klusbabes 14

He meiden!

Happy, fijn dat het goed te opereren is! best een lange revalidatie, maar als het meezit is het dan in  1 keer weg. Snap best dat het lichamelijk zwaar is. Heel veel sterkte nog de komende periode, en luister naar je lichaam!

de rest ben ik al weer vergeten! haha sorry!!!

Vandaag lekker druk gehad op werk. geen moment stil gezeten! Net even de post thuis gedaan, ook weer opgeruimd!

Liefs Jacqy

ha happy wat fijn dat er wat aan gedaan kan worden zeg natuurlijk ben je er dan nog lang niet, maar het is tenminste iets.

linda ik had nog een vraagje maar als je geen eisprong hebt wordt je dan wel ongesteld, en hoe heb je dit gemerkt echt door te tempraturen?

voor de rest ben ik net klaar met opruimen, was wegleggen, bed opmaken, wat een kut klusjes he.
ik ben zelf met ovu testen bezig en had gister een heel licht roze streepje en vandaag wat donkerder morgen is natuurlijk mijn mannetje thuis en dan moet hij naar praag dus hoop dat we op tijd geklust hebben.

Linda Ik houd er zeker rekening mee dat het kan dat ik helemaal geen ei heb gehad....dat zou wel extra klote zijn!!! Ik wacht het nog even af tot ik kan vergelijken met ander maanden. Ik vroeg me alleen af of ik misschien iets over het hoofd zag wat jullie wel zouden zien... Maar het ligt dus niet aan mij! haha
We wachten af!

Happy
Wat een oplchting dat het geopereerd kan worden! en die revalidatie...tja...Ik zou het er ook voor doen hoor! doe lekker rustig aan en kom maar goed bij van die stressvolle dagen!

X

Hey meiden,

Zoww, de eerste dag van de werkweek zit er weer op, ( in mijn geval dan).

Happy, gelukkig dat het te opereren is, heel veel strekte de komende tijd voor jou en je familie.

Renee, ik snap ook niks hoor van dat temperaturen, ik ben nou ook sinds vorige ronde bezig en ik heb zo'n oor ding maar als ik 3 x meet geeft dat ding 3x iets anders aan, soms wel met bijna 1 graden verschil, dus ik weet ook niet precies of ik het goed doe. Misschien moet ik eens een ander ding kopen, hoe doen jullie dat?

Verder niks bijzonders, vriendje moet komende 3 avonden weer eens over werken dus ik heb wel lekker alle tijd om te kletsen hahahaha

Liefs Phoebe

phoebe: je moet de thermometer in je kont doen, dat is het meest nauwkeurig, in je oor en mond is niet betrouwbaar, en je moet temperaturen voordat je je bed uitgaat

Anoeska: als je geen eisprong hebt wordt je ook niet ongesteld en ik ben daar dus achtergekomen omdat ik nooit ongesteld wordt uit mezelf, ik ben in me hele leven nog maar een keer of 5 uit mezelf ongesteld geworden en daarna alleen maar met de pil of met opwekpillen

Bieb; dat was kort maar krachtig hahaah

renee; wacht het nog maar even af meid, meer kan je nu toch effe niet doen

Zo de kapster is net weg, effe een stukje korter laten knippen, nu tot op mijn schouders dus het is te overzien hahahaha

Ik ga ook gelijk weer stoppen ik ga me bedje lekker opzoeken
Morgen dan lees ik weer alles bij, en trouwens het is hier nog steeds pokkeweer

nou linda, dan zal ik maar een nieuwe thermometer kopen, volgens mij is dat oor ding niet zo geschikt voor in je kont  hahaha, maar bedankt voor de duidelijke tip.

Liefs Phoebe

hahaha die oorthermometer zou ik ook maar niet in je kont steken hahaha, nee je moet zo'n digitale thermometer nemen, de gyn zei toen gelijk tegen mij je moet temperaturen in je gat en dat is het betrouwbaarst

xxx

Terug
Bovenaan