Nou, de papiertjes in de aanslag en schrijven maar..... whaha.
linda, het was dus gezellig op visite vanmiddag, is het huis mooi geworden?
goh, spannend zeg voor hun dat ze over 3 weken vader en moeder worden, is dit hun eerste kindje?
balen van de koppijn, heb ik ook vaak op de eerste dag van de ongi.
ben blij voor je dat je ongi is gekomen en nu hopelijk zonder veel bijwerkingen aan de clomid en dan maar klussen voor een broertje of zusje voor Joey!!!
wat spannend voor hem dat hij 7 Februari voor het eerst naar de creche mag, leuk.
het gaat je vast door merg en been dat hij zo krijst bij het verschonen, hoop dat dit gauw over is en dat jullie met z'n drietjes weer van het gewone leven kunnen genieten.
trouwens lin, de zin is vanzelf gekomen hoor gister, whaha
sterretje, kan me voorstellen dat je nu je zwanger bent geen avond mens meer bent.
dat zal bij mij ook wel drastisch veranderen, mocht ik in verwachting raken.
haha, dat je een mooiere jurk zult vinden als waar je in getrouwd bent, dat zal best voor komen denk ik. ik heb dat nu alweer heel erg in huis met dingen, de verbouwing is net klaar maar als ik dingetjes overnieuw mocht doen dan zou ik toch wel wat dingen anders willen
dat ik pas om 9:30 hoef te beginnen ligt aan de openingstijden van de winkels in onze stad, maar moet ook vast s' avonds langer werken dan jou.
wat voor werk deed je ook alweer sterretje?
phoebe, kut dat je je zo rot voelt vandaag, omdat je ongi bent geworden.
hoop dat je de volgende ronde meer succes hebt.
die vraag over de ovulatietesten, ik heb ook 2 maanden ovulatietesten gebruikt, maar ook geen 2de streepje te vinden, terwijl ik volgens mijn huisarts eigenlijk een hele mooie cyclus heb.
hij rade aan om te gaan temperaturen en nu heb ik een veel beter overzicht op mijn cyclus en m'n ei.
hoop dat je het toch nog een beetje gezellig hebt gehad met je schoonzusje en zwager.
super dat je beoordelingsgesprek zo positief was, en ook nog in loon erop vooruit, toppie!!!!
whaha, grappig dat jij nu verslaafd bent aan de taxi, vanaf nu ben je ons taximeisje
bieb, kan me goed voorstellen dat je er geen zin aan hebt om met een buik van 32 weken te lopen als je gaat trouwen, is ook hartstikke vermoeiend zo'n dag.
je moet gewoon afwachten of het raak zal zijn deze maand, beter van niet dan maar als het wel zo is dan ben je er vast dolgelukkig mee!!!
ik dacht dat gewone cola ook slecht was voor de vruchtbaarheid???
hou er echt wel een beetje rekening mee, af en toe een glas als ik er echt zin in heb.
ik drink helemaal geen koffie, want dat lust ik niet dus die cafeiine krijg ik niet binnen.
maak je niet te druk meid om je contract die in april verlengt moet worden, het zal vast wel goed komen.
klaasje, ben je de nachtdienst een beetje goed doorgekomen meid?
het klussen is hier gelukt hoor, de zin kwam vanzelf wel.
mmmm zo'n massage, goed idee voor de volgende keer, haha.
wat spannend dat je morgen gaat testen, wat denk je zelf?
ga je je zus niet vreselijk missen nu ze een half jaar weggaat?
ik heb geen eigen zus, maar als mijn schoonzusje voor een half jaar weg zou gaan, dan zou ik haar ontzettend missen.
heb je een goede band met je zus?
leuk dat jouw zus en moeder weten van je kinderwens.
charlotte, jij ook ongi vandaag. wat een dag zeg, iedereen wordt maar ongesteld vandaag, wat is dat toch???
wel mooi zo 34 dagen cyclus, lijkt een beetje op mij, haha.
het klopt dat je op de eerste dag van je ongi het beste kan beginnen met temperaturen.
als je het goed wil doen, moet je het elke ochtend voordat je opstaat op dezelfde tijd opmeten. ik zette bijvoorbeeld altijd de wekker op 8:00, of ik nu moest werken of vrij was, dan viel ik anders wel weer in slaap daarna.
als je eerst eruit gaat en dan temperatuurt kan hij heel afwijkend zijn namelijk.
het is met temperaturen erg moeilijk om bij voorbaad te zeggen wanneer je ei is, je kunt het vaak na je cyclus pas goed zien, als je weer ongi bent geworden.
op het moment dat je temperatuur omhoog gaat heb je je ei gehad of heb je hem net, dan ben je dus al te laat voor het klussen, maar zo krijg je wel een goed inzicht in wanneer je hem hebt gehad en of je op het goeie moment geklust hebt.
als je dit in ieder geval 4 maanden kunt volhouden, dan heb je een mooie handleiding voor jezelf en ook als je ooit nog eens naar een gyn zou moeten. die kunnen aan de hand daarvan goed jouw cyclus bekijken, succes meid.
bambi, gelukkig dat je lekker rustig aan gedaan hebt.
leuk joh dat je twee neven ook vader worden, inderdaad een babyboom in de familie.
maar eerst jij, haha.
he meis, ik wil je niet ongerust maken, maar volgens mij mag je geen haring hebben als je zwanger bent, dat is rauwe vis.
mammoetje, heb jij ook al zo'n last van je rug?
ik verrek ook al 2 dagen van de pijn. heb ook een zwakke rug, maar het ging sinds lange tijd eignlijk super en nu ineens is het weer helemaal mis.
baal er als een stekker van!!!!
hoe is het verder met je?
nou ben weer helemaal bij geloof ik, haha.
vandaag gewerkt, de dag vloog weer voorbij.
hartstikke druk met klanten gehad. en met m'n gezellige collega gewerkt, dat scheelt natuurlijk ook enorm.
vanavond nog even potje gekaart met vriend en met jongen die vaak helpt op de zaterdag op de boerdrie.
skip-bo, kennen jullie dat spelletje? zo leuk spelletje en helemaal niet duur, 13,95 bij de bart smit. heel simpel, maar oh zo leuk.
ga zo lekker naar boven, nog even msnen en nog een serie kijken die ik aan het volgen ben op dvd van dawson's creek.
heb gisteravond ook nog 2 gekeken, en heb zitten janken joh, vader van een jongen ging dood, had er vanochtend nog koppijn van toen ik wakker werd.
hebben jullie dat ook wel eens dat je je zo in kunt leven in een film of serie dat het net is of je er zelf bij bent.
vriend snapt er geen biet van, dat ik dan zo emotioneel kan zijn, whaha.
morgen hebben we heeerlijk genoeg helemaal niets te doen, we zien gewoon wel wat er op ons padje komt morgen. eerst maar eens heerlijk uitlslapen en lekker douchen morgenvroeg.
als ik wakker ben kom ik even kijken, want ben benieuwd naar onze babe die gaat testen natuurlijk, haha.
welterusten allemaal en tot morgen
xxxxxx