Klusbabes 15

Dag dames,
Zo ik heb me even de tijd genomen om alles even op t gemak te lezen.
Oa ook het topic van yvon81. Ik moet zeggen dat ik het nog mee vind vallen. Ik heb grotere zeurtantes op t forum gezien, die na ronde 1 al panikeren. Maar het doet me anderzijds ook wel denken aan onze begintijd bij klusbabes. We lieten ons soms ook behoorlijk meeslepen. Eigenlijk wel leuk om zo terug te kijken. We kletsen alweer ruim een half jaar met elkaar.

@ mammoet: proficiat met de 50e verjaardag van je tante.
@kruimels: ik zag dat je ging gourmetten, maar kan het kloppen dat je dit niet zo heel lang geleden ook al gedaan had? Ik ben ook blij dat het nu iets beter gaat. Het was vooral tussen week 7 en week 16 ff balen af en toe. hé, lekker 3 dagen vrij. Wel balen van die 3 zaterdagen. Is altijd wel leuk om dan even te shoppen.
@pip en kruimels: Het bed....lach niet, hebben we in mei besteld. Het zou in oktober komen. Toen is het verschoven naar nov./dec. Toen kregen we maar de helft van de slaapkamer. Deze week zou de rest geleverd worden, maar het is uitgesteld tot eind februari. De kinderkamer bestelden we in oktober en die zal er over 2 weken zijn. Het is gewoon van de zotte.
Aan pip: whahaahaha, als ik klaar ben zal ik aan je denken. Ik heb echter als ik de bladen moet geloven nog 4 weken energie. In die tijd komen (hopelijk) beide kamers.
Een van de kamers die we geverfd hadden, daar zijn we de meubels goed aan het zetten en daar moet nog gepoetst en opgeruimd worden. Ondertussen moet ik op onze kamer opruimen, want daar heeft al die tijd een gedeelte van de spullen gestaan. En vandaag was ik bezig met het opruimen van de garage (dat wordt een 6-jarenplan). Kortom ik vlieg van de ene naar de andere plaats.
Wanneer krijgen jullioe trouwens de uitslag van manlief?
@

Mamoetje; Xander de buisonje is oververmoeid, dus gistern bij vrienden van Amstel niet gekomen. Jammer

Klaasje; jammer dat je rd-tjes zijn doorgebroken. Zou een leuk cadeautje zijn geweest

verder weet ik t niet meer, sorry

Vandaag dus naar beurs geweest, en was erg leuk. Nog een stukje van modeshow gezien, maar niet helemaal. We hebben in ieder geval volgende week een gesprek met een totaalentertainmer. Die kan je inhuren voor hele dag of alleen s avonds. Hij kan evt bij gemeentehuis paar liedjes zingen, gasten vermaken bij eten en dj spelen. Van alle markten thuis, wat wij maar willen. Maar dan hebben we afspraak bij hem thuis,dan laat hij zien wat hij allemaal doet, en gaat hij stukje zingen.Ben benieuwd. Ik wilde al iets van een entertainer voor feest en dj, en totaal bedrag komt op hetzelfde wat hij op een dag vraagt.

Ook nog een fotograaf gevonden die nog vrij is. Dus daar gaan we ook volgende week heen (allemaal na carnaval hoor).

En verder weer allemaal folders en boekjes enzo. Net al helft weggepleurd.

Diegene die getrouwd zijn? hebben jullie ook een verzekering afgesloten voor als de bruiloft niet kan doorgaan ofzo?
Ach, je kan je tegenwoordig voor van alles verzekeren, eigenlijk op t belachelijke af

Straks lekker frietjes halen. Gister ook al gegeten, maar dat hoorde bij het menu, dus telt niet mee haha

Oja, tieten doen nog steeds pijn.
Ik herinnerde me vanmorgen iets wat mijn moeder tijdje geleden zei. Bij al haar 4 zw.schappen wist ze al dat ze zwanger was op het moment dat haar borsten pijn deden. Blijkbaar had ze er altijd zo last van (ik ook bij 1e zw.schap). Ik hoop nu dat dat voor mij ook geldt haha, zou toch echt frappant zijn als ik nu zwanger zou zijn. Ik heb even bekeken wanneer ik geklust heb (wist het nog...). Op dag 10 en dag 13...dus het zou zo maar kunnen zijn. Heb dit keer wel niet mijn ei gevoeld
Heb wel een mooie jurk in gedachten voor als ik zwanger ben. Zag Jennifer Lopez in boekje met hele mooie witte jurk nu tijdens haar zw.schap, en ik dacht, dat vindt ik nu mooie jurk als ik zwanger zou zijn. Beetje aanpassen natuurlijk ( en waarschijnlijk minder duur haha). Dus ik weet ongeveer wat ik wil als niet zwanger en als ik wel zwanger ben....

ventje ligt nu even op bed. Gister om 2 uur thuis van werk, 3 uur vertrokken, 1 uur in bed, naar beurs geweest, dus die is nu even   moe. ach vooruit dan maar

Wat een truttebol die Yvon zeg, sjonge, beetje dom met haar vragen. Ach zo heeft iedereen wat...

@anouska: je vroeg of ik snel dik werd, omdat mijn placenta naar voren lag. Nee, niet echt. Als de placenta voor ligt voel je het kind echter iets later trappelen dan gemiddeld zeggen ze, omdat  het de bewegingen dempt.  Daarnaast heb je een kleine kans dat je placenta te laag ligt, maar dit houden ze bij de echo's goed in de gaten. Ik heb I am legend ook gezien. Op zich een mooi verhaal, maar het einde vond ik niet zo leuk.
@renee: Tjee zeg. RESPECT je bent deze maand en misschien wel dit hele jaar Dé klusbabe. Hoe is je man eronder? (zingt hij nog niet: "maar vanavond heb ik hoofdpijn..."?)
@jacqy: je vroeg wanneer we pos. hadden getest. Ik dacht een dag na mijn nod, maar na afloop bleek dat ik een week na mijn nod pos. heb getest. Het was toen trouwens wel heel duidelijk zichtbaar. Het streepje werd vrij snel gekleurd. Ik vind het zo spannend voor je.
@bieb: wat je werk betreft, als je zwanger blijkt te zijn mogen ze je geloof ik helemaal niet ontslaan. Als zij je contract niet verlengen heb je wel recht op een uitkering. Wie weet dan toch zoeken? Maar anderzijds vind ik dat je ze wel de waarheid mag vertellen over die oelewapper bij jullie. En hoe was de bruidsshow. Als het goed is kon je daar meerdere bruidsboeken voor niks krijgen. Ik moet zeggen dat ik het met pip eens ben wat de modeshow betreft. Ik hoop dat je het gezien hebt.
@klaasje: balen van de rd's.

Nou, hier verder gisteren en vandaag van alles in huis gedaan. Als je me vraagt wat precies zou ik geen eens meer kunnen zeggen wat. Ik ga nog even de was in de droger gooien, effe douchen en de was vouwen. (strijken doe ik van de week wel), misschien nog even zuigen en dan even niks meer. Morgen alweer werken, bah wat zijn de weekends soms kort. Doei

@bieb: ik lees net je reactie. Wel fijn dat je toch een fotograaf hebt gevonden. Wat betreft de verzekering, nee wij hebben er geen genomen, maar we hadden ook maar een heel kleine bruiloft. En ja, je krijgt idd ook veel troep mee tijdens zo'n beurs. Ik heb de boekjes nog ergens liggen, moet ik ook maar eens weg gaan doen. Ik kan wel alles bewaren. Hé, zou wat zijn deze ronde zwanger terwijl je zei, deze ronde niet. Je krijgt niet altijd wat je vraagt

Sterretje, ik vind het echt belachelijk dat jullie bed nog niet helemaal geleverd is. Wat is eigenlijk de reden die de winkel opgeeft dat het zo lang duurt?

Volgens mij maakte je laatst nog een grapje dat de kinderkamer er straks nog eerder zou zijn dan jullie bed....waarschijnlijk wordt dat de waarheid...

De uitslag van m'n man's goedje krijgen we ook bij onze afspraak de volgende keer (nog maar 4 weken!).

Bieb, krijg helemaal de kriebels van je trouwplanverhalen. Het ziet er naar uit dat het toch een behoorlijke bruiloft gaat worden al met al! Wij hadden trouwens geen verzekering. Vind het allemaal een beetje te veel van het goede al die verzekeringen.

Hang nu lekker op de bank met de laptop. Man kijkt voetbal en eet broodjes. De soep pruttelt en straks nog even shoarma bakken. Allemaal overgebleven van gister, hebben toen met vrienden gegourmet. (is Kruimels nu aan het doen jammie jammie). Hun dochter van 1 was ook mee.....ik wil oook....zucht....

Ga ff soep roeren.

X

@pipstip: spannend het wachten. Ik hoop dat alles goed blijkt te zijn. Wat betreft de slaapkamer, dat is idd niet normaal. De levertijd was zowiezo al 5 maanden, maar doordat het uit het buitenland komt en er wat mis ging met 1 lading hebben wij pech gehad wat het bed betreft. Wat de kast betreft waren ze zo slim om de sleutel over te breken en de commode paste niet door het trappengat. Dit laatste hadden ze wel kunnen incalculeren. Ze wilden dan betaald de lading een andere keer aanbieden. Ik heb gezegd dat ik alles in 1 keer wil, onbetaald, want ze moeten toch voor het bed komen. was de laatste keer dat ik daar iets gekocht heb. Ik probeer van de week ook nog eens te bellen, want er is ook helemaal geen service wat betreft korting van hun kant uit. schandalig.
Smakelijk eten alvast. Ik heb net lekker frietjes en groentes gehad, mmmmm.

Ik vind het echt schandalig en vind echt dat ze wel met iets moeten komen in de vorm van korting, niet dekbedovertrek, hoeslakens, moltons dat soort dingen want dit slaat natuurlijk alles!

Ik baal eigenlijk best wel. Als ik nou een normale cylcus had gehad dan had ik morgen m'n ei gehad (of iig de komende week). We klussen wel en ik hoop echt dat ik volgende week een hoge temp heb!!!

X

hey meiden

Sterretje; nog steeds je bed niet , dat is toch ook bij de beesten af zeg, zometeen inderdaad eerst de kinderkamer en dan jullie bed, het belangrijkste is nu dat die kinderkamer komt toch

Bieb: zo dus jullie zijn goed geslaagd op de beurs vandaag, en je krijgt inderdaad een hele hoop troepfoldertjes mee naar huis, het zou toch wel wat zijn zeg dat je zometeen misschien evengoed zwanger blijkt te zijn, ik blijf toch voor je hopen hoor meid

ik ga weer effe verder lezen want ik ben het alweer kwijt

xxx

Terug
Bovenaan