klusbabes 14

Phoebe; jammer dat je toch ongi bent geworden. Volgende ronde maar weer...en dat geldt natuurlijk ook voor Linda.

Even over die ovu testen. Ik heb vorige maand eens geprobeerd met ochtendurine, en toen gaven die testen ook gewoon streepjes aan. Vet toen ik ei had, en deze werd elke keer lichter. En ik voelde mijn ei ook, dus het klopte wel.
Zou nu ook mijn ei moeten hebben, maar voel eigenlijk niks bijzonders. Vanmorgen tijdens het rennen wel mijn linkerlies. Mijn temp is wel sinds gisteren 0,2 graden hoger.

Jacqy; vervelend he, als er meer mensen zwanger zijn in je omgeving. Binnenkort heb ik 4 kraamvisites af te gaan!... Die collega op mijn werk is nu 18 weken, en haar buik begint nu echt te groeien

Kruimels; weer in je eentje zitten te kletsen haha. Zielig voor je...Heb je nog wel lekker geklust? Ik heb alleen afgelopen donderdag geklust. Weet niet of ik nu wel of niet vanavond nog ga klussen. Wil eigenlijk niet zwanger zijn deze maand vanwege bruiloft enzo, maar aan de ene kant heb ik zoiets van, als ik nu zwanger raak, nouja, dan is het maar zo. Zag vanmorgen ook aflevering van verloskundigen, was 1 vrouwtje al 32 weken. Toen dacht ik al, nou als ik met zo een toeter moet gaan trouwen haha

Even over die cola. Volgens mij is elke frisdrank slecht om veel te drinken, maar ik dacht dat cola LIGHT juist slecht was voor zwanger te raken en zijn. Zelf drink ik niet veel fris, meer in het weekend of een sapje.Overdag op werk drink ik thee en water, en thuis eigenlijk ook veel.

Sterretje; zondag is in Limbricht een beurs, en volgende week in Eindhoven, maar Eindhoven weet ik niet of ik heen ga. Mijn mannetje zei wel dat hij meeging, valt me nog mee. En anders wilde me vriendin volgende week ook wel mee

ZIt toch wel een beetje ermee dat ik betrapt ben op dat internet. Nouja, betrapt, gewoon iets te veel. Ben bang dat ze om die reden ontslaan straks. Maarja, als dat echt zo was, dan was ik vast wel op het matje geroepen bij de directie. Nu is er alleen een algemene mail naar iedereen gegaan. Dit is gewoon een waarschuwing. Oke, niet meer aan denken. Ik weet het nu, ben gewaarschuwd. Mijn collega had trouwens wel rechtstreeks van directie een mail gehad dat hij niet te veel mocht internetten. Hij is was hoger in functie. Dat had mijn andere collega weer gezien toen ze een keer bij hem aan het bureau zat. Ja ze letten overal op. Ze kunnen zien hoeveel faxen er verstuurd zijn, waarheen gebeld wordt enz. Lijkt wel een strafkamp. Mijn vriend zei al, je moet daar weg. maarja en dan? weer ander werk zoeken? geen zin meer in. Hij heeft gelijk dat ik niet helemaal op mijn plek zit daar, maar dat is meer door mijn collega;s. Werk zelf vindt ik wel leuk. Ben ook al 34, heb babyplannen. Als ik hier kan blijven zitten, dan blijf ik ook. Mijn contract verloopt in april, ben dan benieuwd wat ze doen. Nouja, niet aan denken. Laat me daardoor niet meer weerhouden van kindjes krijgen

Net pas half uur geleden gedoucht. Eerst vanmorgen gerend met vriendin. Jaja samen ja,. We gaan weer met z'n 2-en beetje opbouwen. Daarna ef koppie thee nog. Thuis gepoetst. En nu wacht ik op vriend tot hij thuiskomt. Of ik ga met vriendin naar carnavalswinkel. Weet ik nog niet. Hangt ervanaf of zij op tijd terug is, ze moest eerst ergens anders heen

Ga nu even mijn mail op hotmail bekijken

Hey Bieb,

Volgens mij heeft het geen zin om ander werk te zoeken, op ieder kantoor zit wel zo'n kl**e IT afdeling die alles in de gaten houd.
En volgens mij als je je nu een beetje inhoud met internet zullen ze echt wel je contract verlengen straks in april hoor, op de rest van je werk is toch niks aan te merken?

Ik heb echt nergens zin in vandaag... ik zit nog in mijn pyama... echt slecht, maar ik heb er gewoon een beetje de pest in, maar dat gaat wel weer over.
Als me vriendje thuis kom allen boodschappen doen en dan vind ik het wel weer goed voor vandaag, morgen weer een dag toch?
Vanavond mijn schoonzusje en me zwager op de koffie... heb ik ook niet echt zin in, eigenlijk wil ik in me pyama op de bank zitten, tegen me vriendje aanhangen en zielig wezen weet je wel, maar goed er zijn ergere dingen op de wereld.
Alleen de eerst ongie dag heb ik dat hoor, daarna gaat het wel weer hahaha

Liefs Phoebe

Phoebe; bij mij op t werk houden ze op dit moment alles in de gaten. Ook van onze afdeling en we horen alleen maar geklaag. Niet eens persoonlijk op mijn werk maar gewoon in t algemeen. Als mijn collega aan de directie vraagt hoe ze vinden dat we nu werken (afdeling is min of meer in opbouw) dan gaat alles 'prima, niets aan de hand'. maar ze komen wel elke keer aan dat er iets niet goed is! en ze zijn aan het kijken, dat als wij het druk hebben dat de mensen van de woonafdeling ons kunnen helpen. maar zij hebben t rustig , dus wij denken dat ze ons werk straks gaan inpikken....
het is gewoon afwachten. Wat je zegt, overal is wat

2 weken geleden toen ik ongi was, was ik er echt beetje ziek van. Had ik ook hele dag niks gedaan, moet kunnen toch!

Vriendje is net thuisgekomen dus denk dat we boodschappen gaan doen!!

tot vanavond misschien! sterkte met de dag doorkomen Phoebe!

@rimke: naturel, klinkt mooi. wat de kleding betreft heb je gelijk. Als je het verder mooi vindt, niks mis mee toch.
@bieb: Ik ben naar die van Eindhoven geweest en die van Maastricht, die zijn echt groot.
@phoebe: Wat ga je komende maand doen? Geen ochtendurine gebruiken of een ander merk gebruiken. Zonde natuurlijk als ze hun werk niet doen. Ik heb vandaag trouwens ook zo'n pyama-dag. Ik was rond 9 uur op, maar ben om 12 weer terug mijn bed  in gekropen. Ik heb er niet echt veel zin in vandaag. Ik ga me nu denk ik dwingen om toch een paar dingen te doen.

Terug
Bovenaan