klusbabes 14

Lieve meiden,

Ik denk aan jullie!!!!
Linda, geef die kleine smurf een kus van me!
Bambi!!!! Doe eens rustig! Zometeen lig je vanaf volgende week plat met harde buiken, bekken instabiliteit of nog erger.................echt............
Happy: kus!
Pip: succes maandag alvast..........
Kruimeldief........je bent het nog niet verleerd dat late gedoe van jou! Hahahaha!
Essy: bedankt voor de tip...........die pukkels..........aaargh!
April: voor jou gaat het echt hard lijkt zo maar............20 weken echo toch?? Jeetje!
Sterretje: ben jij ook al begonnen aan het kamertje? Of heb ik er overheen gelezen??
Charlotte en Phoebe: al getest??
Anoeska: half 6 op.............elke dag...............jemig!

Hier alles rustig........

he meiden,

linda, ja erg balen van Ilona's auto, maar hij is nou weer klaar hoor. kost alleen weer extra, ze neemt nooit weer een ford Ka, heeft ze gezworen, haha
duurt lang he meid wachten tot je ongi komt, hoop dat je deze keer niet zoveel last hebt van de clomid.
gelukkig dat het redelijk goed gaat met Joey, en hopelijk word hij niet onzindelijk door die luier die hij nu tijdelijk moet dragen.
leuk vanavond met de meiden van de zwangerschapsgym op pad, leuk dat jullie dat nog steeds doen!

bambi, druk met je huisie meis. we bedoelen het allemaal goed hoor, maar ik wil ook nog even zeggen dat je echt pas op de plaats moet doen, voor jou en je kleintje.
het zou zonde zijn als het mis ging om zoiets doms als druk zijn.
geniet van je zwangerschap.
pppffff 6 lagen behang, wat een klus, laat je vriendje maar lekker klussen, haha
ik heb ook wel eens een dipje op het werk, gaat vaak ook vanzelf weer over. gewoon even druk en allemaal zeur klanten, bah.
op het moemnt gaat het heerlijk op het werk bij mij, vandaag ook lekker veel vracht om in de winkel te hangen en af en toe klanten helpen, de dag was zo om.
hoop dat je af en toe nog effe met ons komt praten als je wel tijd hebt, doe lekker rustig aan meid!

anoeska, ik lig dan altijd al wel op bed hoor, om die tijd. heb een laptop en ga vaak om 22:30 al naar boven, heb ik m'n electrische dekentje aan gezet en dan nog even heerlijk computeren en tv kijken. mijn vader zei altijd als je niet kan slapen zo vroeg, dan ga je gewoon lekker liggen dan rust je ook.
ik ben 's ochtend sook vaak wel moe hoor als ik laat in slaap kom, maar ben gewoon een avond mens, maar absoluut geen ochtend humeur hoor, haha.
dus vanaf volgende week heb je het rijk alleen, ach je bent dat vast wel gewend met een vriend met zo'n baan. zou bij mij en mijn vriend wel wennen zijn als hij zomaar een paar dagen weg zou moeten.
hij heeft het werk aan huis als boer en ik werk 24 uur, dus we zitten min of meer de hele dag op elkaars lip. gelukkig gaat dat allemaal prima.
wel lekker klussen he meid dit weekend en totdat je vriendje weg gaat dinsdag.
leuk dat jullie ook nog contact hebben met de meiden van de mavo, ik heb juist niet zoveel contact meer met die mensen.
als ik weer een nieuwe fase van mijn leven inga, dan vervallen de oude contacten een beetje en krijg ik weer heel gauw nieuwe vrienden.
hoop dat wij als klusbabes wel contact met elkaar blijven houden trouwens en ooit (over een paar jaar) een reunie organiseren met alle kindjes, haha.
meid veel plezier dit weekend, lekker druk zeg.

sterretje, wat lief dat je mannetje regelmatig zijn hand even op je buik legt.
kan me herinneren van mijn vriendin dat haar vriend het in het begin ook niet kon voelen, nu ze 35 weken zwanger is kun je het luid en duidelijk voelen hoor.
baby reageert ook erg op stem van de vader op het moment, zal leuk worden als jullie straks ook zo ver zijn.

bieb, oei meis, betrapt op je werk, whaha.
ach, je bent vast niet de enige die daar wel eens op het internet zit. vanaf nu kan het niet meer. babbel maar gewoon lekker met ons als je weer thuis bent.
jij hebt ook wel een leuk weekend voor de boeg. lekker met vriendin hardlopen en zondag bruidsbeurs, daar wil ik ook zo graag een keer heen, maar vriendjelief vind dat niks aan. moet maar eens een vriendin meevragen of m'n schoonzusje, die is ook altijd wel te porren voor dat soort dingen.
jammer dat jouw mannetje nog niet zo goed is met kinderen. nou dat komt inderdaad vast vanzelf wel als jullie zelf een kleine hebben.
man vriendje is nu al heel goed met kinderen, iedereen zegt altijd dat hij zo'n goeie vader zou zijn. heeft ook al heel wat babytjes de fles gegeven of vast gehouden.
komt vast helemaal goed als het bij ons zover is.
wat een maf verhaaltje over die gevoelige borsten en vagina, ik begon zo hard te lachen dat vriend vroeg wat er was, nou even voorgelezen en die lag ook helemaal in een deuk, whaha.

jaq, fijn dat het vandaag iets beter met je gaat.
is ook niet leuk als de een na de ander met goed nieuws komt van een zwangerschap. weet zo goed hoe je je voelt. wij willen ook!!!!
ik zit met huiverende spanning af te wachten hoe het een andere vriendin van mij afgaat. ik heb al een tijdje het gevoel dat ze ook bezig zijn en laatst zei ze uit zichzelf, pppffff ben helemaal niet lekker en hartstikke duizelig, zou toch niet zwanger zijn???? durfde op dat moment even niet te reageren, maar achteraf baalde ik dat ik daar niet op in ben gegaan. zou het wel eens willen weten.
als we komen vraag ik ook steeds stiekum dingen waar ik uit op kan maken of ze gestopt is met de pil, of al zwanger is, erg he. hoop niet dat ze het door heeft.
nog 1 week meid, dan is het jouw spannende tijd weer, duim duim duim!!!

goh, heb tieneke schouten erop staan, lig in een deuk, wat een mens.
vind dat typje zo leuk als ze zo Utrechts praat, ik kom van oorsprong uit de provincie Utrecht, Wijk bij Duurstede. en ik herken zoveel in dat taaltje van mijn vader en tante.
zo grappig!!!
nou, vriendje lief begon vanavond alweer over het klussen, dat het vandaag weer moet gebeuren, pppfffff echt geen zin  erg he.
zal wel effe zin moeten maken, we moeten nog zeker 3 keer, haha.
morgen nog werken en dan zondag een rustig dagje zoals het er nu uit ziet.
is er nog iemand hier?

he nog effe een vraagje aan jullie allemaal, ik heb een poosje geleden gehoord bij babyboom geloof ik, dat als je veel cola drinkt, dat dat invloed kan hebben op je zwanger worden, geloven jullie dit? en wie van jullie drinkt of dronk altijd cola en hoe doe je dat nu?
drink je dat gewoon nog steeds of wat minder, of helemaal niet meer?
ik hou er wel een beetje rekening mee, ondanks dat het me erg stug lijkt dat dat invloed kan hebben, raar kan een mens zijn als ze iets graag wil, haha.
volgens mij is het erug rustig hier op het forum, nou kijk ook nog steeds met een half oogje naar Tineke Schouten, gek mens, whaha.
oh god ze doet nu k3 na, die ene meid is zwanger van dat clubje, ze zingt nu een lied over weeen, whaha god god.
vriendin vertelde trouwens dat er op het moment 's ochtends de verloskundige praktijk weer op de tv is, vond ik altijd erg leuk om te kijken, jullie ook? nu wel een beetje rg confronterend.
wat een vreselijke tijd ook trouwens, als ik moet werken dan ben ik om 8:40 al onderweg daar naar toe en als ik vrij ben dan lig ik nog lekker op 1 oor, haha.
heb wel mazzel trouwens dat ik in een winkle werk, we gaan elke dag pas om 9:30 open en op maandag pas om 13:00, dus ik hoef eigenlijk nooit stijlvroeg uit bed, zoals ik wel eens hoor van anderen 6 of 7 uur, ppffff.
ga trouwens zaterdag over een week met m'n schoonmoeder en schoonzusje naar de film "de vliegeraar"   daar is ook een boek van en moet een erg mooie film zijn.
ben benieuwd!!!
goh wat ben ik weer lekker aan de klets, heb eigenlijk wel zin om de hele pagina vol te kletsen, haha hoe gaan jullie dan reageren?
of nee nog beter de volgende topic openen, hoeveel berichten moet ik dan nog?
kan ik beter even stoppen en dan weer doorgaan anders red ik het nooit in m'n eentje.
het is zo rustig hier de laatste tijd, jammer hoor. maar iedereen heeft wel eens drukke tijden en ik heb nu net wel meer tijd om te reageren. maar voel me zo eenzaam zonder jullie, haha.
even kijken of er inmiddels iemand is

ik ben echt alleen he????
zit in de keuken, vriendje in de kamer, die wil ook al niet bij me zitten , haha nee grapje.
ik mag zo graag in onze nieuwe keuken zitten, heeerlijk en vriendjelief heeft zoiets van ach even lekker op de bank hangen (lees slapen) hij is 's avonds nooit van de bank af te krijgen. vaak moet ik nadat ik mijn "late" berichtje aan jullie heb geschreven hem van de bank halen beneden, en als ik mazzel heb komt hij dan en anders valt hij weer in slaap en komt dan pas s' nachts om 3:00 boven, helemaal verschrikt.
ach ik kan er wel op mopperen, maar ik ben s' ochtends niet uit m'n bed te krijgen.
ieder zo z'n eigen tijd van de dag.(of nacht, haha)
zit me nu te bedenken hoe ik een beetje zin kan maken om te klussen, ppfff asl ik eraan denk word ik al moe, heb dit nog nooit zo extreem gehad, maar nu effe wel.
zou wel graag lekker m'n warme bedje in willen en gewoon lekker even tv kijken.
geloof dat ik me maar wakker laat maken vanacht, als vriend boven komt, dan heb ik alweer een paar uurtjes geslapen. misschien heb ik dan wel zin, haha.
hoe  maken jullie het als je echt geen zin hebt????

Hey meiden,

Bieb, Erg he dat ze op je werk overal achter kunnen komen, dat is bij mij dus ook zo, vandaar ook wel een beetje de hyve site. Ik weet gewoon dat die jongen van IT af en toe nieuwsgierig zijn welke   pagina's er bezocht worden, vandaar dta ik ook op mijn werk niet op het forum kom, ook niet in me pauze. Ik vind het wel moeilijk hoor, want ik ben altijd wel erg nieuwsgierig. Ik heb trouwens van de week bijn beoordeling gehad en ze waren super tevreden! Er wordt nog al wat van me verwacht aankomend jaar en daar is mijn salaris ook naar aangepast. Ik vraag me af of ik dat ook had gekregen als ze weten waar ik mee bezig ben hahaha.

Jacqy, heel begrijpelijk dat je er ff doorheen zit als er binnen een korte periode 2 collega's even vrolijk komen vertellen dat ze zwanger zijn. In de week tussen kerst en oud en nieuw kreeg ik te horen dat 1 van mijn collega's een miskraam had gehad, vond ik ook moeilijk om mee om te gaan....

Kruimels, ik heb net bij mijn ouders gegeten en die hadden Tineke ook opstaan, ze is echt wel goed met der typetje hahaha. Maar we zijn thuis en vriend lief zet gelijk voetballen op, minder....

Charlotte, hoest daar?

Zal ik jullie eens vertellen wat me moeder zei vanavond..... dat ze van de week heeft gedroomd dat ik kwam vertellen dat ze oma wordt.... zou het een voorteken zijn... Ik heb het dan altijd een beetje moeilijk in zo'n situatie, want ook mijn ouders weten natuurlijk niet dat we er mee bezig zijn en ik heb altijd het idee dat me moeder altijd precies kan zien als er wat is weet je wel.... ik hoop maar dat ze niks gemerkt heeft.
Nog geen ongie te bekennen hier, vriendje moet morgen onverwachts werken, hij gaat om 7 uur al de deur uit, dus ik wil zondag pas weer gaan testen, dan is het dag 31, en mijn cyclus is gemiddeld 27 dagen....

Liefs Phoebe

Kruimels, even over die cola nog, ik heb dat idd ook gehoord.
Maar wat ik begreep was dat niet zozeer om de cola, maar meer vanwege de caffeïne die er in zit, ik weet ook niet meer helemaal precies hoe of wat. Maar ik ben wel een stuk minder cola gaan drinken. Ik dronk (zeker in het weekend) een fles per dag weg, en nu drink ik af en toe nog eens een glas, als ik er echt trek in heb. Maar ik heb inmiddels een nieuwe verslaving gevonden........... Taksi hahaha echt lekker!

Liefs Phoebe  

Goedenavond,

Even een snel berichtje voordat ik ga werken (nachtdienst)

Kruimels: wat een kletsverhaal zeg. Dit is de eerste avond in weken dat ik er niet ben en dan is er gelijk niemand!? Niet zo gezellig nee. Een lekkere massage doet wonderen bij gebrek aan 'zin'. Ik hoop dat het wil lukken.

Phoebe; dat je zo lang kunt wachten met testen!! Ik zou geloof ik al proberen hoor! Ik wil eik zondag al testen (dag 25) want m'n zus gaat een half jaar naar 't buitenland (afrika) en die zou ik vertellen als ik positief ben. Trouwens m'n moeder ook. Ik heb die 2 verteld dat we bezig zijn, is wel lekker, kun je af en toe spuien als het niet gaat zoals ik wil..... Dus ik vind jouw geduld erg knap, enne,.... als je nog niet ongi bent, dan lijkt het op....

Ik moet gaan, anders kom ik te laat,

doei doei

Terug
Bovenaan