klusbabes 14

Nou meiden,

Ben ik ook weer eens  Ben vrijdag bij de ha geweest. Bleef mmar zo treurig en heeeel moe ed en ik heb al eens hele hoge bloeddruk gehad dus maar ff naar laten kijken !!!! Nou was dus weer te hoog !!!! Heel mn verhaal gedaan en krijg geen medicijnen moet wel iedere week op controle ( bij de ass. ) Verder zei ook hij dat alles er overduidelijk nu uitkomt, hij wil dat ik het nog ff twee weken aankijk en anders krijg ik ook daar medicijnen voor pfffff. Moet veel rusten ( jaja dat kan ik ook wel haha ) Die medicijnen die ik krijg kunnen dan wel ivm met zwanger worden maar mede daarom wil hij het toch wel eerst zonder medicijnen doen !!!! Heb hem ook verteld dat ik deze maand er niet mee bezig ben en daar was hij het mee eens zeker omdat mn bloeddruk nu zo hoog is. Hahaha mag niet eens deze maand, eerst moet die bloeddruk omlaag !!!!! Heb net ff vluchtig bijgelezen maar, sorry het dringt gewoon ff allemaal niet door. Hoop dat we morgen in het ziekenhuis wat meer te horen krijgen dan weten we iig waar we aan toe zijn........

Linda; ach die kleine drol .........ff doorbijten voor hem he, gelukkig heeft hij het ergste al gehad. Gaat het met jou ook goed lieverd?

Bieb; kan me voorstellen dat je ej klote voelt over je werk. Zou ik idd ook hebben .......

Linda, charlotten en phoebe; balen he meiden van de ongie, lijkt wel of er een bom ontploft is hier dat jullie allemaal tegelijk zijn !!!!

Rimke; kusje terug .......

Bambi; de rest heeft het ook gezegd maar, zeg het ook nog ff hoor !!!! RUSTIG AAN he meisje ......snap dat het meoilijk is maar, denk maar aan jezelf hoor ( en ukkie he )

Liefs happy

even snel een berichtje van mij,
ik heb een probleem met mijn oplader van mijn laptop, en de batterij van de laptop is nu al bijna leeg. kan dus waarschijnlijk even niet op het forum komen, dat jullie je geen onnodige zorgen maken, probeer morgen aan een andere adaptor te komen.
heb ook nog niks gelezen, wou eerst even snel dit laten weten.
en dat ik gister op het werk helemaal niet lekker was, vreselijk duizelig en heb een vreselijk lage bloeddruk. 88 om 48, nou geen wonder dat alles begon te draaien.
gelukkig ging het later op de dag iets beter, maar moet maar even pas op de plaatst doen, wat extra zout eten en ja verder kan ik er weinig aan doen.
hoop dat ik nog even snel wat bij kan lezen over jullie belevingen, maar vrees dat de computer zo uitvalt.
snik, zal jullie missen, hoop dat ik het snle weer voor elkaar heb.
dag lieverds
groetjes kruimels

hey meiden

Anoeska: klinkt gezellig dat themafeest wat jullie hebben gehad, ikhou daar ook wel van, En voor vanmiddag veel plezier
Je vroeg of ik ook nog werkte, ik werk 2 ochtenden bij bart smit in het magazijn hier in volendam, en nu kan ik nog een ochtend gaan werken als joey op de chreche zit maar dat doe ik denk ik niet dan ga ik lekker rustig andere dingen doen hahahah

Happy: hoge bloeddruk meissie kijk je uit, dat komt natuurlijk door alles spanningen van de afgelopen tijd, hopelijk zakt ie snel weer en hoef je geen medicijnen te slikken daarvoor, En leuk dat die meiden je eventjes op komen halen, veel plezier, en voor morgen alvast veel sterkte, ik ben benieuwd wat jullie te horen krijgen, doe rustig aan meid

Kruimels: een lage bloeddruk, en je hebt zeker een lage bloeddruk zo te lezen pfff vind het niet gek dat alles begint te draaien bij je, nou lekker veel zout eten meid dan schiet ie weer de lucht in, en succes met het kopen van een nieuwe oplader voor delaptop, het is te hopen dat deze het nog eventjes volhoud zodat je evengoed nog even hierheen kan

xxx linda

hee meiden,

Kruimels, wanneer is je NOD??

Mijn beste vriendin had dit namelijk ook in de eerste maand van haar zwangerschap..had daarvoor nooit last gehad van der bloeddruk.. Misschien is het wel gewoon stress of te hard werken.. maar ik herkende dit gelijk..

xx mamoetje

joepie de poepie, mijn vriendje heeft hem weer gerepareert, haal van de week even een   nieuwe op, want hij zal het wel niet zolang meer volhouden, maar hij laat weer op.
helemaal blij!!!!!

ik maak me ook beetje zorgen eerlijk gezecht.
ik heb dus altijd wel een wat lagere bloeddruk dan normaal, maar nu is het wel eeeeerg laag, echt alles begon inderdaad te draaien. net zo'n gevoel als je vreselijk honger hebt en daar een beetje duizelig van bent, maar had gisterochtend net gegeten toen ik dat kreeg, dus dat kan het niet geweest zijn.
mammoetje, ik zit nog middenin de klusperiode, dus dat kan eigenlijk nog niet echt van een zwangerschap komen helaas.
ik heb normaal ongeveer 98 bovendruk om 65 onderdruk, dat is voor mij normaal (nou ja normaal???).
hoop dat ik het een beetje omhoog kan krijgen, door op mijn voeding te letten.

hoe is het verders met iedereen?
wat is het hier de laatste dagen ontzettend rustig.
ga even de paardjes uit de wei halen, pokkeweer!!!!!!
tot zo

hey kruimels; wat goed dat je mannetje de draad weer heeft gerepareerd wat goed zeg, kan je weer ongerust eventjes verder haha
het is inderdaad pokkeweer, staan de paardjes weer lekker droog op stal nu,
Het is hier inderdaad de laatste dagen heel erg rustig, ik mis iedereen

xxx linda

Terug
Bovenaan