Phoebe; jammer dat je toch ongi bent geworden. Volgende ronde maar weer...en dat geldt natuurlijk ook voor Linda.
Even over die ovu testen. Ik heb vorige maand eens geprobeerd met ochtendurine, en toen gaven die testen ook gewoon streepjes aan. Vet toen ik ei had, en deze werd elke keer lichter. En ik voelde mijn ei ook, dus het klopte wel.
Zou nu ook mijn ei moeten hebben, maar voel eigenlijk niks bijzonders. Vanmorgen tijdens het rennen wel mijn linkerlies. Mijn temp is wel sinds gisteren 0,2 graden hoger.
Jacqy; vervelend he, als er meer mensen zwanger zijn in je omgeving. Binnenkort heb ik 4 kraamvisites af te gaan!... Die collega op mijn werk is nu 18 weken, en haar buik begint nu echt te groeien
Kruimels; weer in je eentje zitten te kletsen haha. Zielig voor je...Heb je nog wel lekker geklust? Ik heb alleen afgelopen donderdag geklust. Weet niet of ik nu wel of niet vanavond nog ga klussen. Wil eigenlijk niet zwanger zijn deze maand vanwege bruiloft enzo, maar aan de ene kant heb ik zoiets van, als ik nu zwanger raak, nouja, dan is het maar zo. Zag vanmorgen ook aflevering van verloskundigen, was 1 vrouwtje al 32 weken. Toen dacht ik al, nou als ik met zo een toeter moet gaan trouwen haha
Even over die cola. Volgens mij is elke frisdrank slecht om veel te drinken, maar ik dacht dat cola LIGHT juist slecht was voor zwanger te raken en zijn. Zelf drink ik niet veel fris, meer in het weekend of een sapje.Overdag op werk drink ik thee en water, en thuis eigenlijk ook veel.
Sterretje; zondag is in Limbricht een beurs, en volgende week in Eindhoven, maar Eindhoven weet ik niet of ik heen ga. Mijn mannetje zei wel dat hij meeging, valt me nog mee. En anders wilde me vriendin volgende week ook wel mee
ZIt toch wel een beetje ermee dat ik betrapt ben op dat internet. Nouja, betrapt, gewoon iets te veel. Ben bang dat ze om die reden ontslaan straks. Maarja, als dat echt zo was, dan was ik vast wel op het matje geroepen bij de directie. Nu is er alleen een algemene mail naar iedereen gegaan. Dit is gewoon een waarschuwing. Oke, niet meer aan denken. Ik weet het nu, ben gewaarschuwd. Mijn collega had trouwens wel rechtstreeks van directie een mail gehad dat hij niet te veel mocht internetten. Hij is was hoger in functie. Dat had mijn andere collega weer gezien toen ze een keer bij hem aan het bureau zat. Ja ze letten overal op. Ze kunnen zien hoeveel faxen er verstuurd zijn, waarheen gebeld wordt enz. Lijkt wel een strafkamp. Mijn vriend zei al, je moet daar weg. maarja en dan? weer ander werk zoeken? geen zin meer in. Hij heeft gelijk dat ik niet helemaal op mijn plek zit daar, maar dat is meer door mijn collega;s. Werk zelf vindt ik wel leuk. Ben ook al 34, heb babyplannen. Als ik hier kan blijven zitten, dan blijf ik ook. Mijn contract verloopt in april, ben dan benieuwd wat ze doen. Nouja, niet aan denken. Laat me daardoor niet meer weerhouden van kindjes krijgen
Net pas half uur geleden gedoucht. Eerst vanmorgen gerend met vriendin. Jaja samen ja,. We gaan weer met z'n 2-en beetje opbouwen. Daarna ef koppie thee nog. Thuis gepoetst. En nu wacht ik op vriend tot hij thuiskomt. Of ik ga met vriendin naar carnavalswinkel. Weet ik nog niet. Hangt ervanaf of zij op tijd terug is, ze moest eerst ergens anders heen
Ga nu even mijn mail op hotmail bekijken