klusbabes 14

Nou, ik heb nog een paar van die sensitest dingen liggen, en ik ga die deze maand nog maar een keertje gebruiken op een ander tijdstip,moet geloof ik dan we 4 uur niet plassen van te voren hahaha, dus misschien is het wel een mooi tijdstip om het te doen vlak voordat gtst begint, kan ik om een uur of 4 voor de laatste keer plassen en dan drink ik ook niet zo veel meer.

Liefs Phoebe

Zo, het is nationale bed-lig dag...............wat een takke weer ook........

Phoebe, eventjes over jou ovutesten, ik had ze van matcare en heb van mijn gyn gehoord dat je het gewoon met het tweede plasje van de dag kan doen, bij mij had ik dan gewoon een positieve ovu test na een paar dagen, streepje wordt steeds donkerder tot de dag dat je ei er bijna is, en dan klussen maar!
Tweede plasje van de dag dus!

hmm, tweede plasje van de dag dus.... okay, dan maar mee naar me werk hahahaha.
moet ik even kijken hoe ik dat ga doen zonder   dat iemand het door heeft, maar   ik ga het proberen.
Nu krijg ik helemaal geen tweede streepje, niet eens heeeeeel licht, alleen het controle streepje is goed te zien.

bedankt voor de tip!

Liefs Phoebe

Ik ben ongesteld!! snik snik Vandaag geworden! Het heeft 34 dagen geduurt. Hoeveel dagen moet ik nu aanhouden voor mijn volgende ongi?! en hoe weet ik nou wanneer ik mijn ei heb...
Als ik morgen begin met tempen, waar moet ik dan op letten? temp omhoog wanneer ei?
Ben nog steeds niet helemaal beter... vandaag voor het eerst naar buiten en ben kapot! Ga niet alles bijlezen hoor meiden, is gewoon te veel!

Liefs Charlot

Hey charlotte,

het lijkt wel of vandaag een ongie bom is ontploft, jij, linda, ik hahaha
Ik denk dat het voor jou nog moeilijk is om je ei te bepalen omdat dit pas je eerste ronde is, dus wat dat betreft kan je alleen maar een hoop gaan klussen hahaha
Volgens mij is het idd zo met temperateuren dat je hoger meet als je ei al geweest is, dus als je daar op gaat rekenen ben je te laat.
En (als ik het goed begrepen heb) blijft je temo hoger als je zwanger bent.

beterschap!

Liefs Phoebe

he meiden!

Gaat lekker zeg! de een na de ander word ongesteld!
Meiden, helaas, en toch maar weer op naar de volgende ronde!

Bieb, vervelend dat je er zo mee zit van dat internetten op werk. Maar je moet maar denken dat er overal wat is. Gewoon de komende tijd een beetje gedeisd houden! haha

rimke, leuk dat idee van het kamertje en dat schilderij. Begin feb weer een echo spannend hoor, mag je die kleine eindelijk weer zien! haha

Liefs Jacqy

Charlotte; jij vandaag ook al je ongi! daar is het ook echt de dag voor met dat kloteweer!
Ik zou gewoon 28-34 dagen aanhouden voor je volgende cyclus. Het is natuurlijk nog even aftasten voor je. Kan best zijn dat het na een paar maanden gewoon op een regelmatige cyclus zit (of je bent natuurlijk dan allang zwanger!)

Ik wach6t7eyuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuu
o sorry dat was  de kat die op het toetsenbord liep. Meneertje vraagt aandacht...

maar wat ik wou zeggen. wacht nu op vriendje, die is even naar zijn broer aan de overkant, en dan gaan we eten. Lekker makkelijk, salade, stokbrood en stukkie vlees. Hmm echt zin in

ik ga stoppen, even met de kat spelen

hoi meiden,

he wat vervelend voor jullie   linda, phoebe ne charlotte allemaal ongie wat een dip dag.

Rimke lekker op bed, leuk hoor de kamer lekker naturel houden. wij gaan ook voor creme en we hebben beuken meubels en ik die lime groene assesoires.

Bieb ga je morgen nog naar die beurs. heb ik toen ook gedaan met me zusje me ventje wou dat niet, was heel leuk veel info en heb daar gratis me haar laten doen, heel appart.
Dat internetten op je werk is wel rot. ik heb dat ook en pas tegenwoordig wel op , want me collega heeft verteld dat ookal wis ik alles hij kan zien hoeveel we op internet zitten. en mijn cotract loopt begin juni af. lekker ontsalgen worden net voor me verlof. mmh zit ik ook niet op te wachten. en wat betreft je mannetje en kinderen, die van mij is presies het zelfde, vind het ook eng enzo. maar dat veranderd vast wel, hij moet, anders zal ik eens achter zijn broek aan zitten.

jacqy wat vervelend dat het net in je omgeving voor meot komen dat er 2 collega tegelijk zwanger zijn. ik hoop gewoon voor je dat jij je snel erbij mag voegen.

sterretje, balen dat je man het net niet kan voelen. maar dat komt vast wel goed binnenkort.

sorry maar ben de rest ff kwijt.

We hebben lekker een avondje thuis en ga zo lekker idols kijken. Heb best last van me rug, dus kan wel een avondje niksen gebruiken.
Ik vind het erg lief dat jullie zo bezorg zeageren en me moeder en me mannetje letten goed op dat ik niet te veel achter elkaar doet. gisteren b.v heb ik de laatste 1.5 niks gedaan gewoon bij me ventje op de grond gezeten en terwijl hij het werk deed samen bedenken hoe we het willen. gelukkig kan me ventje het hebben dat ik gewoon zit te zitten hihih.

ook het nieuw gekregen dat 2 neven van me vader worden. een heuse babyboom in de familie. ik eerst hahaha en dan binnen een maand nog een 2 dus.

wat betreft het helpen van me familie. tja sorry maar me familie is nogal van de lichamelijke gebreken en van vrienden moeten wij eht niet hebben, daar   hebben we teveel kenissen voor, die dus niet helpen , en geen vrienden dus haha. arme wij.
mijn vader wil graag helpen, maar heeft vrijdag weer een pijn behandelin voor zijn rug gehad, miss dat ie volgende week weer wat kan. me moeder heeft een zwakke zug, me zusje ach ja, daar kan ik geen touw aan vast knopen, haar vriend heeft 2 linker klouwen.
mijn schoonmoeder is invalide, me schoonvader overspannen, me schoonzussie is al een paar keer geweest, maar zit toch met de kids, die waren er vandaag ook bij en hebben ook geholpen behang scheuren hahaha. en haar man heeft het erg druk met het redden van zijn zaak. dus al met al kan ik niet alles op me ventje aan laten komen en help hem waar ik an. laat hem dus veel klussen en ben ik b.v net als vandaag verf gaan kopen en dat soort dingen. als het maar neit te zwaar is vanwege het sjouwen.

nou lang genoeg geluld. heb heerlijk haring gegeten en het stinkt hier hahaha. nou ga naar de tv. fijne avond.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan