullie aan?

Liefs Phoebe

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk
Januari: 7) Essy, 4e ronde

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3) Kruimels 9de ronde, 1ste kindje
4) ,Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde     , Bieb, 3e ronde na mk
6)
7) Essy, 4e ronde
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)   Charlotte 1e ronde, 1e kindje  (weet cyclus nog niet, 28 dg aangehouden)
14)
15)
16)
17)
18) Linda 2e kindje ,

10e ronde deze keer geen clomid
19)
Phoebe 7e ronde 1ste kindje

20)
21)
22)
23)
24)
25) Jacqy84, 7e ronde
26) klaasje 1e ronde (onrm.cyclus)
27) Renée 6e ronde (onregelmatige cyclus, uitgegaan van gemiddelde 33 dagen)
28)
29)
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje , Bieb 4e ronde 1e kindje
3)
4)anoeska 5e ronde eerste kindje
5) Kruimels 10de ronde, 1 ste kindje  (gemiddelde 34 dagen aangehouden)
6)
7)
8)
9) Happy 8e ronde  
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16) Phoebe ronde 8 eerste kindje    

17)
18)
19)
20)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om
je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl
V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze
zetten

Terug
Bovenaan